PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : تنیس آزاد زنان در توکیو: رادوانسکا با شکست زووناروا جام قهرمانی را بالای سر برد


PowerVu
10-01-2011, 09:40 PM
تنیس آزاد زنان در توکیو: رادوانسکا با شکست زووناروا جام قهرمانی را بالای سر برد


http://tisfooon.tk/images/m1qe83xynba9ou73aqo.jpg
Agnieszka Radwanska

تنیسور لهستانی با غلبه بر حریفی از روسیه عنوان قهرمانی مسابقات تنیس آزاد بانوان توکیو را به خود اختصاص داد.

http://tisfooon.tk/images/32i9broku8mhmsr2hz.jpg

آگنیژکا رادوانسکا با غلبه بر ویرا زووناروا جام قهرمانی رقابت‌های تنیس تورای اقیانوسیه را در توکیو بالای سر برد.

http://tisfooon.tk/images/d3bt1h4gi8jxqreq8xn.jpg

رادوانسکا با پیروزی مقابل کربر در دور دوم و یلنا یانکوویچ در دور سوم، در نیمه‌نهایی حریف ویکتوریا آزارنکا شد که توانست با نتیجه 6 بر 3، 4 بر 6 و 6 بر 2 وی را شکست دهد و فینالیست شود.

http://tisfooon.tk/images/zgn339ooiyyn1sjo6n3.jpg

سپس در فینال، این تنیس‌باز لهستانی موفق شد با برتری 6 بر 3 و 6 بر 2 مقابل زووناروا دومین عنوان قهرمانی خود در این فصل را به خود اختصاص دهد.

http://tisfooon.tk/images/r7m2pagpnwuvgmon7t.jpg

این تنیسور 22 ساله عنوان قهرمانی مسابقات مرکوری اینشورنس در رقابت‌های هاردکورت تابستان و ایستبورن 2008 را نیز در کارنامه دارد.

M∂hdi
10-01-2011, 10:23 PM
رادوانسکا با پیروزی برابر زوناروا قهرمان Pan Pacific Open شد
(در ادامه پست نخست)


آگنیژکا رادوانسکا سید نهم مسابقات، در دو ست 3-6 و 2-6 از سد تنیسور روسی گذشت تا دومین عنوان خود در سال جاری را کسب کند . او در حالی که ست نخست را 2-0 عقب افتاده بود، با هجوم خود باعث شد زوناروا 22 unforced errors داشته باشد .

تنیسور لهستانی می گوید در ابتدای مسابقه کمی عصبی بود "دو گیم نخست تند و سریع بود و من تنها برای انجام بهترین بازی‌ام، تلاش کردم . من فقط خوشحالم که به سرعت بیدار و برنده اولین ست شدم" .

Radwanska broke Zvonareva twice to take a 5-2 lead. Zvonareva held to win the eighth game but Radwanska closed out the first set with a forehand to the corner that Zvonareva hit long.

رادوانسکا در پنج دیداری که با زوناروا انجام داده، در سه تای آخر آن به پیروزی دست یافته است از جمله فینال Carlsbad در کلیفرنیا و (یک هفته بعد) برد در راند سوم راجرز کاپ 2011 .

با قهرمانی در توکیو، رادوانسکا هنوز شانس رسیدن به مسابقات قهرمانی WTA در ترکیه را دارد .

9154

در فینال دابل، زوج Liezel Huber and Lisa Raymond از امریکا با برتری 6-7 6-0 و 6-10 برابر Italy’s Flavia Pennetta (http://sports.yahoo.com/ten/players/193/) and Argentina’s Gisela Dulko (http://sports.yahoo.com/ten/players/525/)، به قهرمانی دست یافتند .