PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : درخشش در مسابقه دوبل؛ آرژانتین در فینال تنیس «جام دیویس» به اسپانیا نزدیک‌تر شد


PowerVu
12-04-2011, 05:44 AM
درخشش در مسابقه دوبل؛ آرژانتین در فینال تنیس «جام دیویس» به اسپانیا نزدیک‌تر شد



http://tisfooon.tk/images/bi5yxi95gf5bh2kml42a.jpg

تیم ملی تنیس آرژانتین روز شنبه در فینال جام دیویس با پیروزی در مسابقه دوبل فاصله خود را با اسپانیا کم کرد.

داوید نلبندیان و ادواردو شوآنک در استادیوم المپیک شهر سه‌ویا در سه ست پیاپی با نتایج شش بر چهار، شش بر دو و شش بر سه بر تیم دوبل اسپانیا متشکل از فلیسیانو لوپز و فرناندو ورداسکو غلبه کردند.

http://tisfooon.tk/images/fiq7xc5ich768ca1ag.jpg


آرژانتین بعد از شکست خوآن موناکو و خوان مارتین دل پوترو در دو بازی انفرادی روز جمعه، دو بر صفر از اسپانیا عقب بود. با این نتیجه تیم آرژانتین هنوز برای کسب نخستین قهرمانی خود در جام دیویس راه طولانی در پیش دارد و بازیکنان این تیم باید در دو بازی انفرادی روز یکشنبه مقابل رافائل نادال، بهترین بازیکن جهان در زمین های خاک رس و داوید فرر که او نیز در این زمین ها عملکرد خوبی دارد، به پیروزی برسند.

http://tisfooon.tk/images/7fs4hryhn6eiojibgwle.jpg


دل پوترو بعد از شکست مقابل فرر در پنج ست که پنج ساعت طول کشید، قرار است نخستین بازی روز یکشنبه را مقابل نادال برگزار کند. به گزارش خبرگزاری فرانسه از سه‌ویا، مربی آرژانتین در صورت پیروزی دل پوترو و رسیدن به نتیجه تساوی (‌2-2) در پنجمین بازی برای رویارویی با فرر، نعلبندیان را به موناکو ترجیح خواهد داد.