PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : برای مبارزه با HIV، دانیه‌لا هنتاکوا تقویم جدید ارائه کرد


M∂hdi
11-21-2011, 10:09 PM
10358


احساسات دانیه لا هنتاکوا برای خیریه و مد روز در تقویم جدید گرد هم می آیند

او در پیام خود که (روز جمعه 19 نوامبر) در سایت WTA منتشر شده از دومین سال متوالی برای انجام این کار می گوید " ما در مونته کارلو این کار را انجام دادیم، جایی که من زندگی می کنم، و تمام تیم درگیر عکس بزرگ و حرفه ای بود . همه ما می دانستیم که ان برای یک علت بزرگ بود".


10357 (http://www.tennis-warehouse.com/descpage.html?PCODE=DANICAL12&from=wta)
با کلیک بر روی عکس به صفحه خرید تقویم می روید

دانیه لا از حمایت خود در "خانه لبخند" کامبوج می گوید "ما در درمان کودکانی که HIV مثبت هستند -- در حال حاضر از 120 کودک حمایت می کنیم. ما داروهایی که نیاز دارند را به آنها عرضه می کنیم. در چند سال گذشته بهبودی باورنکردنی در سلامتی آنها دیده می شود که ما را با انگیزه نگه می دارد، حتی سخت تر کار و کمک کنیم تا آنجا که ما می توانیم .

همه اینها از چند سال پیش برای من اغاز شد. دوست دختر برادر من در حال حاضر برای انجام کار در کامبوج است، سپس من و برادرم -- که بسیار موفق در کسب و کار خود است -- صحبت در مورد چگونگی خوش شانسی در زندگی ما بوده و ما واقعا می خواستیم از عقب شروع کنیم .

در کل مردم - از جمله بازیکنان تنیس- اغلب در مورد چیزهای کوچک شکایت دارند، مثل کار سخت، سفر ... اما اگر آنها برای دیدن کودکان به مدت دو هفته می امدند من فکر می کنم آنها باید ذهنیت خود را در مورد آن تغییر دهند. کمک به این کودکان بیش از هر جایزه تنیس در جهان معنی می دهد.

او در ادامه از پیدا کردن آسان انگیزه در کورت و خارج از آن می گوید و هنوز خود را بسیار با انگیزه می داند و تا زمانی که از آن بهره می برد هیچ دلیلی برای توقف نمی بیند و هنوز هم بسیاری چیزها از حرفه خود طلب می کند .

اسلواکی در پایان "با تشکر از همه برای خواندن و یک آخر هفته خوب! و امیدوارم از تقویم لذت ببرید -- نه فقط برای آنچه در آن است، اما برای آنچه که می توانید انجام دهید .

عشق، دنی .



10359

10360

10361

10362


WTA & yahoo sport