PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : تنیس آزاد تگزاس بانوان: ارغوان رضایی قهرمانی را از دست داد


PowerVu
08-28-2011, 01:22 PM
تنیسور ایرانی‌الاصل فرانسه با شکست مقابل حریفی از آلمان جام قهرمانی مسابقات تنیس آزاد تگزاس را از دست داد.


http://media.farsnews.com/media/Uploaded/Files/Images/1390/06/05/1075689_PhotoA.jpg




سابین لیسیکی که در 5 مسابقه تنها 13 گیم را واگذار کرده بود، توانست در فینال مسابقات تنیس آزاد تگزاس با پشت سر گذاشتن ارغوان رضایی قهرمان شود.

لیسیکی، یکی از آماده‌ترین بازیکنان مسابقات حرفه‌ای تنیس بانوان از آغاز فصل تنیس چمن در هر یک از سه دیدار اول خود در این تورنمنت به ترتیب مقابل سانیا میرزا، آلبرتا برایانتی و کاترینا بوندارنکو سه گیم را از دست داد، اما بازی به بازی بهتر شد تا در نیمه‌نهایی آیرینا کاملیا بگو را با نتیجه 6 بر صفر و 6 بر یک شکست داد و در فینال نیز با نتیجه 6 بر 2 و 6 بر یک مقابل ارغوان رضایی به برتری رسید.

لیسکی با این پیروزی سومین عنوان قهرمانی خود در تنیس حرفه‌ای بانوان را به دست آورد. اولین قهرمانی وی در سال 2009 در چارلستون و دومین در ابتدای سال جاری در بیرمنگام به دست آمد. هدف بعدی تنیسور آلمانی که 22 مسابقه از 26 رقابت اخیرش را با پیروزی پشت سر گذاشته است، مسابقات تنیس آزاد آمریکا خواهد بود.

رضایی نیز هفته بسیار خوبی را پشت سر گذاشت. وی که سال 2010 را با قرار گرفتن در مکان نوزدهم بهترین تنیسورهای بانوان دنیا به پایان رسانده بود، در حال حاضر جایی در میان 100 تنیسور برتر دنیا ندارد، اما توانست در این مسابقات تا حدودی به روزهای اوج خود نزدیک تر شود.



فارس؛ رسانه وابسته به سپاه پاسداران