PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : شکوه ماریا شاراپووا در سینسیناتی؛ نزدیکی گام به گام به صدر جدول


PowerVu
08-23-2011, 05:38 AM
شکوه ماریا شاراپووا در سینسیناتی؛ نزدیکی گام به گام به صدر جدول



8491



با تداوم شکست های کارولاین ووزنیاکی بانوی شماره یک تنیس جهان، حالا ماریا شاراپووا گام به گام به صدر جدول نزدیک تر می شود.

شاراپووا پس از صعود به فینال ویمبلدون، رقابت های ۱۰۰۰ امتیازی سین سیناتی را نیز با کسب جام قهرمانی پشت سر گذاشت.

آناستازیا رادیونووا از استرالیا و اسوتلانا کوزنتسووا از روسیه رقبای مغلوب بانوی شماره ۴ تنیس جهان در دو دور نخست بودند.

شاراپووا سپس سامانتا استوسر استرالیایی را هم از پیش رو برداشت تا در نیمه نهایی به مصاف دیگر هموطن خود یعنی ورا زوناره وا برود و او را نیز شکست دهد.

از آن طرف جدول، یلنا یانکوویچ از صربستان به فینال رسید تا مانند دیگر صربستانی فینالیست در این تورنمنت یعنی نوواک جوکوویچ؛ نصیبی جز شکست نبرد.

جایزه ۳۶۰ هزار دلاری نصیب شاراپووا شد که حالا به فاصله ۳ هزار امتیازی ووزنیاکی رسیده است. قهرمانی احتمالی شاراپووا در یو اس اوپن و تداوم ناکامی های ووزنیاکی، صدر جدول را به طور کامل دگرگون خواهد کرد.

اما پیش بینی ها درباره یو اس اوپن فقط در حد حدس و گمان است. زیرا پترا کویتووا از جمهوری چک، سرینا ویلیامز از امریکا و کیم کلایسترز بلژیکی نیز از جدی ترین مدعیان کسب عنوان قهرمانی آخرین گرنداسلم سال هستند.

سقوط چشمگیر ارغوان رضایی تنیس باز ایرانی مقیم فرانسه به رده ۱۱۴ جهان، از نکات قابل اشاره در آخرین رده بندی جهانی است.



بـی.بـی.سـی پارسی