PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : گفتگو و تبادل نظر پیرامون فصل 2011 مسابقات ملی تنیس Davis Cup


PowerVu
03-04-2011, 03:12 AM
با یاد و نام خدای مهربون، مباحث در مورد جام دیویس فصل 2011 رو شروع می کنیم.

امسال از همین دور اول گروه جهانی اکثر بازی ها دشوار هستند و احتمال عدم صعود حتی تیم های خوبی که در سال های گذشته تا مراحل بالا {نیمه نهایی و نهایی} تونستند برسند، حتی در این مرحله ابتدایی، هست.

راستی خبرش اومده که، نواک جوکوویچ که در این چند ماهه اخیر مسابقات سنگین زیادی رو پشت سر گذاشته، به منظور کسب آمادگی برای مسابقات تنیس مسترز 1000 ایندین ولز، متاسفانه در دور اول مسابقات، تیم صربستان رو همراهی نمی کنه. حق هم داره. در اواخر سال میلادی گذشته، قهرمانی در دیویس کاپ 2010 رو به صرب های هموطنش که تا فینال شاهد درخشش بودند تقدیم کرد و پس از اون بلافاصله با حفظ آمادگی و بازی های حساب شده گرند اسلم استرالیای 2011 رو شروع و با قهرمانی به پایان رسوند و همین چند روز پیش هم موفق شد مسابقات 500 امتیازی دوبـی رو ببره. پس منطقیه که زیاد به خودش فشار نیاره و از همین دور اول جام دیویس در تیم کشورش نباشه. بعیده در این دور صربستان به مشکلی بر بخوره. رافائل نادال عزیزم هم با هموطنانش داوید فرر، ناندو ورداسکو و فلثیانو لوپز (از رافا شنیدم که اسپانیایی ها انگار اسم فلی رو با همون ث تلفط می کنند). دور اول اسپانیا با بلژیک بازی داره. خیلی بازی های خوبی در پیش هست که با مراجعه به تاپیک اعلام برنامه جام دیویس همه اطلاعات رو می تونین به دست بیارین.

البته تیم تنیس ج.ا هم در این روزها که سرتاسر جهان شاهد مسابقات جام دیویس هست از اون تورنمنت جنجالی و پرخرج و مخارج خارج از کشور که بر روی زمین هارد بوده و کوچکترین کمکی به بازی های اعضای تیم بر روی کورت های رسی مجموعه انقلاب نمی کنه، برگشته و قراره امروز جمعه و در این هوای برفی تهران و خارج از سالن و مخصوصا مجددا تکرار می کنم! بر روی خاک رس! (در این فصل زمستان) با اندونزی بازی کنه!

الان ایران در گروه 2 آسیا/اقیانوسیه هست و اگر باز هم مسابقاتش رو واگذار کنه دوباره برمی گرده به همون چاهی که سالها برای خودش کنده بوده و اون همانا گروه نفرین شده 3 آسیاست.

اندونزی یه تنیسور با رنک ششصد و خورده ای داره که از تمام اعضای هم تیم خودشون هم تیم ج.ا سر تره و باید دید آیا شرایط بد جوی بازی در این برف، او رو هم تحت تاثیر قرار می ده یا خیر.


ضمنا یه مطلب خنده دار بگم. اولا که پارسال، قبل از افشای ارتکاب استفاده از مواد نیرو زا و انجام دوپینگ توسط عضو تیم ملی تنیس ج.ا، نحوه میزبانی فدراسیونی ها از تیم حریف خیلی مضحک بود. مثلا صندلی استراحت بازیکنان از این صندلی های پلاستیکی ساندویچی ها بود که سه تاش 100 تومنه و وقتی روش میشینی از بس بد طراحی شده انگار فرو می ری تو زمین!

بعدش دیدین وقتی برای اکثر مردم مهمون صمیمی میاد، اگه یخچال خونه خالی باشه سریع می پرند از بیرون یه چیز خنک خوب می گیرند و برمی گردند (عموما اگر برای خودشون مثلا نوشابه شیشه ای یا خانواده بگیرند، برای مهمون، نوع بهترش رو تهیه می کنند). این فدراسیونی ها هم دیده بودند که این افراد مهمان هستند در ایران (و هوا گرم بود اون روزها)، دیدم برای بازیکن بیچاره به جای یک سری نوشیدنی های انرژی زای استاندارد و بدون کافئین رفته بودند کنار دستش از کلمن یخ! رنگ و رو رفته ی اون کنار کورت، براش نوشابه قوطی خارجی گذاشته بودند!!! به همراه آب معدنی کوچک دماوند که دقیقا از شیر آب پر می شه و هیچ ماده مینرالی درش نیست! وای خدای من! نوشابه قوطی انرژی زا رِد بووول + پپسی قوطی!

