PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : انصراف کیم کلایسترز و چند خانم دیگر از مسابقات تنیس WTA سینسیناتی


PowerVu
08-12-2011, 07:19 AM
انصراف کیم کلایسترز و چند خانم دیگر از مسابقات تنیس WTA سینسیناتی

8002

کیم کلایسترز بلژیکی به دلیل مصدومیت ماهیچه های شکم که باعث کناره گیری او در مسابقات این هفته ی راجرز کاپ در تورنتو کانادا شد، نمی تواند از مقام قهرمانی سال گذشته خود در مسابقات تنیس WTA Premier سینسیناتی امریکا در هفته ی آینده دفاع کند!

این انصراف باعث می شود هر یک از Seedهای مسابقات سینسیناتی Western & Southern Open در بخش خانم ها، یک پله بالاتر بیایند و به این ترتیب، با قرار گرفتن Marion Bartoli فرانسوی به عنوان هشتمین سید، وی بتواند در دور اول، استراحت داشته باشد.

خانم های دیگری که تا به حال از این مسابقات کناره گیری کرده اند عبارتند از: Dominka Cibulkova ،Kaia Kanepi و Alexandra Dulgheru و به جای ایشان Ekaterina Makarova، Tamira Paszek ،Lucie Hradecka و Anabel Medina Garrigues به شکل مستقیم وارد جدول اصلی بخش انفرادی تورنمنت تنیس سینسیناتی خواهند شد.

مسابقات تنیس سینسیناتی امریکا بین روزهای 13 تا 21 ماه آگوست امسال در مجموعه Lindner Family Tennis Center در 20 مایلی شمال سینسیناتی میسون، در ایالت اوهایو کشور امریکا برگزار می شود.