PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : مسابقات تنیس فینال تور ATP لندن؛ فرر با شکست جوکوویچ شگفتی دومش را رقم زد/طعم برد برای بردیچ


PowerVu
11-24-2011, 06:37 AM
مسابقات تنیس فینال تور ATP لندن؛
فرر با شکست جوکوویچ شگفتی دومش را رقم زد
طعم دیرهنگام برد برای بردیچ


http://tisfooon.tk/images/80zd99bf6c2qmm4819k2.jpg
داوید فرر تنیس باز اسپانیایی در جریان مسابقات تنیس تور جهانی ATP برای دومین بار در این هفته شگفتی آفرید و مرد شماره یک تنیس دنیا را مغلوب کرد.

وی که دوشنبه شب اندی ماری تنیس باز شماره یک انگلیس را شکست داده بود، سه شنبه نیز یک بار دیگر برتری خود را ثابت کرد و مقابل حریفی قدرتمند تر یعنی نواک جوکوویچ پیروز شد.

http://tisfooon.tk/images/weid9b2p7s23vtjxr3qz.jpg

جوکوویچ که با وجود تردیدهای فراوان در مورد آمادگی اش، پا به مسابقات گذاشته بود، پیش از این در مقابل توماس بردیچ بازی خوبی به نمایش گذاشته بود اما برابر فرر تقریبا بی انگیزه بازی کرد و به درستی بعد از یک ساعت و 15 دقیقه پنجمین شکست خود در 75 مسابقه گذشته در این فصل را رقم زد.

فرر پس از این پیروزی و با توجه به یک بازی باقی مانده مقابل بردیچ راهی مرحله حذفی شد در حالیکه جوکوویچ چاره ای جز برد مقابل دوست خوبش یعنی یانکو تیپسارویچ ندارد.

http://tisfooon.tk/images/nxs1u4pfrdqayg038fi4.jpg

در دیگر بازی سه شنبه شب بردیچ تنیس باز شماره هفت دنیا مقابل یانکو تیپساروویچ به اولین برد خود در مسابقات تور جهانی 2011 دست یافت.

http://tisfooon.tk/images/rxhxyle38zl05oiwyxo.jpg

تیپساروویچ بعد از انصراف اندی ماری به دلیل مصدومیت، جایگزین وی شده است.