(لابد پیش خودشون هم گفته اند که الان این تنیسور خارجیه، کیف می کنه که با نشستن بر روی صندلی ساندویچی و همچنین حضور در ورزشگاهی که 20 نفر هم تماشاچی نداره چه پذیرایی درجه یکی داریم ازش می کنیم!)

تنیسور طفلک، این وضعیت رو که دید از ساک خودش یه سری بطری نوشیدنی رنگی رو درآورد ولی دیگه مجبور شد آب معدنی دماوند (پر شده از لوله کشی شهری) رو بخوره چون تصور نمی کرد که حتی آب خوردن اینا هم تقلبی باشه!

خلاصه انقدر درجه یک بود نوشیدنی های مُدِر اهدایی فدراسیونی ها که همه ش موند برای خودشون!

Ahoura
03-04-2011, 12:09 PM
به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس ، با توجه به شرایط جوی و بارش شدید برف در تهران بویژه مجموعه ورزشی انقلاب تهران این بازیها از ساعت ۳۰/۱۲ در سالن مرحوم جواد اسکوئی مجموعه ورزشی شهید شیرودی و با برنامه زیر افتتاح میگردد.
افتتاحیه ۳۰/۱۲
بازی اول : ساعت ۱۳ صبح
انوشا شاهقلی از جمهوری اسلامی ایران – سونو واهیو تریجات از اندونزی
بازی دوم : پس از پایان بازی اول
شاهین خالدان از جمهوری اسلامی ایران – کریستوفر رانجکات از اندونزی

PowerVu
03-04-2011, 01:31 PM
به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس ، با توجه به شرایط جوی و بارش شدید برف در تهران بویژه مجموعه ورزشی انقلاب تهران این بازیها از ساعت ۳۰/۱۲ در سالن مرحوم جواد اسکوئی مجموعه ورزشی شهید شیرودی و با برنامه زیر افتتاح میگردد.
افتتاحیه ۳۰/۱۲
بازی اول : ساعت ۱۳ صبح
انوشا شاهقلی از جمهوری اسلامی – سونو واهیو تریجات از اندونزی
بازی دوم : پس از پایان بازی اول
شاهین خالدان از جمهوری اسلامی – کریستوفر رانجکات از اندونزی

تو دو خط خبر هم سوتی میدن اینا:

13 صبح !!! که دیگه آخرشه.

بعدشم جوری گفته "به ویژه مجموعه انقلاب" که انگار ابرها همه با هم قرار گذاشته اند که برن بالای سر اون جا ! همه تهران داره برف می آد به خصوص شمال شهر. حالا مجموعه انقلاب چه فرقی می کنه که نوشتن "به ویژه !" دیگه خدا می دونه!

بعدشم الان دمای تهران به مرز انجماد رسیده یعنی انجام مسابقه تنیس در فضای باز محال ممکنه! حالا یعنی اگر برف نمی اومد شما با این سرما که مغز استخوان انسان رو به F می ده می خواستین مسابقات رو انجام بدین؟!

خدای من! امروز ده ها مسابقه تنیس جام دیویس در سرتاسر جهان برگزار می شه و اکثر کشورهایی که حدود 25 درجه یا کمتر دما دارند، مسابقات رو در سالن های سرپوشیده مجهز به هارد کورت و تهویه مطبوع گرم برگزار می کنند. اونوقت اینا می خواسته اند اگر برف نمی اومد توی این سرما و در فضای باز میزبان اندونزی بدبخت باشند!

آخه چی آدم بگه به این موجودات که در حد لیاقتشون باشه؟!
یعنی رسماً تو کله ی اینا چیزی به نام عقل نیستش ها!

Mohammad
03-04-2011, 02:44 PM
گویا فرر مصدوم شده و ورداسکو جاشو گرفته.

iman1990
03-04-2011, 07:18 PM
انوشا شاهقلی امروز توانست در برابر حریف خود پیروز شود.
http://up.iranblog.com/images/vjspccaoa8fe57jq7ae.jpg (http://up.iranblog.com/images/vjspccaoa8fe57jq7ae.jpg)

انوشا شاهقلي ميليمتري حريف اندونزي را برد
خبرگزاري فارس: اولين ديدار تيم ايران در چارچوب گروه دوم جام ديويس آسيا - اقيانوسيه با برتري نماينده ايران به پايان رسيد.


