PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : تنیس نیو هیون بانوان: وزنیاکی جام قهرمانی را بالای سر برد


PowerVu
08-28-2011, 03:02 PM
تنیسور شماره یک بانوان جهان با غلبه بر پترا کویتووا چهارمین عنوان قهرمانی متوالی خود را در مسابقات نیو هیون به دست آورد.



http://media.farsnews.com/media/Uploaded/Files/Images/1390/06/06/1068766_PhotoA.jpg



کارولین وزنیاکی که در همان اولین مسابقه در رقابت‌های تنیس تورنتو و سینسیناتی حذف شد، برای کسب قهرمانی پا به رقابت‌های تنیس نیو هیون گذاشت. وی در سه دوره قبلی این مسابقات نیز جام قهرمانی را بالای سر برد و در این دوره از مسابقات بدون واگذار کردن حتی یک ست به فینال رسید.
وی در دور اول به مصاف آیومی موریتا 26 ساله رفت و با عبور از سد حریف اهل چک توانست در مراحل بعد با پشت سر گذاشتن آگنیسزکا رادوانسکا، ماریون بارتولی و نا لی به فینال راه یابد.
وزنیاکی اولین بازیکن در طول 9 سال است که توانسته است در یک تورنمنت 4 قهرمانی پیاپی را کسب کند. ونوس ویلیامز در سال‌های 1999 و 2002 در همین مسابقات بر سکوی نخست ایستاد.
تنیسور دانمارکی بیست‌و یکمین بازیکن در تاریخ تنیس حرفه‌ای بانوان است که مبلغ جوایزش از مرز 10 میلیون دلار گذشته است. سرنا ویلیامز با 33 میلیون و 372 هزار و 829 دلار در صدر کسب جوایز قرار دارد.


فارس؛ رسانه وابسته به سپاه پاسداران