PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : اعتراض ماری و نادال نسبت به تغییر پیاپی توپ‌های تنیس در رقابتهای آسیایی


PowerVu
10-13-2011, 09:24 AM
اعتراض ماری و نادال نسبت به تغییر پیاپی توپ‌های تنیس در رقابتهای آسیایی


http://6600.es/images/hg4coy5vcmwbp0rlwzt8.jpg

مرد شماره دو تنیس جهان اعلام کرد به سبب تغییرات در طراحی توپ تنیس ، تنیس‌بازها در مسابقات در معرض آسیب دیدگی قرار دارند. رافائل نادال اظهارات اندی ماری - مدافع عنوان قهرمانی در تورمنت شانگهای - را تأیید کرد که گفته بود فشارهای تجاری از سوی حامیان مالی رقابت ها به تغییر در طراحی توپ ها در سه تورنمت گذشته در آسیا منجر شده است.

نادال بیست و پنج ساله بعد از پیروزی در دور دوم رقابتهای شانگهای گفت: "شما در بانکوک با یک توپ بازی‌ها را برگزار می‌کنید، در توکیو با توپی دیگر. اینجا (شانگهای) هم توپ مسابقه فرق می کند. این تغییرات بسیار زیاد است و خطرناک، و منجر به مصدوم شدن تنیس‌بازها می شود."

http://6600.es/images/c0epjwtwodu677in1.jpg
رافائل نادال

او افزود: "برخی چیزها باید تغییر کند زیرا این مساله برای شانه ها بسیار خطرناک است. شما نمی توانید هر هفته توپ رقابتها را عوض کنید!"

نادال اظهار داشت که ترجیح می دهد پول کمتری - به عنوان جایزه رقابتها - دریافت کند در عوض فشارهای کمتری از سوی حامیان مالی برای تغییر توپها اعمال شود. وی گفت: "بسیار خوشحال می شوم پول کمتری دریافت کنم و در عوض سلامتی ام حفظ شود. اگر ما توپ رقابتهای توکیو را با توپ تورنمنت شانگهای مقایسه کنیم کاملا با هم تفاوت دارند. توپ رقابتهای شانگهای بسیار سریع است. دیگر تنیس‌بازها نیز از این موضوع ناراضی اند."

http://6600.es/images/j5oxm99nzrwgkvh058hm.jpg
اندی ماری

به گزارش خبرگزاری فرانسه از شانگهای، ماری نیز سه شنبه خواستار هماهنگی حامیان مالی و عدم تغییر در طراحی توپهای تنیس شده بود.




AFP