به گزارش خبرگزاري فارس، در اين ديدار انوشا شاهقلي از ايران و سونو واهيو تريجات از اندونزي به مصاف هم رفتند.
در ست اول انوشا 6 بر 3 به برتري رسيد، او در ست دوم نيز 6 بر 4 پيروزي را از آن خود كرد.
در دو ست بعدي اين تريجات بود كه با نتايج 6 بر 2 و 6 بر 4 به برتري دست يافت تا سرنوشت اين ديدار به ست پنجم كشيده شود.
در آخرين ست انوشا شاهقلي با نتيجه 7 بر 5 به برتري رسيد و در ديداري نزديك و ميليمتري با پيروزي ميدان را ترك كرد.
اكنون شاهين خالدان ديگر تنيسور ايران با كريستوفر رانجكات ديدار دارد.
اين مسابقات در مجموعه ورزشي شيرودي جريان دارد.
سعيدلو در مراسم افتتاحيه اين مسابقات هم حضور نداشت تا فقط نماينده فدراسيون جهاني و فدراسيون ايران شركت داشته باشند.

Ahoura
03-05-2011, 10:24 AM
نبرد ۷ ساعته تیم تنیس کشورمان و تیم تنیس اندونزی به تساوی کشیده شد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس ، روز اول رقابتهای تنیس جام دیویس در گروه ۲ منطقه آسیا و اقیانوسیه در تهران و از ساعت ۴۵/۱۳ و پس از مراسم افتتاحیه در سالن سرپوشیده مجموعه ورزشی شهید شیرودی برگزار گردید و تیم تنیس کشورمان در این روز در برابر اندونزی به تساوی دست یافت .
در اولین دیدار و به قضاوت سید عادل برقعی ، انوشا شاهقلی از کشورمان در برابر سونو واهیو تریجات از اندونزی قرار گرفت و در دیداری نزدیک و پرهیجان ۳بر۲ (۵-۷و۶-۴و۶-۲و۴-۶و۳-۶) به پیروزی رسید و تیم ایران ۱برصفر از حریف خود پیشی گرفت.
در بازی دوم شاهین خالدان از جمهوری اسلامی ایران و کریستوفر رانجکات از اندونزی رودروی هم قرار گرفتند که با توجه به تلاش بازیکن کشورمان پیروزی از آن راجکات از اندونزی با نتیجه ۳برصفر(۳-۶و۱-۶و۶-۷) شد و تلاش دو تیم پس از حدود ۷ ساعت رقابت در روز اول به تساوی کشیده شد .
این دیدار به قضاوت سامان حسنی برگزار شد.
بر این اساس فردا شنبه ۱۴/۱۲/۸۹ و از ساعت ۱۳ دیدار دونفره دو تیم در سالن مجموعه شهید شیرودی برگزار میگردد .
در حاشیه :
- مراسم افتتاحیه این مسابقه در حضور شایسته رئیس ، جمشیدی نائب رئیس ، خروشی عضو هیئت رئیسه تنیس آسیا و مسئولین فدراسیون تنیس کشورمان با شکوه هرچه تمام تر برگزار شد .
- با توجه به تغییر مکان برگزاری مسابقات به علت شرایط جوی ، حضور علاقه مندان و تماشاچیان در سالن سرپوشیده شهید شیرودی کم نظیر بود .
- حضور ۸۴ عکاس حرفه ای و آماتور در فستیوال عکاسی که به مناسبت برگزاری این مسابقه از سوی روابط عمومی فدراسیون برنامه ریزی شده است قابل چشمگیر بود.
- کاپیتانهای دو تیم با ردو بدل کردن پرچمهای کشورشان رسماً بازیها را افتتاح نمودند.
- شبکه های خبری صدا و سیما و همچنین خبرنگاران خبرگزاریها و رسانه های نوشتاری در روز اول این بازیها حضورپرشوری داشتند.

(نه اخبار ورزشي خبري داد نه هيچكدوم از كانال هاي صدا و سيما پخش كردند.
حالا شما مطمين هستيد اينايي كه اونجا بودن مامور صدا و سيما بودن؟)

delpotro
03-05-2011, 10:36 AM
دومین بازی رو سه هیچ باختیم. خالدان باخت

pouriya.alex
03-05-2011, 01:30 PM
میگم کسی نمیدونه چرا تو رده بندی جدید بعد مسابقات دبی به فدرر امتیازی اضافه نشد؟

راجر که پارسال تو دبی نبود.

koury
03-05-2011, 03:29 PM
از نتایج و بازیهای جالب دیروز میشه به بازی سوئد-روسیه اشاره کرد که شاهد بازگشت رویائی یوآکیم یوهانسون به سطح اول مسابقات تنیس بود بعد از نزدیک به 5/5 سال تونست اولین بردش در دیویس کاپ رو بدست بیاره اونم با شکست دادن تیموراز گاباشویلی که تو تاپ 100 هست در حالی که خود یوهانسون از 600 تای اول هم خارج شده...

