PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : خارج شدن همزمان امریکا از تاپ 10 در رنکینگ زنان و مردان برای اولین بار


I.man
05-07-2011, 02:40 PM
بعد از اینکه Serena Williams هفته بعد از تاپ 10 خارج خواهد شد، برای اولین بار تنیس در تاریخچه 38 ساله رنکینگ هیچ مرد یا زن امریکایی را در تاپ 10 نخواهد دید.
شماره 10 زنان Williams که پس از قهرمانی در ویمبلدون تا کنون رقابت نکرده است، می تواند تا رده 19 رده بندی سقوط کند که این بستگی به نتایج مادرید دارد.
Mardy Fish شماره 10 جهان هفته گذشته از لیست تاپ 10 خارج شد تا هیچ امریکایی در تاپ 10 مردان حضور نداشته باشه. در حالیکه Andy Roddick شماره 1 سابق جهان در حال حاضر شماره 12 است.
دوشنبه برای اولین بار خواهد بود از زمانی که رنکینگ شکل گرفته (رنکینگ مردان در سال 1973 و زنان دو سال بعد) که هیچ امریکایی حضور ندارد.
Williams هنوز از مصدومیت پا و لخته خون در ریا رهایی پیدا نکرده و خواهرش Venus Williams، شماره 16 فعلی جهان بعد از اپن استرالیا به دلیل مصدومیت لگن حضور نداشته. قهرمان هفت گرنداسلم، تلاش می کند هفته دیگر در Eastbourne حضور یابد و خود را برای ویمبلدون آماده کند. در حالی که برنده 13 گرند اسلم Serena گفته است که او ممکن است زمانی در تابستان بازگردد.
امریکا کشور بسیار موفقی بود زمانی که با خواهران ویلیامز در بین 7 زن برتر سابق جهان به رنک 1 برگشت. در حالی که در طرف دیگر Roddick در بین شش مرد برتر بود.
Bethanie Mattek-Sands بعد از خواهران Williams بالاترین رنک زنان امریکایی را دارد. و بعد از صعود به یک چهارم نهایی تورنمت مادرید به رنک 38 صعود خواهد کرد، جایی که او شماره 7 زنان Li Na چینی را جمعه گذشته شکست داد.
Mattek-Sands گفت تغییراتی در برنامه های توسعه اتحادیه تنیس امریکا لازم است.
او روز جمعه در Caja Magica به یکی از خبرگزاری ها گفت: "در کشورهای دیگر کمی زیاد هستند دخترهایی که خارج شده اند از جایی که اهل ان هستند. نگاهی کنید به برخی از روس ها، آنها تلاش می کنند تا از انجا خارج شوند. برای پول بیشتر. امریکا بسیار خوب است. "
در حال حاضر 8 بازیکن روس رنکشان از Mattek-Sands بهتر است، با 2 بازیکن در تاپ 10 که جمعاً می شود 10 بازیکن از کشورهای مختلف !!! اخرین باری که هیچ زن امریکایی در گروه برترین ها حضور نداشت May 20, 2007 بود.
بنابراین آیا بازیکنان امریکایی تنبل شده اند؟
Mattek-Sands اعتقاد دارد: "استعدادهای زیادی انجا وجود دارند. ولی در حال حاضر سخت است. تعداد زیادی از بازکنان ما مصدوم هستند. در امریکا فشار زیادی است که شماره یک باشی."
خبر بدتر در قسمت مردان است. وقتی که می بینیم زمانی با Pete Sampras, Andre Agassi, Jim Courier, Jimmy Connors, John McEnroe رنک یک در انحصار آنها بوده است. این طولانی ترین قحطی عناوین اصلی Open era است از زمانی که Roddick برای اخرین بار US OPEN 2003 را برد.
Rafael Nadal گفت: "نسل جدید در راهند. Roddick توانایی بالقوه ای دارد تا به تاپ 10 بازگردد، Sam Querrey, John Isner, Ryan Harrison، این بازیکنان میایند تا در اینده ابراز وجود کنند-انها نسل جدید هستند."
اما در حالی که امریکایی ها گرنداسلم نمیبرند، انها جمعاً در سال 2010 توانستند 9 عنوان انفرادی کسب کنند، تا به صورت جمعی تنها بازیکن اسپانیایی را دنبال کنند. چهار مرد امریکایی برای اولین بار از سال 1999 سال را با بودن در جمع تاپ 20 به پایان رساندند.
Mattek-Sands گفت که هرگز خود را نفر اول امریکا تصور نمی کند مگر اینکه به تاپ 10 راه یابد.