PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : حذف قهرمانان در پکن؛ پیروزی نادال در توکیو


M∂hdi
10-04-2011, 06:36 PM
حذف قهرمانان در پکن؛ پیروزی نادال و فرر در توکیو


9249


ماریا کیریلنکو برای دومین بار پیاپی قهرمان یو اس اوپن را ناکام گذاشت. استوزر و کیریلنکو که یکی از سرگرم کننده ترین مسابقات را یک ماه پیش در امریکا برگزار کردند، دوباره و برای دومین تورنمنت پیاپی در راند دوم به مصاف یکدیگر رفتند که روسی انتقام شیرین دیگری از رقیب خود گرفت . او موفق شد همچون تورنمنت ژاپن، در سه ست برابر استرالیایی به پیروزی دست یابد 5-7 6-1 5-7

وب سایت WTA، از انتقام های بیشتر برای روسی می گوید

بدین ترتیب با شکست لی نا، کویتووا و استوزر، سه قهرمان گرنداسلم های سال در راند های نخست کنار رفتند . کلایسترز، قهرمان اوپن استرالیا، به علت مصدومیت در این تورنمنت حاضر نیست."در ایالات متحده، من در سه ست برنده شدم، پس از ان در هفته گذشته من ست سوم را 6-4 از دست دادم و این هفته 7-5 ". سم از گیم پلن بسیار مهم در آن زمان (ست سوم) می گوید .

او در واکنش به باخت قهرمانان فرنچ اوپن و ویمبلدون در پکن می گوید " من قصد ندارم به آن دو پاسخ دهم، اما من فکر نمی کنم آن پایان دنیا برای من است .او از حریف روسی و بازی‌اش برابر خود تعریف می کند و می گوید در ست سوم بهتر از من بوده، برای دوبار آخر. استوزر در دو بازی برابر روسی که در گرنداسلم برگزار شده اند، پیروز میدان بوده (فرنچ اوپن 2007 و یو اس اوپن 2011). با برد کیریلنکو، او اکنون در برابر استرالیایی چهار به چهار است. به جز سه دیدار، باقی آنها در سه ست به پایان رسیده اند .

کیریلنکو 24 ساله، اولین عنوان حرفه ای خود را زمانی که 18 ساله بود در پکن کسب کرد "فکر می کنم چند سال پیش موفق به کسب این عنوان شدم. هر وقت به اینجا می آیم خاطرات بزرگی را به همراه دارم . روسی از طرفداران چینی و تشویق خود توسط آنها می گوید . او در راند سوم به مصاف تنیسور اتریشی، Tamira Paszek خواهد رفت .


9250
پیوتر، پدر کرولاین در ست دوم مشغول راهنمایی کردن اوست

وزنیاکی، مدافع عنوان قهرمانی برای صعود به راند سوم دیدار سختی نداشت و توانست در دو ست 2-6 و 3-6 از سد استرالیایی دیگر، Jarmila Gajdosova عبور کند.


مردان توکیو؛ پیروزی اسپانیایی‌ها

سید برتر و مدافع عنوان قهرمانی در راند نخست رقابتها 3-6 و 2-6 از سد تنیسور ژاپنی گذشت. این دیدار یک ساعت و 30 دقیقه به طول انجامید .
نادال از ضربات سرو خود راضی است "توپ کمی سنگین بود و این برای تاپ اسپین من سخت بود".


9251


قهرمان ده گرنداسلم، در 85 درصد سرویس اول خود موفق نشان داد . حال او باید به مصاف میلوس رائونیچ برود "او یک بازیکن خطرناک برای من در دور دوم‌ست . او یکی از بزرگترین سرویس زن های روی تور است" .
نادال در مورد بیگ سرو کانادایی که مدت ها با اسیب دیدگی دست به گریبان است، گفت .

این دو تنها یک دیدار با هم انجام داده اند که مربوط به فصل پیش و در راند دوم همین تورنمنت است. اسپانیایی در آن دیدار در دو ست به پیروزی رسیده بود .

داوید فرر، سید سوم مسابقات هم 4-6 و 3-6 از سد نیشیکوری ژاپنی گذشت.