PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : صعود آزارنکا، زووناروا و بارتولی به دور یک‌چهارم پایانی تنیس آزاد زنان توکیو


PowerVu
09-28-2011, 02:26 PM
ویکتوریا آزارنکا، ماریون بارتولی و ویرا زووناروا به مرحله یک‌چهارم تنیس آزاد زنان توکیو صعود کردند

تنیسور روس با غلبه بر حریفی از جمهوری چک به مرحله یک‌چهارم مسابقات تنیس آزاد توکیو راه یافت.



http://tisfooon.tk/images/emrssqbk8k79j1clvkfh.jpg
Vera Zvonareva of Russia


ویرا زووناروا با حضور در میان هشت تنیسور برتر رقابت‌های تنیس آزاد توکیو برای دوازدهمین بار به مرحله یک‌چهارم نهایی مسابقات تور حرفه‌ای زنان راه یافت.

وی توانست با نتیجه 6 بر یک و 6 بر 2 ایوتا بنسووا را شکست دهد و از مرحله یک‌‌هشتم مسابقات تنیس آزاد تورای اقیانوسیه در توکیو صعود کند.

http://tisfooon.tk/images/jmpikxoj71y0k34dvxl.jpg
Victoria Azarenka of Belarus


زووناروا، تنیسور سید 4 در مرحله بعد به مصاف ماریا کریلنکو خواهد رفت که با غلبه بر سامانتا استوزر و آنا ایوانوویچ به ترتیب در دور دوم و سوم به این مرحله رسیده است. وی توانست با نتیجه 6 بر 3 و 6 بر یک تنیسور سید یازدهم را در مرحله قبل شکست دهد. زواناروا در تمام 5 رویارویی پیشین مقابل کریلنکو پیروز میدان بوده است.

http://tisfooon.tk/images/wjv0x4p99spjkit2otg5.jpg
Marion Bartoli of France


در دیگر دیدارهای این روز ویکتوریا آزارنکا و ماریون بارتولی توانستند با غلبه بر حریفان به یک‌چهارم نهایی راه یابند. بارتولی با نتیجه 6 بر 2 و 6 بر یک پنگ شوای از چین را شکست داد و تنیسور بلاروسی نیز با نتیجه 6 بر 3 و 7 بر 5 از سد کلارا زاکوپالووا گذشت.