PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : مسابقات تنیس فینال تور ATP لندن؛ راجر فدرر و جو ویلفرد سونگا رو در روی هم در دیدار پایانی


PowerVu
11-27-2011, 01:44 PM
مسابقات تنیس فینال تور ATP لندن؛ راجر فدرر و جو ویلفرد سونگا رو در روی هم در دیدار پایانی


[/URL]http://tisfooon.tk/images/vurft5vf02rcsjsavloj.jpg (http://tisfooon.tk/images/vurft5vf02rcsjsavloj.jpg)

راجر فدرر و جو-ویلفرد سونگا پس از برتری مقابل حریفان خود در رقابت های پایان فصل تنیس تور جهانی (ATP)، باید در فینال رو در روی هم قرار بگیرند.


راجر فدرر تنیس‌باز سوئیسی با راهیابی به دیدار نهایی رقابتهای تنیس پایان فصل تور ATP در لندن آماده ثبت رکوردهای جدیدی در تاریخ رقابتهای تنیس است.

در ادامه رقابت‌های تنیس حرفه‌ای تور جهان که به میزبانی لندن در حال برگزاری است شب گذشته مرحله نیمه‌نهایی این رقابت‌ها برگزار شد که با صعود دو تنیس‌باز از کشورهای سوئیس و فرانسه به فینال همراه شد.

فدرر در مسیر بازگشت به روزهای اوج در مرحله نیمه پایانی این مسابقات موفق شد داوید فرر اسپانیایی را با نتایج هفت پنج و شش سه شکست دهد و به یکصدمین فینال خود در رقابتهای تنیس راه یافت. و سونگا که در مرحله گروهی با غلبه بر رافائل نادال و صعود به مرحله نیمه‌نهایی دست به کار بزرگی زده بود، نیز توانست توماس بردیچ را شکست دهد.

http://tisfooon.tk/images/mih1q8fkgcfzznge2.jpg (http://tisfooon.tk/images/mih1q8fkgcfzznge2.jpg)

فدرر با این برد فقط یک قدم با کسب ششمین عنوان قهرمانی اش در رقابت های پایان فصل تور جهانی فاصله دارد که این نیز در تاریخ تنیس منحصر به فرد و فوق العاده است.

فدرر در صورت شکست سونگا علاوه بر این هفتادمین پیروزی خود را کسب می کند و در آستانه دریافت 1.6 میلیون دلار جایزه نقدی به خاطر یک هفته بازی بدون شکست و همچنین کسب مجدد جایگاه سوم تنیس جهان از اندی ماری قرار خواهد گرفت.

[URL="http://tisfooon.tk/images/aorqm28p2e2pxzqb69fi.jpg"]http://tisfooon.tk/images/aorqm28p2e2pxzqb69fi.jpg (http://tisfooon.tk/images/aorqm28p2e2pxzqb69fi.jpg)

او و سونگا در بازی فینال، برای سومین بار طی سه هفته گذشته با هم بازی خواهند کرد. سونگایی که موفق شد توماس بردیچ را در دیگر دیدار نیمه نهایی با نتایج شش سه و هفت پنج حذف کند. آنها در فینال مسابقات تنیس مسترز پاریس و در مرحله گروهی تور جهانی هم مقابل هم قرار گرفته بودند که نتیجه هر دو بازی به نفع فدرر سوییسی رقم خورد.

asad
11-28-2011, 08:39 AM
فدرر عشق بي پايان