PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : مسابقات تنیس یو اس اوپن آمریکا: نادال و ماری به راحتی راهی دور چهارم شدند


PowerVu
09-05-2011, 02:13 PM
مردان شماره دو و چهار تنیس جهان به مرحله یک هشتم نهایی مسابقات یو اس اوپن آمریکا رسیدند.


http://media.farsnews.com/media/Uploaded/Files/Images/1390/06/14/284893_PhotoA.jpg




مسابقات تنیس یو اس اوپن آمریکا، آخرین گرند اسلم سال تنیس شب گذشته و بامداد امروز با برگزاری آخرین رقابت‌ها از دور سوم پیگیری شد.

در حساس‌ترین بازی‌های این مرحله شب گذشته رافائل نادال بخت دوم قهرمانی این رقابت‌ها مقابل دیوید نلبندیان 3 بر صفر به برتری رسید تا تنیسور چپ دست اسپانیایی و مدافع عنوان قهرمانی نیز به جمع 16 بازیکن برتر رقابت‌ها بپیوندد.

در سایر دیدارهای شب گذشته دیوید فرر اسپانیایی بخت پنجم قهرمانی از سد فلورین مایر گذشت؛ جیل سیمون، بخت دوازدهم قهرمانی خوان مارتین دل‌پوترو را شکست داد؛ اندی رادیک مقابل جولین بنتو به برتری رسید و خوان ایگناسیوچلا از حریف آمریکایی شکست خورد.

در ادامه این رقابت‌ها و در ادامه دور سوم بامداد امروز ابتدا جان ایسنر مقابل الکس بوگومولوف آمریکایی به برتری رسید و اندی ماری بریتانیایی و مرد شماره 4 جهان فیلیسیانو لوپز را شکست داد.

رقابت‌های دور سوم با برگزاری این دیدارها به پایان رسید و از امشب مسابقات از دور چهارم پیگیری می‌شود.

در حساس‌ترین بازی‌های امشب از مرحله یک هشتم نهایی جوکوویچ، بهترین تنیس‌باز جهان به مصاف دوگلوپولوف می‌رود و راجر فدرر با خوان موناکو دیدار می‌کند.


فارس؛ رسانه وابسته به سپاه پاسداران