PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : تنیس بازل 2011 سوییس: بازگشت مرد شماره یک تنیس جهان با پیروزی


PowerVu
11-02-2011, 12:21 PM
بازگشت مرد شماره یک تنیس جهان با پیروزی


http://6600.es/images/jw3tb4migmtotx2lyo6.jpg
نواک جوکوویچ در رقابت‌های تنیس بازل سوئیس کار خود را با پیروزی آغاز کرد.



رقابت‌های تنیس یک میلیون و 667 هزار دلاری بازل سوئیس که از دو شب پیش آغاز شده است، شب گذشته با پیگیری دور اول رقابت‌ها و برتری مرد شماره یک تنیس جهان همراه شد.

شب گذشته نواک جوکوویچ، صرب و بهترین بازیکن تنیس جهان که از 22 شهریور ماه سال جاری که در مسابقات تیس یو.اس. اوپن آمریکا، آخرین گرند اسلم تنیس جهان در سال جاری میلادی در دیدار فینال این رقابت‌ها که بیشتر جنبه انتقامی داشت مقابل رافائل نادال اسپانیایی به برتری رسیده و قهرمان شده بود، به دلیل استراحت دیگر در هیچ رقابتی شرکت نکرده بود؛ در حساس‌ترین بازی برگزار شده در دور اول رقابت‌های بازل سوئیس مقابل خاویر مالیس بلژیکی به میدان رفت و با برتری 2 بر یک مقابل حریفش به دور دوم راه یافت تا با پیروزی به میادین بازگشته باشد.

در دیگر دیدار شگفتی‌ساز دور اول، کی نیشیکوری تنیس‌باز آینده دار ژاپنی از سد توماس بردیچ؛ بخت چهارم قهرمانی گذشت.

امروز و در ادامه دور اول رقابت‌ها اندی ماری پس از صعود به رده سوم جهان در حالی با رابین هاسه هلندی دیدار می‌کند که در غیاب رافائل نادال به عنوان بخت دوم قهرمانی در این رقابت‌ها شرکت می‌کند.

راجر فدرر سوئیسی و مدافع عنوان قهرمانی نیز پس از صعود به دور دوم امشب با یارکو نیمنن فنلاندی دیدار می کند.