PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : مصاحبه جدید ارسلان رضایی با فارس! دلسوزی پدری که از درآمد ارغوان درصد میگیرد!


PowerVu
09-20-2011, 10:05 AM
مصاحبه جدید ارسلان رضایی با فارس!
دلسوزی پدری که از درآمد ارغوان درصد میگیرد!



پدر ارغوان رضایی گفت: در یک ماهی که بازیکنان تنیس دنیا استراحت دارند، به کمک ارغوان این عقب ماندگی را جبران می‌کنیم، ما با هم مشکلی نداریم.

[/URL]http://www.farheekhtegan.ir/images/stories/20110611142860.gif (http://www.farheekhtegan.ir/images/stories/20110611142860.gif)
توضیح: عکس آرشیوی است.


ارسلان رضایی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس، با اشاره به افت قابل توجه ارغوان رضایی در رده‌بندی تنیس بانوان جهان گفت: ارغوان از رتبه 15 دنیا به جایگاه صد و دهم نزول کرده است.

http://www.wtnphotos.com/data/3414/fullj_getty-tennis-wimbledon-rezai_9_23_38_am.jpg (http://www.wtnphotos.com/data/3414/fullj_getty-tennis-wimbledon-rezai_9_23_38_am.jpg)


وی به تشریح علل ناکامی‌های دخترش پرداخت و گفت: ارغوان پیش از این مدام با من کار می‌کرد و من رگ خواب او را می‌دانستم. یک ضرب‌المثل ایرانی می‌گوید آشپز که 2 تا شد، آش یا شور می‌شود یا بی‌نمک. الان هم وقتی 2 مربی داشته باشیم، یا سفید می‌شود یا سیاه. این تصمیمی است که خود ارغوان گرفته و ما به تصمیم او احترام می‌گذاریم. این همه زحمتی که برای او کشیدیم در حال از دست رفتن است و این خود ارغوان است که باید تصمیم بگیرد.

http://www.navad.net/fckeditor/editor/filemanager/connectors/aspx/fckUpload/image/FER_6784.JPG (http://www.navad.net/fckeditor/editor/filemanager/connectors/aspx/fckUpload/image/FER_6784.JPG)


او با بیان اینکه در حال حاضر مربیگری پسرم را بر عهده دارم، اضافه کرد: ارغوان نسبت به قبل آرام تر شده است و امیدواریم که به زودی همه چیز بهتر شود. تمرینی که ارغوان با من انجام می‌دهد، با تمرینات قبلی‌اش متفاوت است؛ از هفت سالگی با شیوه ارغوان آشنا هستم.

http://images.sportinglife.com/09/11/330/Aravane-Rezai-Bali-celeb_2382206.jpg (http://images.sportinglife.com/09/11/330/Aravane-Rezai-Bali-celeb_2382206.jpg)


رضایی گفت: خوشحالم که ارغوان کمی بهتر شده. به زودی همه چیز درست می‌شود. فکر می‌کنم سرش به سنگ خورده است. خوشحال می‌شویم که در مسابقات چین نتیجه بگیرد. هیچ پدری از شکست فرزندش در هر شرایطی خوشحال نمی‌شود. امیدوارم که موفق باشد اما می‌دانید تا وقتی که زحمت نکشید به هیچ جایی نمی‌رسید. من برای ارغوان خیلی زحمت کشیدم خودش هم تلاش بسیار زیادی کرد؛ به حرف‌های من گوش کرد و تاکنون موفق بوده است.

http://www.navad.net/fckeditor/editor/filemanager/connectors/aspx/fckUpload/image/FER_6805.JPG (http://www.navad.net/fckeditor/editor/filemanager/connectors/aspx/fckUpload/image/FER_6805.JPG)


وی ادامه داد: دخترم یک اشتباهی کرده و حالا متوجه اشتباهش شده است؛ تا یک ماه دیگر بازیکن‌های تنیس دنیا استراحتی خواهند داشت تا خود را برای رقابت‌های استرالیا آماده کنند، بنابراین احتمال زیادی وجود دارد که در این یک ماه با یکدیگر صحبت کرده و دوباره تمرینات‌مان را شروع کنیم. اگر در چین موفق شود و زود برگردد، ان شاءالله می‌توانیم این عقب ماندگی را در یک ماه جبران کنیم.

http://www.navad.net/fckeditor/editor/filemanager/connectors/aspx/fckUpload/image/FER_6761.JPG (http://www.navad.net/fckeditor/editor/filemanager/connectors/aspx/fckUpload/image/FER_6761.JPG)


ارسلان رضایی در خصوص رفع کدورت‌ها میان خود و دخترش خاطرنشان کرد: هیچ مشکلی بین من و ارغوان وجود نداشت. این‌ مسائل را روزنامه‌نگاران به خصوص روزنامه‌های فرانسوی بزرگ کرده بودند؛ چون از هیچ همه چیز درست می‌کنند.

http://www.navad.net/fckeditor/editor/filemanager/connectors/aspx/fckUpload/image/FER_6797.JPG (http://www.navad.net/fckeditor/editor/filemanager/connectors/aspx/fckUpload/image/FER_6797.JPG)


