PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : نگرانی خانم تنیس باز مشهور روس از شرکت در مسابقات توکیو ژاپن


PowerVu
09-27-2011, 04:40 PM
نگرانی خانم تنیس باز مشهور روس از شرکت در مسابقات توکیو ژاپن


http://tisfooon.tk/images/xf1xcjk73jemumbxqw6m.jpg


اگر چه "ماریا شاراپووا" تنیسور مشهور روس، با موفقیت مسابقه اول خود در سرزمین چشم بادامی ها را پشت سر گذاشته اما گویا هنوز از سفر به ژاپن برای شرکت در رقابت های پان پسیفیک هراس دارد.

"ماریا شاراپووا" نفر دوم تنیس زنان جهان اعلام کرده که به دلیل سونامی و زلزله ماه مارس ژاپن و وجود تشعشعات هسته ای نیروگاه‌های اتمی این کشور از حضور در سرزمین سامورایی ها برای رقابت های آزاد پان پسیفیک هراس دارد.

http://tisfooon.tk/images/x9fz07zk134cpqaty69w.jpg


اما او معتقد است حضور 7 تنیسور از 10 تنیسور برتر زن جهان در این رقابتها نشان دهنده حمایت آنها از ملت ژاپن و بحرانی که در این کشور رخ داده است.

شاراپووا می گوید: " قبل از این تورنمنت حرف و حدیث های زیادی وجود داشت که آیا ژاپن به اندازه کافی امن است یا نه. می دانم تعدادی از تنیسورها به دلیل ترسی که داشتند در این تورنمنت حضور پیدا نکردند. راستش من هم کمی ترس دارم اما بر آن غلبه خواهم کرد."

http://images.christianpost.com/a-FullSize/20110311/44716/japan-tsunami.jpg


در ماه مارس گذشته زلزله ای با قدرت نزدیک به 9 ریشتر ژاپن را لرزاند که سونامی عظیمی بسیاری از قسمت های این کشور را زیر آب برد. در این فاجعه حدود 20 هزار نفر کشته و یا ناپدید شدند.