PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : پی‌گیری مسابقات تنیس 2011 پکن: حذف لی نا و پیروزی ایوانوویچ، هانتوچووا، لیزیکی و پاولیوچنکووا


PowerVu
10-03-2011, 07:55 PM
پی‌گیری مسابقات تنیس 2011 پکن: حذف لی نا و پیروزی ایوانوویچ، هانتوچووا، لیزیکی و پاولیوچنکووا


http://tisfooon.tk/images/8g4xhxw46af59rqb5l5.jpg

تنیسور چینی با شکست برابر حریفی از رومانی در رقابت‌های تنیس آزاد پکن از دور مسابقات کنار رفت.


نا لی که این هفته برای اولین بار پس از قهرمانی در اولین گرند اسلم، در مسابقات تنیس آزاد چین به میدان می‌رفت، در برابر هواداران خانگی مقابل مونیکا نیکولسکو شکست خورد و از ادامه مسابقات بازماند.

لی که اولین عنوان قهرمانی خود در مسابقات گراند اسلم را در تنیس آزاد فرانسه به دست آورد، با نتیجه 6 بر 4 و 6 بر صفر مغلوب حریف رومانیایی خود شد و از ادامه مسابقات بازماند.

http://tisfooon.tk/images/8g0tuo4pwr3sb6oel48g.jpg
آنا ایوانوویچ

نیکولسکو که چند هفته پیش در مسابقات تنیس آزاد آمریکا برای اولین بار به دور چهارم رقابت‌های گراند اسلم راه یافت، تاکنون نتوانسته بود یکی از 10 تنیسور برتر بانوان جهان را شکست دهد.

سامانتا استوزر، سید ششم مسابقات و قهرمان پیکارهای تنیس آزاد آمریکا که در دور اول رقابت‌های آزاد توکیو حذف شد، با نتیجه 6 بر 4 و 6 بر صفر تیسوتانا پیرونکووا را از پیش رو برداشت.

http://tisfooon.tk/images/bnqjwaqf5rl36i7fh11t.jpg
سابین لیزیکی

در دیگر رقابت‌ها ماریون بارتولی با نتیجه 3 بر 6، 6 بر 4 و 7 بر 5 ایوتا بنسووا را شکست داد و آناستازیا پاولیوچنکووا به همراه سابین لیزیکی در دور اول بر حریفان پیروز شدند.

آنا ایوانوویچ، دومینیکا سیبولکووا، دَنیلا هانتوچووا، ماریا خوزه مارتینز سانچز، پولونا هرکوگ، کایا کانپی، شنل اسکیپرز، کریستینا مک‌هیل و کلارا سوآرز-ناوارو مقابل حریفان به برتری رسیدند.