ارسلان رضایی گفت: 30 سال پیش آمریکا نفت ما را تصاحب کرده بود. الان نفت ما برای خودمان است، سنگ، آهن و خیلی چیزهای دیگر صادر می‌کنیم. اگر کسی سواد داشته باشد می‌فهمد من چه می‌گویم!!

http://www.thejakartapost.com/files/images/JPARY091108004.img_assist_custom-512x364.jpg (http://www.thejakartapost.com/files/images/JPARY091108004.img_assist_custom-512x364.jpg)


وی اضافه کرد: ارغوان جوان است و اشتباهی مرتکب شده. من او را دوست دارم و می‌بخشم. او دیگر می‌داند که چه کاری بکند؛ به اندازه کافی بزرگ شده است و مثل یک سرباز ایرانی در مسابقات می‌جنگد. من فرهنگ ایرانی را به وی یاد داده‌ام.

رضایی گفت: روزنامه‌ها از اخاذی و تهدید به مرگ ارغوان از سوی من صحبت کردند که همه این ها دروغ است.

http://www.tennisnow.com/getmedia/110f727e-1ff0-4b1a-9353-02d82a9970d1/aravane-rezai-indian-wells-party-by-tony-chang.aspx (http://www.tennisnow.com/getmedia/110f727e-1ff0-4b1a-9353-02d82a9970d1/aravane-rezai-indian-wells-party-by-tony-chang.aspx)


وی با اشاره به اینکه غربِی‌ها چشم دیدن موفقیت‌های ایرانیان را ندارند، اضافه کرد: وقتی ارغوان در مادرید قهرمان شد، چشم تمام اروپایی‌ها از کاسه درآمد که این بازیکن که مربی‌اش پدرش است و به چنین موفقیتی رسیده همان کسی است که به احمدی‌نژاد 2 تا راکت داده. سپس به این نتیجه ‌رسیدند که سر این بازیکن را باید زیر آب کرد و نباید اجازه دهند بالا بیاید!!

ارسلان رضایی با تاکید بر اینکه نمی‌خواهد راجع به سیاست صحبتی داشته باشد، خاطرنشان کرد: همه جوره چوب لای چرخ ما می‌گذارند که نتوانیم جلو برویم. خدا رو شکر ارغوان عقل دارد و متوجه شده است. امیدواریم هر چه زودتر برگردد تا بتوانیم این عقب افتادگی را جبران کنیم. ارغوان آینده درخشانی دارد اما اگر نیاید تمرین کند، روز به روز افت می‌کند.

http://www.navad.net/fckeditor/editor/filemanager/connectors/aspx/fckUpload/image/FER_6813.JPG (http://www.navad.net/fckeditor/editor/filemanager/connectors/aspx/fckUpload/image/FER_6813.JPG)


گفتنی ست چند ماه پیش ارسلان رضایی به رسانه ی وابسته به سپاه پاسداران گفته بود که "زندگی ما به درآمد ارغوان وابسته است" . وی ماهیانه 2 هزار یورو به پدرش پرداخت می‌كرد، اما به یكباره تقاضای 35 هزار یورو در ماه كرد. این درخواست افزایش ۳۳ هزار یورویی حقوق در ماه یكی از دلایلی است كه ارغوان را به طرح شكایت از پدرش وادار کرده بود. این تنیس باز فرانسوی، چندی ماه قبل از پدرش به جرم اخاذی و دریافت حقوق بیش از اندازه قرار بود به دادگاه عارض شود.

http://old.tehrantimes.com/News/10873/13_ARAVANE.jpg (http://old.tehrantimes.com/News/10873/13_ARAVANE.jpg)


همچنین چندی پیش نیز در جریان مسابقات آزاد استرالیا 2011 و در پی برپایی جنجال توسط ارسلان رضایی و برخورد شدید او با دوست پسر ارغوان، اتحادیه‏ ی تنیس‏ بازان حرفه‏ ای زنان، حضور خانواده‏ ی ارغوان رضایی را در مسابقه‏ های این اتحادیه، تا مدتی ممنوع کرد. در بیانیه‏ ی اتحادیه‏ ی تنیس‏بازان زن آمده بود: «سلامتی و تندرستی بازیکنان ما در اولویت نخست برای این انجمن قرار دارد.»

http://www.tennisidentity.com/.a/6a00e54fc623c888330134811dd786970c-300wi (http://www.tennisidentity.com/.a/6a00e54fc623c888330134811dd786970c-300wi)


بعداً رسانه‌های فرانسوی نوشتند که او با دخترش برخورد خشونت‌آمیزی داشته و با دوست پسر و مربی‌اش هم درگیر شده است و گویا نمی خواسته اجازه دهد که ارغوان دوست پسر داشته باشد! پس از آن بود که ارغوان به دادگاه مراجعه کرده و از پدرش به خاطر «آزار و اذیت روحی، خشونت‌های تعمدی و تهدید به مرگ» شکایت کرد. این شکایت در دادگاه بیلان بولون در حومه پاریس ارائه شد که فاصله چندانی با مکان برگزاری مسابقات تنیس رولاند گاروس نداشت و سپس به مقامات سینت‌این در جنوب‌شرقی فرانسه ارجاع داده شد؛ جایی که خانواد‌ه‌های ایرانی فرانسه در آنجا زندگی می‌کنند.

