PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : افزایش اختلاف تنیس بازان با فدراسیون جهانی / اندی ماری: تحریم می كنیم!


PowerVu
09-21-2011, 06:41 PM
اختلافات تنیس بازان مطرح دنیا با فدراسیون جهانی این رشته افزایش یافت!



http://gototennis.com/wp-content/uploads/2009/11/Nadal_Federer_Murray_WTF.jpg
اندی ماری بریتانیایی، رافائل نادال اسپانیایی و راجر فدرر سوییسی



پس از انتقاد رافائل نادال، تنیس باز مطرح اسپانیایی از فدراسیون جهانی ، امروز اندی ماری بریتانیایی نیز هشدار داد اگر این فدراسیون ، تقویم مسابقات را تغییر ندهد ، ممکن است تنیس بازان حرفه ای جهان ، رقابت های فدراسیون جهانی را تحریم کنند.

اندی ماری (Andy Murray) شماره یک تنیس بریتانیا به B.B.C گفته است که ممکن است ما تنیس بازان برای درخواست کاهش طول تقویم سالانه ی تورنمنت ها، اعتصاب کنیم.

ماری گفت: "امیدوارم کار به آن مرحله نرسد اما مطمئن باشید که ما ورزشکاران در این فکر هستیم!"

این تنیس بازان که در طول سال ، در رقابت های هفتگی جایزه بزرگ و گرنداسلم های معتبر دنیا شرکت می کنند ، در پایان فصل مسابقات اتحادیه تنیس بازان حرفه ای ، موسوم به ATP Tour ، مجبورند در مسابقات جام دیویس نیز حضور یابند اما از آنجایی که این رقابت ها سود مالی ندارد و در رده بندی جهانی نیز موثر نیست ، آنها تمایل چندانی برای بازی در این مسابقات ندارند و ترجیح می دهند در ماه آخر تابستان ، به استراحت بپردازند.

به همین علت با نامناسب خواندن زمان برگزاری این رقابت ها ، فدراسیون جهانی را تحت فشار قرار می دهند که یا زمان برگزاری مسابقات را تغییر دهد و یا اینکه جوایز مالی برای آن در نظر گرفته شود.

این در حالی است كه فدراسیون جهانی، تنها ده درصد رقابت های تنیس را برگزار می كند كه مهمترین آن مسابقات جام دیویس است اما اتحادیه تنیس بازان حرفه ای جهان به بیش از نود درصد رقابت ها، از جمله مسابقات هفتگی و گرنداسلم ها تسلط دارد.

نادال گفته بود: اتحادیه تنیس بازان حرفه ای از آنها حمایت می كند اما فدراسیون جهانی هیچ كمكی نكرده است.