PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : ارغوان رضایی به دور دوم مسابقات تنیس گوآنگژو راه یافت اما حذف شد!


PowerVu
09-21-2011, 04:59 PM
ارغوان رضایی به دور دوم مسابقات تنیس گوآنگژو راه یافت اما حذف شد!



http://tisfooon.tk/images/hyyxsdyrwsre9nuz9fz1.jpg



تنیسور ایرانی‌الاصل فرانسه با غلبه بر حریفی از کشور میزبان به دور دوم مسابقات تنیس آزاد گوانگژو راه یافت اما در این دور حذف شد.

ارغوان رضایی با پیروزی 6 بر 2 و 7 بر 6 مقابل ژانگ شوای از چین به دور دوم مسابقات تنیس بین‌المللی وانلیمای گوانگجو راه یافت.

یارمیلا گاجوسووا در زمان 54 دقیقه با نتیجه 6 بر 2 و 6 بر یک هان ژیون را از پیش رو برداشت و ماریا کریلنکو، سید برتر مسابقات نیز با پیروزی 6 بر 4 و 6 بر 2 آلونا بوندارنکو را شکست داد.

شنل اسکیپرز و مگدالنا ریباریکووا نیز دیگر بازیکنان پیروز در دور اول مسابقات بودند. اسکیپرز با نتیجه 7 بر 5، یک بر 6 و 6 بر 3 آناستازیا سواستووا را شکست داد و ریباریکووا با نتیجه 6 بر 3، 4 بر 6 و 6 بر 2 بر جیل کریباس غلبه کرد.

سنیا پرواک، بوجانا جوانوسکی و آلبرتا برایانتی همگی از رسیدن به دور دوم بازماندند. پرواک سه روز پس از کسب اولین قهرمانی در مسابقات تاشکند، به دلیل مصدومیت از ناحیه شانه از دیدار مقابل چان یونگ جان انصراف داد. تتیانا لوژانسکا با نتیجه 6 بر 3، 4 بر 6 و 7 بر 6 جوانوسکی را از پیش رو برداشت و ژنگ جی با نتیجه 7 بر 6 و 6 بر 4 بریانتی را مغلوب خود ساخت.



http://tisfooon.tk/images/fpowastttmzcelukue.jpg


اما امروز ارغوان رضایی نتوانست در برابر حریف دور دومش ریباریکووا از اسلوواکی مقاومت کند و در دو ست پیاپی با نتایج 6-4 6-1 مغلوب شد و تا از این مسابقات نیز بدون موفقیت چشمگیری خداحافظی کند.