PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : مسابقات تنیس یو اس اوپن آمریکا: فدرر راهی دور دوم رقابت‌ها شد


PowerVu
08-30-2011, 01:38 PM
قهرمان 5 دوره مسابقات تنیس یو اس اوپن آمریکا راهی دور دوم رقابت‌ها شد.


http://media.farsnews.com/media/Uploaded/Files/Images/1390/06/08/123321_PhotoA.jpg



رقابت‌های تنیس یو اس اوپن آمریکا، چهارمین و آخرین گرند اسم سال در دور اول با صعود راجر فدرر، پرافتخارترین بازیکن این رقابت‌ها همراه شد.

در مهم‌ترین دیدار دور اول این رقابت‌ها بامداد امروز راجر فدرر، مرد شماره 3 تنیس جهان از سوئیس مقابل سانیتاگو گیرالدو از کلمبیا با نتیجه 3 بر صفر به برتری رسید تا قدرتمندانه کار خود را در این رقابت‌ها آغاز کند.

در سایر دیدارهای مهم شب اول دور نخست توماس بردیچ، شانس نهم قهرمانی مقابل حریف فرانسوی به پیروزی رسید و ماردی فیش، بخت هشتم قهرمانی رقیب آلمانی‌اش را شکست داد. همچنین ریچارد گاسگت فرانسوی تنیس باز اوکراینی را شکست داد و گائل مانفیلس، بخت هفتم قهرمانی نیز دیمیتروف بلغاری را برد.

امشب در ادامه دور اول این رقابت‌ها و در دیدارهای مهم نواک جوکوویچ صرب و بهترین تنیس‌باز جهان به مصاف نیلاند ایرلندی می‌رود؛ رافائل نادال، بخت دوم قهرمانی رقابت‌ها با گولبف قزاق دیدار می‌کند و اندی ماری بریتانیایی به دیدار دوارمان هندی می‌رود.

نادال عنوان قهرمانی سال گذشته این رقابت‌ها را با پیروزی مقابل جوکوویچ در کارنامه دارد. همچنین فدرر و پیت سمپراس، تنیسور افسانه‌ای آمریکا هر دو با کسب 5 عنوان قهرمانی به عنوان پرافتخارترین بازیکنان آخرین گرند اسلم سال محسوب می‌‌شوند.



فارس؛ رسانه وابسته به سپاه پاسداران