PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : شماره یک دیروز×شماره یک امروز/ نادال: جوکوویچ همه را شگفت زده کرده!


PowerVu
08-29-2011, 09:23 AM
رافائل نادال امسال کار سختی برای دفاع از عنوان قهرمانی اش در اوپن آمریکا دارد.


http://khabar.khabaronline.ir/images/position28/2011/8/nadal5.jpg




دلیل این سختی را می توان در 2 کلمه خلاصه کرد: نواک جوکوویچ. نادال از عملکرد و موفقیت های پی در پی اش در سال جاری تمجید کرد و گفت: «او فوق العاده است و با قدرت ذهنی زیاد و به روش خاص خودش تنیس بازی می کند. کاری که او می کند، تکرار شدنی نیست. این که می بینی یک نفر بدون باخت پیش می رود، نه تنها من، بلکه همه را شگفت زده کرده. در تمام طول سال او تنها دو بازی را از دست داده است.»

تنیسور اسپانیایی علاوه بر این گفت که صعود جوکوویچ به رده اول تنیس جهان او را چندان متعجب نکرده و عملکرد بی نظیرش در این فصل او را شایسته این مقام می کند، هر چند که پیش از صدرنشینی تنها توانسته بود در یک گرند اسلم قهرمان شود: «از این که جوکوویچ تنیس باز شماره یک دنیا شده و بتواند در گرنداسلم های بیشتری قهرمان شود ، تعجب نمی کنم. او بازیکن بسیار خوبی است و این فقط مربوط به شش ماه اخیر نمی شود. او پیش از این هم خوب بازی می کرد و توانایی این را داشته که خودش را به جایگاه کنونی اش برساند.»

مرد شماره 2 حال حاضر تنیس جهان در رابطه با سوختگی انگشتان دستش که به خاطر دست زدن به یک ظرف بسیار داغ در یک رستوران ژاپنی در سینسیناتی برایش اتفاق افتاد، گفت: «انگشتانم خیلی بهتر شده اند و توانسته ام در شرایط طبیعی تمرین کنم. البته هنوز از بانداژ استفاده می کنم چون پوستم هنوز حساس است، اما خیلی بهتر شده ام.»


مبارزه با جوکوویچ
--------------------
نادال در رابطه با مسابقه های این فصلش با جوکوویچ و شکست در پنج فینال برابر این تنیسور اهل صربستان و احتمال رویایی اش با او در فینال اوپن آمریکا گفت: «تورنمنت تازه دارد شروع می شود و هنوز خیلی زود است که بخواهم در مورد بازی ام مقابل جوکوویچ حرف بزنم. باید بازی های زیادی را ببرم تا در فینال و برابر جوکوویچ قرار بگیرم، او هم همینطور چون هنوز تا فینال راه زیادی مانده است. همه تمرکزم را روی ارائه بازی خوب و انجام تمرینات مفید در این هفته خواهم گذاشت. اگر مقابل جوکوویچ قرار بگیرم، برد و باختم به نحوه بازی خودم و او بستگی دارد و باید صبر کنیم ببینیم اوضاع چطور پیش می رود. به نظرم امسال چهره خوبی از خودم نشان داده ام و در طول سال پیروزی های زیادی به دست آورده ام. اما با همه این ها از بازی هایم مقابل جوکوویچ چندان راضی نیستم.»



خبرآنلاین؛ رسانه وابسته به علی لاریجانی