PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : اعلام نامزدی مارات سافین شماره یک پیشین تنیس جهان برای انتخابات پارلمانی روسیه


PowerVu
10-28-2011, 09:32 AM
مارات سافین شماره یک پیشین تنیس جهان،
نامزدی خود را برای انتخابات پارلمانی روسیه اعلام کرد


http://tisfooon.tk/images/p4nqry2qh9syex2ayo8w.jpg

مارات سافین تنیس‌باز شماره یک سابق جهان روز پنجشنبه اعلام کرد که قصد دارد نامزد انتخابات پارلمانی روسیه شود و از مهارت‌های خود در بحث و مناظره در پارلمان استفاده کند. سافین 31 ساله قصد دارد در انتخابات دومای روسیه که چهارم دسامبر برگزار خواهد شد شرکت کند و احتمالا به جمع دیگر ستاره‌های ورزشی روسیه از جمله اسوتلانا خورکینا قهرمان ژیمناستیک که نماینده دوما است خواهد پیوست.

http://tisfooon.tk/images/hl39ipfp7g7dqv26inrg.jpg

مارات سافین گفت: من شخصاً ایده‌های زیادی برای اجرا دارم و نسبت به این موضوع بسیار متعهد هستم. این تنیس‌باز روس، در سال 2009 پس از کسب دو گرند اسلم آزاد استرالیا و آزاد امریکا و به دست آوردن عنوان بهترین تنیس‌باز جهان در سال 2000 از دنیای تنیس حرفه‌ای خداحافظی کرد.

http://tisfooon.tk/images/87vsbdz204atgiry4ib.jpg

سافین به انجام بازی غیرقابل پیش‌بینی معروف بود و بارها راکت تنیسش را حین مسابقات در اثر عصبانیت شکست. وی از زمان بازنشستگی (به دلیل یک سری مصدومیت‌های پیاپی)، برای فدراسیون تنیس روسیه کار می‌کند و یکی از اعضای کمیته المپیک روسیه است. مارات در حالی که لبخند به لب داشت، گفت: "من احتمالاً خوش چهره‌ترین نماینده دوما خواهم بود، زیرا تمامی دیگر نمایندگان بالای 60 سال سن دارند!"

Associated Press