PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : جشن نامزدی فینالیست آسیایی مسابقات تنیس گرند اسلم آزاد امریکا


PowerVu
07-26-2011, 09:09 AM
حلقه ای زیبا و شبی به یاد ماندنی



7454


ستاره ی درخشان تنیس پاکستان، اعصام الحق قریشی/Aisam-ul-Haq Qureshi طی مراسمی با شکوه در لاهور، پایتخت این کشور با خانم Faha Akmal Makhdum هموطن خود که ساکن بریتانیاست، نامزد کرد.

7455

تنیس باز پرآوازه ی پاکستانی در سال 2010 موفق شد هم به فینال بخش دوبل آقایان و هم به مسابقه ی پایانی بخش میکس دوبل مسابقات تنیس گرند اسلم US Open راه پیدا کند.

7456


در بخش دوبل آقایان او با همراهی دوستش روهان بوپانا/Rohan Bopanna از هندوستان که با هم به Indo-Pak Express و پیام آور صلح و دوستی بین دو کشور مشهورند، در مسابقه ی دشوار فینال مقابل برترین تیم دوبل تاریخ مسابقات تنیس، یعنی باب و مایک برایان امریکایی شکست خوردند

7457

همچنین در فینال بخش میکس دوبل گرند اسلم 2000 امتیازی یو اس اوپن با همراهی کِویتا پــِشکِه/Kveta Peschke از جمهوری چک، مقهور بازی زیبای باب برایان و لیزل هیوبر/Liezel Huber امریکایی شده و به عنوان نایب قهرمانی بسنده کردند تا سال 2010 و شهر نیویورک به عنوان به یادماندنی ترین خاطرات دوران ورزش حرفه ای قریشی، همیشه در ذهن او باقی بمانند.

7459

اعصام الحق قریشی 31 ساله، دارنده ی سه مدال خوش رنگ طلای هر سه بخش انفرادی، دوبل و تیمی مسابقات اتحاد کشورهای اسلامی 2005 مکه، در حال حاضر برترین تنیس باز پاکستانی و اولین فرد از این کشور آسیایی ست که به حضور شایسته در فینال یک گرند اسلم معتبر تنیس مفتخر است.

7458

در جدول رده بندی برترین تنیس بازان مرد بخش تیمی دوبل در تور جهانی ATP تنیس، وی به همراه دوست هندوستانی خویش، هم اکنون در رتبه ی پرافتخار « ششم جهان » ایستاده اند!