PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : بازگشت کلایسترز با پیروزی مقابل وزنیاکی | جوایز سال تنیس استرالیا | دل‌پوترو در سیدنی


M∂hdi
12-09-2011, 06:32 AM
بازگشت به کورت با پیروزی برابر شماره یک جهان


10560

قهرمان آزاد استرالیا، کیم کلایسترز، پس از چهار ماه دوری از مسابقات بازگشتی موفق به کورت داشت که حاصل آن پبروزی 2-6 (5)6-7 برابر وزنیاکی در یک دیدار دوستانه در کاخ ورزش آنتورپ (بلژیک) بود.

در مقابل طرفداران خانگی که تعداشان به ده هزار نفر می رسید، کیم ثابت کرد او به طور کامل از اسیب ماهیچه معده رهایی یافته که بابت آن از ماه اوت دور از تور به سر می برد .

او به استرالیا خواهد رفت تا از عنوانش در ملبورن (ماه آینده) دفاع کند "تاکنون، و امروز، همه چیز واقعا عالی‌ست" کلایسترز به جمعیت گفت. کیم در ادامه می گوید در حال حاضر مشکلی برای پرواز به استرالیا ندارد .

Associated Press


برای دومین سال متوالی سم استوزر برنده جایز Newcombe Medal شد


10562


در اینجا (http://newcombemedal.com.au/2011/12/australian-tennis-awards-2011-winners-announced/) می توانید برندگان جوایز سال 2011 تنیس استرالیا را مشاهده کنید


10561

عکس های مراسم در اینجا (http://www.flickr.com/photos/newcombemedal/)


دل پوترو فصل جدید را از سیدنی آغاز می کند

قهرمان سابق ایالات متحده فصل 2012 را از تورنمنت بین المللی سیدنی که در ماه آینده برگزار می شود، شروع خواهد کرد . این خبر روز جمعه توسط سازماندهندگان مسابقات اعلام شد.
شماره 11 مردان جهان برای دومین سال پیاپی در رویداد سیدنی حاضر خواهد بود که نام های بزرگی چون لیتون هیوئیت و مارکوس باقداتیس در آن به چشم می خورند.
رویداد بین المللی سیدنی از 8 تا 14 ژانویه 2012 برگزار می شود .

AFP