http://www.wtatennis.com/javaImages/a9/ac/0,,12781%7E7580841,00.jpg (http://www.wtatennis.com/javaImages/a9/ac/0,,12781%7E7580841,00.jpg)


اما ارسلان رضایی همه ی این اتفاقات را دروغ می خواند و می گفت: "ارغوان با 4 تا امضا خودش را گم کرده!! و اگر او پولی هم به خانواده اش می داده اتفاق عجیبی نبوده است!!"

البته این اولین بار نیست که یک پدر، دختر تنیس‌باز حرفه‌ایش را قربانی جاه‌طلبیِ افسارگسیخته‌ی خودش می‌کند. جنیفر کاپریاتی، مری پیرس و یلنا دوکیچ همگی ستارگانی بودند که هر یک به نوعی قربانی خشونت پدران‌شان شدند.

[URL="http://2011.wimbledon.com/images/pics/large/b_11_royalbox_149_epa_g_caddick.jpg"]http://2011.wimbledon.com/images/pics/large/b_11_royalbox_149_epa_g_caddick.jpg (http://2011.wimbledon.com/images/pics/large/b_11_royalbox_149_epa_g_caddick.jpg)
مسابقات ویمبلدون: منصور بهرامی (سمت چپ) در کنار بیورن بورگ اسطوره ی جاودانه ی سوئدی؛ شماره یک سابق جهان و دارنده 11 عنوان پر افتخار گرند اسلم تنیس در بخش انفرادی (شامل 5 عنوان پی در پی ویمبلدون و ...)



پدر رضایی همچنین چندی پیش اتهامی علیه منصور بهرامی یگانه اسطوره تنیس ایران مطرح کرده بود با این مظمون که او، ارغوان را اغفال کرده! منصور بهرامی این اتهام ها را به کلی رد کرد و اظهار داشت که حضور او در مسابقات پیش کسوتان در سرتاسر جهان، برای او فرصتی باقی نمی گذارد که چنین بکند و اضافه کرد که ارغوان را به دلیل مسافرت هایش برای مسابقات ستارگان بازنشسته ی تنیس، مدت هاست ندیده است. اما چندی بعد، مجدداً ارسلان رضایی به رسانه های وابسته به حکومت ایران گفت: "او یك بیگانه‌‌پرست است! او هیچ هنری ندارد! وی خودش را به عنوان دوست به ما نزدیك كرد و به ارغوان گفت: كه مربیت را عوض كنی شماره یك می‌شوی. او روی ارغوان نفوذ كرد!!!"

M∂hdi
09-20-2011, 12:56 PM
[/URL][URL="http://www.navad.net/fckeditor/editor/filemanager/connectors/aspx/fckUpload/image/FER_6797.JPG"]http://www.navad.net/fckeditor/editor/filemanager/connectors/aspx/fckUpload/image/FER_6797.JPG (http://www.navad.net/fckeditor/editor/filemanager/connectors/aspx/fckUpload/image/FER_6797.JPG)


وی اضافه کرد: ارغوان جوان است و اشتباهی مرتکب شده. من او را دوست دارم و می‌بخشم. او دیگر می‌داند که چه کاری بکند؛ به اندازه کافی بزرگ شده است و مثل یک سرباز ایرانی در مسابقات می‌جنگد.
من فرهنگ ایرانی را به وی یاد داده‌ام.




خب، اگر قرار هست که او تصمیم بگیره، قبلا در اینجا (http://tennistalkers.com/showpost.php?p=49957&postcount=99) اعلام کرده نه ؟

I come from a different culture, and what I want for myself, to them, it's a disrespect. What they didn't understand is that I grew up in France and in a world of high competition. They gave me an iranian an persian education. My father forbid me to do like the other girls from occidental culture (sit, laugh, have a good friend...), he wanted me to better than everybody in a european country but without allowing me to embrace this occidental culture. This paradox made our relationship impossible. He wasn't anymore in his father role, nor in his coach's."

FaRzIn
09-20-2011, 10:27 PM
وی با اشاره به اینکه غربِی‌ها چشم دیدن موفقیت‌های ایرانیان را ندارند، اضافه کرد: وقتی ارغوان در مادرید قهرمان شد، چشم تمام اروپایی‌ها از کاسه درآمد که این بازیکن که مربی‌اش پدرش است و به چنین موفقیتی رسیده همان کسی است که به احمدی‌نژاد 2 تا راکت داده. سپس به این نتیجه ‌رسیدند که سر این بازیکن را باید زیر آب کرد و نباید اجازه دهند بالا بیاید!!
:3t1::3t1: این مردیکه معلوم برای پول درآوردن حاضره به هر کاری دست بزنه چه گرفتن پول بیشتر از دخترش و چه روشهای دیگه !!!