PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : تلاش فدراسیون بین المللی تنیس برای جلوگیری از اعتصاب تنیسورهای برتر جهان


PowerVu
09-24-2011, 11:09 AM
تلاش فدراسیون بین المللی تنیس برای جلوگیری از اعتصاب تنیسورهای برتر جهان


http://www.anwar-loleit.de/media/itf.jpg


رییس فدراسیون بین المللی تنیس روز جمعه ابراز خوشبینی کرد تهدید بازیکنان برتر جهان به اعتصاب، عملی نخواهد شد.

بازیکنان مرد برتر تنیس جهان اخیرا به فشرده بودن جدول مسابقات جهانی به شدت اعتراض کرده اند و در مصاحبه های خود با رسانه ها از احتمال اعتصاب خود در اعتراض به این مسئله خبر داده اند. فرانچسکو ریچی بیتی که به تازگی برای چهارمین دوره به ریاست فدراسیون بین المللی تنیس جهان انتخاب شده است گفت این فدراسیون در حال بررسی این مسئله و آماده شنیدن حرفهای این بازیکنان است.

وی گفت پیش از این نیز چنین مشکلاتی بروز کرده بود که با گفتگو با بازیکنان حل و فصل شد و ابراز امیدواری کرد این بار نیز راه حلی برای این مسئله پیدا خواهد شد.

اندی ماری چهارمین تنیسور برتر جهان روز چهارشنبه در مصاحبه با رسانه های انگلیسی اعلام کرد در حاشیه مسابقات اوپن امریکا گفتگوهایی درباره این مسئله با دیگر تنیسورهای برتر جهان داشته است و در مسابقات مسترز شانگهای نیز که اوایل ماه آتی میلادی برگزار خواهد شد این مسئله را پیگیری خواهند کرد.

این بازیکن بیست و چهار ساله اسکاتلندی احتمال اعتصاب را رد نکرد و گفت از گفتگوهایش با بازیکنان دیگر چنین استنباط کرده است که آنها نیز از اعتصاب ترسی ندارند.

مشکل اصلی بازیکنان برتر تنیس جهان جدول فشرده مسابقات جهانی است به طوریکه تنها در یکی از موارد رافائل نادال ورزشکار اسپانیایی و فرد شماره دوی تنیس جهان درست در پایان اوپن امریکا، بلافاصله برای شرکت در جام دیویس عازم اروپا شد.

خبرگزاری فرانسه از بانکوک گزارش داد، ریچی بیتی گفت می دانیم که جدول مسابقات فشرده است و بازیکنان خسته می شوند اما این فدراسیون آماده برگزاری نشست برای مذاکره و یافتن راه حل است.