PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : ارغوان رضایی در رقابت‌های تنیس آزاد گوآنگژو چین به میدان می‌رود


PowerVu
09-20-2011, 05:31 AM
تنیسور ایرانی‌الاصل فرانسه این هفته در مسابقات تنیس آزاد بین‌المللی وانلیمای گوانگجو در چین به میدان می‌رود



http://iamkele.com/blog/wp-content/uploads/2011/03/aravane-rezai4.jpg (http://iamkele.com/blog/wp-content/uploads/2011/03/aravane-rezai4.jpg)


ستارگان مسابقات تور حرفه‌ای تنیس بانوان جهان این هفته در آسیا در رقابت‌های تنیس آزاد هانسول سئول کره و مسابقات آزاد بین‌المللی وانلیما زنان در گوانگجو با یکدیگر به رقابت می‌پردازند. جایزه هر 2 تورنمنت مبلغ 220 هزار دلار است.

در مسابقات گوانگژو ماریا کریلنکو، تنیسور شماره 28 جهان، سید برتر رقابت‌ها را به خود اختصاص داده است و به دنبال کسب ششمین قهرمانی در رقابت‌های تور حرفه‌ای زنان است. کریلنکو در اولین مسابقه به مصاف آلونا بوندارنکو خواهد رفت.

یارمیلا گاجوسووا سید دوم مسابقات است. تنیسور استرالیایی کار خود را مقابل هان ژینیون آغاز می‌کند. کسنیا پرواک، پترا مارتیک، بوجانا جوانوسکی، آلبرتا برایانتی، شنل اسکیپرز و مگدالنا رایباریکووا دیگر شرکت کنندگان حاضر در این مسابقات هستند. ژنگ ژی و ارغوان رضایی نیز در این مسابقات حاضر خواهند شد.

فرانچسکا اسکیاوونه و ماریون بارتولی 2 نفر از 10 تنیسور برتر بانوان جهان در رقابت‌های سئول حاضر خواهند شد. اسکیاوونه پیش از این در رقابت‌های تنیس آزاد آمریکا در مرحله چهارم حذف شد و بارتولی در مرحله دوم وداع زودهنگامی با این مسابقات داشت.

اسکیاوونه برای دومین دوره متوالی در این مسابقات به میدان می‌رود و اولین مسابقه خود را مقابل ورا داشوینا برگزار می‌کند که در 2 مسابقه قبلی مقابل وی شکست خورده است. ماریون بارتولی نیز در اولین دیدار با نوریا لاگوسترا وایوز دیدار می‌کند.

یولیا گورگس و دومینیکا سیبولکووا به همراه پولونیا هرکوگ، ماریا خوزه مارتینز سانچز، آیرینا کاملیا بگو و اکاترینا ماکارووا دیگر شرکت‌کنندگان این مسابقات هستند. کیمیکو داته کروم قهرمان سابق رقابت‌ها و النی دانیلیدو نیز در میان 32 شرکت کننده به چشم می‌خورند.


فارس؛ رسانه وابسته به سپاه پاسداران