PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : بکر حامی بریتانیایی؛ در انتظار دیدار ماری و فدرر در فینال بارکلیز


M∂hdi
11-21-2011, 07:54 PM
بوریس بکر می گوید بهترین فرم ماری، هنوز هم می آید

10353

قهرمان شش گرنداسلم به sky SPORTS NEWS HD گفت که ما هنوز بهترین اندی ماری را ندیده ایم -- و از او و راجر فدرر برای حضور در دیدار نهایی لندن حمایت کرده است .

بکر در مورد بازی بریتانیایی با نخستین رقیب خود در O2 می گوید " بر روی کاغذ به نظر می رسد مانند یک پیروزی نسبتا راحت برای ماری است " وی افزود : اما کاغذ معمولا در ورزش نهفته است. فرر بر روی خاک رس و کورت های روباز بهتر است، اما من نمی خواهم بگویم این قدم زدن در پارک برای ماری ست.

" فکر می کنم تا به حال، ماری بهترین سال حرفه ای خود را داشته، او در نیمه نهایی و نهایی تمام مسابقات بزرگ حضور داشت و سه عنوان را در اکتبر کسب کرد" .

فینال مورد علاقه قهرمان سه دوره ATP Final در سال های 1988، 1992 و 1995، دیدار بین ماری و فدرر است

" سوال این است که او چه زمانی برنده جایزه بزرگ می شود؟ " بکر در پاسخ به سوال خود می گوید "او نزدیک است" و از جوانی ماری می گوید ..

شادابی و طراوت

رافائل نادال در نخستین دیدار خود در لندن ماردی فیش را شکست داد . بکر معتقد است استراحت چهار هفته ای برای او خوب بوده "می دانم که نادال در نیمه دوم فصل کار بسیار دشواری داشت چرا که با نواک جوکوویچ روبرو بوده و شش فینال را به جوان صرب واگذار کرده است".

بکر از استراحت چهار هفته ای، تمرکز و فرم او در بازی دیشب می گوید
"So his psychology is a little off - he took a four week break before this tournament to refocus and reenergise himself. He showed last night that he is back on form."

با این حال، حتی با وجود نادالِ در فرم و جوکوویچِ بازگشته از اسیب شانه اش، بکر هنوز معتقد به رسیدن فدرر به فینال است

"برای فدرر، برنده نشدن در گرنداسلم از سال 2002 یک قدم به عقب است" بکر گفت.

مصاحبه کامل بوریس بکر با sky SPORTS NEWS HD در اینجا (http://www.skysports.com/skysportsnews/story/0,,19494_7322588,00.html)