PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : جوكوويچ: نادال بهترين تنيسور حال حاضر جهان است


Mohammad_Joulaei
04-05-2011, 08:58 AM
پس از قهرماني در ميامي
جوكوويچ: نادال بهترين تنيسور حال حاضر جهان است


تنيسور صربستاني پس از پيروزي برابر حريف اسپانيايي خود در فينال مسابقات تنيس ميامي گفت: نادال قطعاً بهترين تنيسور حال حاضر جهان است.





http://media.farsnews.net/Media/9001/Images/jpg/A0103/A1037445.jpg




به گزارش باشگاه خبري فارس «توانا»، بازيكنان تور جهاني تنيس ATP بايد تا مسابقات كلي كورت منتظر بمانند تا فرصت ديگري براي پايان دادن به شكست‌ناپذيري نواك جوكوويچ در سال 2011 به دست آورند.
در يكي از حساس‌ترين مسابقات فينال انفرادي مردان در تاريخ مسابقات آزاد سوني اريكسون تنيسور صرب، رافائل نادال مرد شماره يك جهان را براي دومين بار متوالي در مسابقات مسترز جهاني شكست داد. وي عصر روز گذشته با نتيجه 4 بر 6، 6 بر 3 و 7 بر 6 بر تنيسور اسپانيايي غلبه كرد.
جوكوويچ پس از اين پيروزي اظهار داشت: همان‌طور كه در زمين هم گفتم اين يكي از پاياپاي‌ترين و بهترين فينال‌هايي بود كه تاكنون بازي كرده‌ام.
وي ادامه داد: من فكر مي‌كنم سطح بسيار بالايي از تنيس را نشان داديم و همه از اين بازي لذت بردند. بازي بسيار نزديكي بود و تا آخرين لحاظ برنده بازي مشخص نبود.
نادال كه پس از اين مسابقه بسيار خسته به نظر مي‌رسيد، اتفاقي كه براي يكي از آماده‌ترين تنيسور‌هاي جهان بسيار نادر است، گفت: در پايان مسابقه بسيار خسته بودم. فكر مي‌كنم در فينال هفته گذشته كمي بهتر بازي كردم اما ما تا آخرين دقيقه جنگيديم و اكنون ديگر جاني در تنم باقي نمانده است. من عاشق اين نوع مسابقات هستم.
جوكوويچ در برابر چشمان 14 هزار و 625 تماشاگر بيست‌و‌ششمين پيروزي متوالي خود را به دست آورد.
جوكوويچ، تنيسور شماره 2 حال حاضر مردان جهان خاطرنشان كرد: صحبت در‌خصوص كسب رده اول برايم كمي زود است. هنوز اختلاف زيادي بين من و رافائل وجود دارد. نادال قطعاً بهترين بازيكن حال حاضر جهان است.

Mohammad_Joulaei
04-05-2011, 09:01 AM
"دلقک" ورویای سکوی اول تنیس جهان پس از پیروزی بر نادال (http://khabaronline.ir/news-140536.aspx)

http://khabar.khabaronline.ir/images/position28/2011/4/jokoo.bmp.jpg




ورزش > دیگر ورزشها - نواک جوکویچ صرب باز هم در فینال یکی از تورنمنتهای مهم در سال 2011 نادال را شکست داد تا گام مهمی برای رسیدن به رتبه نخست تنیس جهان برداشته باشد .
دیدار فینال تنیس میامی تکرار فینال مسابقات ایندین ولز در یک ماه قبل بود و این بار هم جوکویچ با پیروزی در دو ست مقابل تک ست نادال به پیروزی رسید تا ثابت کرده باشد اتفاقی در فینال قبل تنیسور اسپانیایی را از پیش رو برنداشته بود.
او پس از این دیدار به هنگام اهدای جوایز گفت :"برد مقابل بازیکن شماره یک جهان فوق العاده است ." جوکویچ به اعتقاد بسیاری از کارشناسان در اوج آمادگی به سرمی برد و رکورد شکست ناپذیری اش را به 26 مسابقه رسانده است .نادال در ست اول مسابقه یکی دیگر از رکوردهای جوکویچ را شکست وسرویس این بازیکن را شکست تا پس از 41 گیم متوالی که جوکویچ با سرویسهایش به پیروزی می رسید ، ست اول را با نتیجه 6-4به سود خودش به پایان برساند.اما در ست های بعدی این جوکویچ بود که با استفاده از توپهای واید موفق شد امتیازات حساسی را به سود خودش اختصاص دهد و دردو ست بعدی با نتایج 6-3 و 7-6 به پیروزی رسید.جوکویچ در سالهای اول بازی بخاطر حرکات عجیبی که درحین بازی از خود نشان می داد از سوی مطبوعات جهان لقب دلقک گرفته بود.