PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : امیدهای فیش برای حضور در لندن کاهش می یابد | حمایت وزنیاکی از گلف‌باز ایرلندی


M∂hdi
11-02-2011, 02:54 PM
شانس های فیش برای حضور در لندن؛ وزنیاکی در شانگهای



9921


با آسیب دیدگی از ناحیه همسترینگ در نخستین مسابقه خود در تورنمنت بازل، بخت امریکایی برای اولین حضور در ATP World Tour Finals کمتر می شود .
کناره گیری، پس از یازده دقیقه در کورت، می تواند به معنای پایان امید برای ماردی فیش از برنده شدن در یک مکان در فینال های تور جهانی لندن، که از 20 نوامبر اغاز می شود، باشد .

فیش زمانی که یک گیم از هموطن خود، جیمز بلیک پیش افتاد، مجبور به کناره گیری شد .

تنیسور 29 ساله اکنون در جایگاه هشتم ایستاده و این در حالیست که رقابت برای رسیدن به لندن، در سه مکان هنوز در جریان است . فیش با نفر نهم رنکینگ، نیکلاس الماگرو، بیش از پانصد امتیاز فاصله دارد .

تور جهانی مردان، از 20 تا 27 نوامبر 2011 در The O2 arena (http://en.wikipedia.org/wiki/The_O2_Arena_%28London%29) لندن برگزار می شود .


حمایت از گلف‌باز ایرلندی


9919


کرولاین وزنیاکی برای حمایت از دوست پسر خود، روری مک‌الروی Rory McIlroy (http://en.wikipedia.org/wiki/Rory_McIlroy)، در شانگهای چین به سر می برد . گلف باز 22 ساله اهل ایرلند شمالی، در مسابقات یو اس اوپن 2011 به عنوان قهرمانی دست یافت .


9920