PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : توفانی که غول‌های تنیس دنیا را ترسانده/سایه آیرین روی سر اوپن آمریکا


PowerVu
08-29-2011, 08:13 AM
توفان آیرین مسابقات تنیس اوپن آمریکا را تحت تاثیر قرار داده است.


http://khabar.khabaronline.ir/images/position28/2011/8/us2.jpg




غول های تنیس جهان مثل هر سال در نیویورک جمع شده اند، اما این بار با ترس و لرز. آن ها نه تنها در انتظار رقابت با حریفان خود هستند، بلکه در هراس از رسیدن «آیرین» به سر می برند. توفانی که هنوز از راه نرسیده شهر نیویورک را به هم ریخته است. معمولا در این زمان محوطه اوپن آمریکا پوشیده از هزاران نفری بود که به صدای موسیقی گوش می کردند و خودشان را آماده دیدن مسابقات می کردند؛ ولی حالا دغدغه اصلی مردم نجات جان خود و خانوده شان است تا تنیس.

دیروز اندی ماری مرد شماره 4 تنیس جهان نیز همانند هزاران نفر دیگر از نگرانی هایش در مورد آیرین، خرابی ساختمان ها و احتمال آمدن سیل، گفت:« ما باید هرچه می خواهیم را از سوپر مارکت ها بخریم و در اتاق مان انبار کنیم، چون مغازه ها در حال بسته شده هستند. جلوی مغازه ها صفی بود که دو ساعت و نیم طول می کشید تا نوبتمان شود، پس همه موضوع را خیلی جدی گرفته اند. مردم حق دارند محتاط باشند. ما هم در انگلیس تا حالا شاهد توفانی به این بدی نبوده ایم».

بازیکنان مجبور به تغییر برنامه تمرین شان نیز شدند، زیرا «فلاشینگ مدوز»، ورزشگاهی که مسابقات در آن انجام می شود، تا پریروز بسته بود. ماری که با قهرمانی در اوپن «سین سیناتی» یکی از شانس های قهرمانی یو اس اوپن است گفت:« پنج شش روزی است که همه در این مورد حرف می زنند، من فقط می خواهم این شر بگذرد. برنامه تمرینی ما تغییر کرد و من چند باری مجبور شدم در سالن تمرین کنم. وضعیت سختی است، ولی همه ما شرایط یکسانی داریم. خوب تمرین کردم و عالی به توپ ضربه می زدم».

راجر فدرر مرد شماره 3 جهان نیز که قهرمانی در 16 گرند اسلم را در کارنامه دارد در مورد آیرین گفت :« ترسناک است، چون نمی دانیم به چه شدتی به ما حمله می کند. خانوده من هم در این شهر هستند، نیویورک شهری معمولی نیست و سرشار از آسمان خراش است. ما به دقت اخبار را دنبال می کنیم و تلاش می کنیم بیشترین امنیت ممکن را داشته باشیم».

رافائل نادال مرد شماره 2 تنیس جهان نیز نمی تواند نگرانی اش را پنهان کند:« من تا به حال تجربه توفان نداشته ام. این حادثه برای شهر و مسابقات و هرکسی خیلی بد است».

ماریا شاراپووا قهرمان سال 2006 اوپن آمریکا در پاسخ به سوالی در مورد توفان، شانه اش را بالا می اندازد:« من دختر فلوریدا هستم و به این چیزها عادت دارم. به نظرم همه یک خورده اوضاع را زیادی شلوغ کرده اند، هرچند که باید تمامی کارهای پیشگیرانه را انجام داد. می خواهم بگویم، ما کجا را داریم که برویم؟ فقط امیدوارم هتل ما به اندازه کافی خوب و مقاوم باشد. این تنها چیزی است که از دست ما بر می آید»

«لارا رابسون» تنیس باز شماره 4 بریتانیا از معدود بازیکنانی است که تجربه ای مشابه را پشت سر گذاشته است. او که آوریل گذشته در «شارلوت ویل» ویرجینیا، شاهد گربادی وحشتناک بود، گفت:« همه ما را مجبور کردند به زیر زمین هتل برویم، وضع جالبی نبود، چون نتوانستم چیزی ببینم. کمی قبل از شروع توفان من در اتاقم در طبقه 23 هتل بودم و می شد گفت وضعیت نگران کننده ای داشتم!»
منبع: Dailymail



خبرآنلاین؛ رسانه وابسته به علی لاریجانی