PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : قرارداد تنیس‌باز اسپانیایی با یک تیم آماتور؛ ورود «رافائل نادال» به عرصه فوتبال


PowerVu
10-11-2011, 02:47 PM
قرارداد تنیس‌باز اسپانیایی با تیم آماتور «ماناکور»
ورود «نادال» به عرصه فوتبال


http://6600.es/images/kv20bcw1pppn7nutj1cj.jpg (http://6600.es/images/kv20bcw1pppn7nutj1cj.jpg)
Iker Casillas (Left) & Rafael Nadal - After Spain's Victory in 2010 World Cup


نادال ازهواداران پرو پا قرص رئال مادرید است و قهرمانی تیم ملی اسپانیا در جام جهانی 2010 را با دوست صمیمی اش کاسیاس جشن گرفته بود.

[/URL]http://6600.es/images/kngb6mpcej5gpk3dn22z.jpg (http://6600.es/images/kngb6mpcej5gpk3dn22z.jpg)

تنیس‌باز شماره 2 دنیا قراردادی با تیم اینترماناکور که یک تیم کوچک آماتور شهرزادگاه وی است امضا کرده است. نادال پیش از ورود به دنیای تنیس مدت کوتاهی دراین تیم فوتبال بازی کرده بود.

http://6600.es/images/eufkm7hz0mn2yjfv4i3j.jpg (http://6600.es/images/eufkm7hz0mn2yjfv4i3j.jpg)

تنیس‌باز اسپانیایی اعلام کرده قصد دارد در زمانی که مسابقات و تورنمنتهای تنیس متوقف هستند، برای این تیم به میدان رود. این اتفاق در حالی رخ داد که طی هفته گذشته خانواده نادال از شورای مدیریتی مایورکا که در رقابتهای لالیگا حضور دارد و رافا نادال هم 10 درصد از سهام این باشگاه را در اختیار دارد، خارج شده بود.


[URL="http://6600.es/images/jgdzoti4agy9ucckg8oz.jpg"]http://6600.es/images/jgdzoti4agy9ucckg8oz.jpg (http://6600.es/images/jgdzoti4agy9ucckg8oz.jpg)
میگل آنخل نادال فوتبالیست سابق و مربی فعلی


برپایه این تصمیم، میگل انخل، عموی نادال به عنوان مربی موقت این تیم انتخاب شد. نادال ازهواداران پرو پا قرص رئال مادرید است و قهرمانی تیم ملی اسپانیا در جام جهانی 2010 را با دوست صمیمی اش کاسیاس جشن گرفته بود.

راجرفدرر تنیس‌باز شماره 3 جهان هم تفاوت چندانی با نادال ندارد. او همین چند روز پیش اعتراف کرده بود اگر سراغ تنیس نمی رفت، حتما بازیکن فوتبال می شد و در نقش مهاجم بازی می کرد و بی گمان کاپیتان خوبی برای تیمش می شد. فدرر گفته بود: «تنیس زمانی که 12 سال داشتم به عنوان ورزش اصلی من انتخاب شد. تمرینات من به حدی زیاد بود که اصلاً فرصتی برای ورزشهای دیگر نداشتم. اما فکر اینکه بدانم اگر در تنیس موفق نمی شدم، می توانستم وارد دنیای فوتبال شوم، برایم خوشایند است»

پیشتر میشائیل شوماخر راننده تیم فراری که به تازگی از مونت کارلو به ووفل لوشاتو در سوئیس نقل مکان کرده، برای تمرین کردن با تیم ابون یکی از تیمهای آماتور نزدیک این شهر دعوت شده بود. علاقه شوماخر به فوتبال بر همگان آشکار بود، بخصوص که از کودکی در تیم ویکتوریای شهر مانهایم در نزدیکی کرپن محل زندگی اش فوتبال بازی می کرد، ولی او در فوتبال برخلاف اتومبیلرانی به حدی ضعیف بود که اغلب اوقات او را روی نیمکت می نشاندند. در سوئیس شرایط برای او بهتر پیش رفتند. شومی در تیم اول که در دسته سوم رقابتهای آماتورهای این کشور بازی می کرد، به میدان رفت. پس از سقوط به دسته دوم او تصمیم گرفت از دنیای فوتبال خداحافظی کند، اما با پیراهن شماره 11 این تیم گلهای زیادی به ثمر رساند.

حالا باید دید آیا نادال هم می تواند نتایج درخشان شوماخر را در ماناکور تکرار کند یا نه.



MARCA.com