PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : زنان استانبول؛ با تار و مار کردن لی نا، استوزر در نیمه نهایی به مصاف قهرمان ویمبلدون می رود


M∂hdi
10-29-2011, 10:05 AM
پیروزی بزرگ استوزر؛ شکست آزارنکا در شبِ صعود قهرمان ویمبلدون


9863

سامانتا استوزر با پیروزی 1-6 و 0-6 برابر لی نا در روز جمعه، برای مرحله نیمه نهایی قهرمانی WTA واجد شرایط شد .استوزر، قهرمان آزاد امریکا، برنده رولند گروس را تحت سلطه خود داشت و با اختلاف پنج گیم در ست نخست، تعداد بردهای حرفه ای خود مقابل چینی را به شش پیروزی (از شش مسابقه) بهبود بخشید. استرالیایی به آزارنکا، دیگر تنیسور راه یافته از گروه سفید به مرحله نیمه نهایی می پیوندد که روز گذشته در سه ست مغلوب بارتولی شد . بازی بعدی استوزر در برابر قهرمان ویمبلدون، پترا کویتووا خواهد بود .


9864

کویتووا با شکست دادن رادوانسکا تنها تنیسور مسابقات است که تمامی بازیها را با پیروزی پشت سر گذاشته و حتی یک ست نیز واگذار نکرده است . باخت لهستانی به معنای صعود زواناروا از گروه قرمز به نیمه نهایی بود . این در حالی ست که او در ست نخست 1-5 از قهرمان ویمبلدون پیش بود، اما در نهایت در تای بریک ست را از دست داد. ستی که می توانست باعث صعود او به مرحله بعدی باشد. استوزر با پیروزی خیره کننده برابر چینی از شکست در بازی دوم برابر آزارنکا رهایی یافت "این یک چرخش واقعا خوب نسبت به بازی دو شب پیش بود . من از آغاز تا پایان واقعا خوب کار کردم" سم پس از پیروزی مقابل لی گفت .


9865
وزنیاکی و کنترل فشار خون و نبض توسط پرسنل پزشکی در طول بازی برابر کویتووا


کرولاین وزنیاکی، سید برتر مسابقات نمایش کم فروغی از خود ارائه کرد و در روز پنج شنبه از رقابتها کنار رفت . با یک پیروزی و دو شکست، برد در سه ست و باخت در 5.
لی، تنیسوری که به دیدار نهایی آزاد استرالیا راه یافت و اولین آسیایی لقب گرفت که برنده گرنداسلم می شود، پس از پیروزی در آزاد فرانسه که در ماه ژوئن آنرا بدست آورد، تنها در هفت مسابقه موفق به شکست حریفان شده است "بالا، پایین، بالا، پایین" لی نا به فصل خود اشاره می کند "آغاز سال فوق العاده بود و پس از رولند گروس، فکر می کنم در مسابقات زیادی برنده نشدم . منظورم، نوسان در تمام سال است".

کویتووا دو بازی خود در برابر استوزر را با پیروزی به پایان برده، از جمله دیدار با او در آزاد استرالیا 2011 با نتیجه 6-7 و 3-6. "اولین ست بسیار نزدیک بود" کویتووا پس از مسابقه در راند سوم استرالیا در ماه ژانویه گفت "این بازی بزرگ است، امیدوارم دوباره برای مردم و برای ما. ما از یکدیگر شناخت داریم. او کمی شبیه من بازی می کند، بنابراین او یک بیگ سرو است. مطمئنا، من در سرویس و ریترن تمرکز خواهم کرد".


9866

رادوانسکا با وجود آنچه شرایط حضور در نیمه نهایی را می دانست، گفت که او قادر نبوده با سبک تهاجمی کویتووا مقابله کند "حتی زمانی که 1-5 در ست نخست پیش بودم، صادقانه می گویم، احساس نمی کردم به پیروزی در این ست نزدیک هستم. او شروع به بازی باورنکردنی کرد ... ضربه زدن به توپ بسیار سخت است. جمع بندی لهستانی "من در تلاش بودم بهترین نمایش را ارائه کنم، اما، می دانید، من حدس می زنم او فقط در لحظات مهم، بازی خیلی خوبی به نمایش گذاشت" .

دیگر نیمه نهایی مسابقات را آزارنکا و زوناروا برگزار می کنند.