PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : راجر فدرر: می‌خواهم این فصل را با قهرمانی در مسابقات لندن به پایان برسانم


PowerVu
11-14-2011, 04:24 PM
راجر فدرر: می‌خواهم این فصل را با قهرمانی در مسابقات لندن به پایان برسانم



http://6600.es/images/jaod403jhw4azh8ctz6i.jpg


راجر فدرر، برنده 16 عنوان پر افتخار گرند اسلم جهان تنیس بعد از قهرمانی در رقابت‌های مسترز پاریس اعلام کرد قصد دارد این فصل را با کسب عنوان قهرمانی مسابقات لندن که آخرین رقابت‌های فصل است به پایان ببرد.



فدرر سوئیسی شب گذشته با گذشتن از سد "جو ویلفرد سونگا" فرانسوی سومین عنوان قهرمانی این فصل خود را کسب کرد و تعداد پیروزی‌های متوالی‌اش را به عدد 12 رساند.

فدرر در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: از اینکه شصت و نهمین عنوان قهرمانی دوران حرفه‌ای تنیس خود را کسب کرده‌ام، بسیار خوشحالم. پیش از این چندین بار برای قهرمانی در مسابقات مسترز پاریس تلاش کرده بودم اما هر بار به دلایلی نتوانستم به این عنوان دست پیدا کنم.

فدرر که بعد از رقابت‌های پلی‌آف دیویس کاپ در استرالیا که در اواسط ماه سپتامبر برگزار شد، شش هفته استراحت کرد موفق شد دو عنوان قهرمانی پشت سر هم در رقابت‌های سوئیس و مسترز پاریس کسب کند و تعداد قهرمانی‌های این فصل خود را به عدد سه برساند.

او در ادامه تصریح کرد: فصل بسیار سختی بود و شکست‌های تلخی را تجربه کردم اما اکنون خوشحالم که در دو تورنمنت متوالی به قهرمانی رسیده‌ام. می خواهم با قهرمانی در رقابت‌های لندن حداقل پایانی قدرتمند داشته باشم.

captain_kasra
11-14-2011, 05:32 PM
وااااااااااقعآ حقشه این جنتلمن!!!به امید قهرمانی راجر!!!!

common ROGER!!!!

PowerVu
11-16-2011, 12:30 PM
تنیس مسترز پاریس: قهرمانی راجر فدرر در جام طلسم شده!


[/URL][URL="http://www.pokerpurist.com/uploadedImages/crunchsports/NewsImages/283154_roger_federer.jpg"]http://www.pokerpurist.com/uploadedImages/crunchsports/NewsImages/283154_roger_federer.jpg (http://www.pokerpurist.com/uploadedImages/crunchsports/NewsImages/283154_roger_federer.jpg)

راجر فدرر موفق شد، برای اولین بار در دوران حرفه‌ای‌اش جام قهرمانی رقابت‌های تنیس پاریس – برسی را بالای سر ببرد.


او که در فینال این رقابت‌ها برابر ژو ویلفرد سونگای فرانسوی قرار گرفته بود، موفق شد در دو ست از سد حریفش بگذرد و شصت و نهمین جام زندگیش را به دست بیاورد. قهرمانی در رقابت‌های مسترز پاریس در مجموع هجدهمین قهرمانی فدرر در رقابت‌های مسترز بود و به یکی از طلسم‌های او پایان داد؛ در واقع پیش از شروع این تورنمنت راجر در چهار تورنمنت مسترز دنیا موفق به فتح جام قهرمانی نشده بود که یکی از این جام‌ها همین رقابت‌های پاریس بود.

او بعد از به دست آوردن عنوان قهرمانی به «یورو اسپورت» گفت: «من پیش از این چند بار گفته بودم که در تنیس غیرممکن وجود ندارد. با این حال هیچ وقت فکر نمی‌کردم بتوانم در زندگیم اینقدر عنوان قهرمانی به دست بیاورم.»

راجر که حالا خودش را برای حضور در رقابت‌های پایان فصل لندن آماده می‌کند در مورد فینال پاریس گفت: «برای بازی برابر سونگا کمی خسته بودم. با این حال خوشحالم که توانستم قهرمان شوم و رقیبی مثل سونگا را ببرم.»

فدرر پاریس – برسی را برد، ولی هنوز در تورنمنت‌های مسترز، جای قهرمانی در سه رقابت دیگر در ویترینش کم است؛ او تا به حال نتوانسته قهرمان رقابت‌های مونت کارلو، رم و شانگهای شود. البته به غیراز این موارد دو جام دیگر هم در زندگی «مایسترو» کم است؛ جام دیویس و قهرمانی در رقابت‌های تنیس انفرادی المپیک. فدرر در این چند ساله به همراه استانیسلاو واورینکا تلاش کرده تا در رقابت‌های جام دیویس برای سوییس افتخار آفرینی کند. ولی همچنان ناکام مانده است. او با این حال امیدوار است که در سال 2012 به این ناکامی پایان دهد. البته چیزی که در این میان بیشتر ذهن راجر را مشغول کرده، بازی‌های المپیک است. او پیشتر توانسته در تنیس دوبل به همراه واورینکا مدال طلای المپیک را به دست بیاورد ولی در بخش انفرادی به موفقیتی دست نیافت.

فدرر می‌گوید مهم‌ترین هدفش برای فصل پیش رو قهرمانی در رقابت‌های المپیک است. او که با مجله «اکیپ» صحبت می‌کرد، در این مورد گفت: «خیلی‌ها منتظرند که من با دنیای تنیس خداحافظی کنم. شاید سن من بالا رفته باشد؛ ولی انگیزه‌هایم کم نشده است. درست است که من امسال نتوانستم هیچ گرنداسلمی ببرم ولی حس می‌کنم که می‌توانم به رقابت در سطح بالا ادامه بدهم و از عملکرد خودم در این سال و البته این اواخر کاملا راضی بوده‌ام. سال آینده برای من سال مهمی است، چراکه عزم خودم را جزم کرده‌ام تا در رقابت‌های المپیک به میدان بروم و برای قهرمانی بجنگم.»

فدرر که با کسب 16 عنوان قهرمانی در رقابت‌های گرنداسلم دنیا پرافتخارترین ورزشکار از این لحاظ است، فعلا در رده‌بندی کلی برترین‌های دنیا در رتبه چهارم قرار دارد.