PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : اظهارات نادال در مورد سنگینی مالیات انگلیس با نزدیک شدن به ATP World Tour Finals


PowerVu
10-15-2011, 07:19 PM
اظهارات نادال در مورد سنگینی مالیات انگلیس با نزدیک شدن به ATP World Tour Finals


http://6600.es/images/8afb1218qpdlwlp0s0fc.jpg


رافائل نادال تنیس باز شهیر اسپانیایی پس از حذف از مسابقات تنیس مسترز شانگهای در گفتگویی اظهار داشت که انگلیس به دلیل نرخ بالای مالیات بر درآمد ورزشکاران ممکن است میزبانی مسابقات فینال تور جهانی ATP را از دست بدهد.

بر اساس قوانین مالیاتی انگلیس، ورزشکارانی که در خاک این کشور به رقابت می پردازند باید در ازای درآمدی که به صورت غیر مستقیم به دست می آورند، مالیات بپردازند. این مالیات شامل درآمدهای حاصل از قراردادهای جهانی آنها هم می شود.

نادال می گوید، قانون مالیات 50 درصدی از درآمد ورزشکاران به نظر می‌رسد که باید تغییر کند در غیر اینصورت باعث خواهد شد مسابقات تور جهانی به جای دیگری برود.

لندن بر اساس قراردادی 5 ساله، میزبان مسابقات فینال تور جهانی ATP تنیس است و به احتمال بسیار این قرارداد در سال 2013 تمدید خواهد شد.

نادال که جزو ورزشکاران پردرآمد محسوب می‌شود، گفت: "با شرکت در این مسابقات درآمد زیادی را که در طول سال به دست آورده ایم، از دست خواهیم داد. دوست دارم در مسابقات ویمبلدون و تور جهانی شرکت کنم اما مالیات سنگینی که انگلیس می گیرد، این موضوع را پیچیده کرده است. "

وی افزود: اگر شرایطی پیش آید که قوانین سنگین مالیاتی فعلی تغییر کند، شانس اینکه مسابقات ATP World Tour Finals در O2 لندن باقی بماند، به طبع بسیار بالا خواهد رفت.


wharf.co.uk