PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : هشتمین روز مسابقات تنیس گرند اسلم آزاد آمریکا و پیروزی مدعیان


PowerVu
09-06-2011, 03:18 PM
هشتمین روز مسابقات تنیس آزاد آمریکا، یو اس اوپن، با پیروزی مدعیان دنبال شد



8784


بخش انفرادی خانم ها:
--------------------------
در گروه زنان، نفر نخست رده بندی جهانی، با وجود اینکه ست اول را از حریفش عقب افتاد، این دیدار را با پیروزی به پایان رساند. کارولین وژنیاکی، نفر اول رده بندی برتری تنیس بازان زن جهان، که به دنبال اولین مقام قهرمانی در مسابقات گرند اسلم است، در برابر اسوتلانا کوزنتسووای روس ست نخست را ۶-۷ واگذار کرد اما در ستهای دوم و سوم با نتایج ۷-۵ و ۶-۱ نفر پانزدهم رده بندی جهانی را مغلوب کرد تا به یک چهارم نهایی این مسابقات راه یابد.

در دیگر دیدار گروه زنان، سرینا ویلیامز آمریکایی هم خودش را به دور بعد رساند. در حالی که ونوس، خواهر سرینا به دلیل بیماری این مسابقات را ترک کرده، سرینا موفق شد آنا ایوانوویچ صرب را از پیش رو بردارد. ویلیامز، قهرمان سه دوره مسابقات یو اس اوپن، که هم اکنون رده بیست و سوم رنکینگ جهانی را در اختیار دارد، در برابر نفر شانزدهم این لیست، با نتیجه دو بر صفر به برتری رسید تا به جمع هشت تنیس باز برتر مسابقات راه پیدا کند.

در سومین دیدار گروه زنان نفر هفدهم رنکینگ جهانی موفق به حذف نفر هفتم شد. آناستازیا پاولیوچنکووای روس در حالی که ست نخست را در برابر فرانچسکا اسکیاوونه ایتالیایی، ۵-۷ واگذار کرد، در ستهای دوم و سوم با نتایج ۶-۳ و ۶-۴ به برتری رسید تا به دور بعد راه یابد. در آخرین دیدار زنان هم پتکوویچ آلمانی ناواروی اسپانیایی را به خانه فرستاد. آندره آ پتکوویچ، تنیسور رده دهم جهان در برابر کارلا سوارز ناواروی اسپانیایی دو بر یک به برتری رسید تا او هم خود را به یک چهارم نهایی این مسابقات برساند.



بخش انفرادی آقایان:
-----------------------
اما در ادامه مسابقات یو اس اوپن و از گروه مردان، نفر نخست رده بندی جهانی به دور بعدی راه یافت. نوواک جوکوویچ صرب که به مصاف آلکساندر دولگوپولوف از اوکراین رفته بود، توانست نفر بیست و دوم تنیس جهان را در ست نخست در تای برک ۷-۶ شکست دهد. او ستهای دوم و سوم را هم با نتایج ۶-۴ و ۶-۲ به سود خود به پایان برد تا به یک چهارم نهایی این مسابقات صعود کند.

نفر سوم رده بندی جهانی هم دیگر تنیسور صعود کننده به دور بعد بود. راجر فدرر سوئیسی که به مصاف خوان موناکوی آرژانتینی رفته بود به راحتی و با نتیجه ۳ بر صفر این حریف را از پیش رو برداشت تا خود را به جمع هشت تنیس باز برتر این مسابقات برساند. در دیگر دیدار گروه مردان، جو ویلفرد سونگا، شرکت کننده کشور میزبان را شکست داد.

سونگای فرانسوی در برابر مردی فیش آمریکایی به سختی و با نتیجه سه بر دو به پیروزی رسید تا به دور بعد راه یابد. در آخرین دیدار مردان، یانکو تیپسارویچ صرب در برابر خوان کارلوس فرروی اسپانیایی سه بر یک به پیروزی رسید تا او هم به مرحله یک چهارم نهایی صعود کند.


بخش پارسی صدای امریکـا V.o.A