دیروز پیم پیم مثل گذشته سرویس زده گویا و دوباره شاهد Ace های فوق العادش هستیم :655: طبق آمار سایت ای تی پی دیروز 33 تا ایس زده ولی یکی دو جای دیگه دیدم که 36 تا زده، چه 33 تا چه 36 تا بهر حال از اینکه دوباره Pim-Pim به روز های اوجش باز میگیرده خوشحالم چون قبل از این مسابقات هم در یه چلنجر خوب سرویس زده بود و به دور دوم هم رسیده بود :866:

در بازی بین آمریکا و شیلی، در حالی که رادیک بازیش رو برده بود جان ایزنر در حالی که 38 تا Ace زد نتونست از پس پل کاپدویل شیلیائی بر بیاد تا در غیاب گونزالس یه قهرمان ملی دیگه هم برای شیلی پیدا بشه... این بازی 4 ساعت و 23 دقیقه طول کشید و ایزنر همچنان بدنبال یک برد در دیویس کاپ!!

در وین بازی بین اتریش و فرانسه با حساب دو بر صفر به سود فرانسه در روز اول خاتمه پیدا کرد، شاردی در روزی که عالی سرویس زد یورگن ملزر رو مغلوب کرد و در بازی بعدی ژیل سیمون با نتیجه ی تحقیرآمیزی استفان کوبه ی باتجربه رو 3 بر صفر شکست داد.

در صربستان، مدافع عنوان قهرمانی بدون نواک جوکوویچ در روز اول با یک برد و یک باخت مقابل هندوستان به تساوی 1-1 رسیدند، بعد از بازی خوب بوبانا مقابل ترویستکی که در 5 ست بسود حریف صرب تموم شد سومدف دوارمان موفق شد یانکو تیپسارویچ رو در سه ست شکست بده تا امید های هند برای صعود از این دور طی 15 سال اخیر همچنان به قوت خودش باقی بمونه.

در زاگرب مارین سیلیچ موفق شد با هر زحمتی بود از پس فلورین مایر آلمانی بر بیاد و این حریف چقر رو در 5 ست شکست بده اما در طولانی ترین بازی روز فیلیپ کولشرایبر با سیو کردن یک Match Point موفق شد در 4 ساعت و 39 دقیقه ایوان دادیج رو شکست بده و نتیجه رو یک یک کنه.

در شارلوای بلژیک تیم مهمان یعنی اسپانیا در زمین هارد سرپوشیده موفق شد در روز اول 2 بر صفر پیشی بگیره و قاطع ترین نتیجه ی روز رو رقم بزنه، ابتدا فرناندو ورداسکو در سه ست ژاویر مالیس رو شکست داد و سپس رافائل نادال با همین نتیجه روبن بملمانز رو مغلوب کرد.

در استراوای چک دیدار دو تیم جمهوری چک و قزاقستان در پایان روز اول 1-1 شد، توماس بردیش سه بر صفر میخائیل کوکوشکین رو شکست داد و قبل از این دیدار نیز آندری گلوبف 3-2 یان هجک رو شکست داده بود.

و بالاخره در بوئنوس آیرس تیم آرژانتین با برد های نلبندیان برابر آدرین اونگور و خوان موناکو مقابل ویکتور هانسکیو دو بر صفر مقابل رومانی پیشی گرفت.

امروز شنبه تمامی مسابقات در قسمت دونفره پیگیری میشود.

Ahoura
03-05-2011, 07:17 PM
به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس ، روز دوم رقابتهای تنیس جام دیویس در گروه ۲ منطقه آسیا و اقیانوسیه در تهران ، ساعت ۱۳ امروز شنبه ۱۴/۱۲/۸۹ با برگزاری دیدار دونفره بین تیم تنیس کشورمان و اندونزی پیگیری شد .
در این دیدار که به قضاوت سامان حسنی برگزار شد از کشورمان انوشا شاهقلی و امید سوری در برابر تریجات و رانجکات از اندونزی قرار گرفتند که در این دیدار تیم اندونزی موفق شد با نتیجه ۳برصفر(۵-۷و۱-۶و۳-۶) به پیروزی رسیده و اندونزی ۲بریک از تیم تنیس ایران پیش افتد .
بر این اساس فردا یکشنبه ۱۵/۱۲/۸۹ دو دیدار انفردی باقیمانده تکلیف تیم صعود کننده به دور بعد مسابقات را روشن خواهد نمود.
بدین ترتیب از ساعت ۱۱ انوشا شاهقلی در برابر رانجکات قرار خواهد گرفت و شاهین خالدان پس از این دیدار به مصاف تریجات خواهد رفت .
در سایر دیدارها در گروه ۲ منطقه آسیا و اقیانوسیه ، این نتایج تاکنون بدست آمده است :
کره جنوبی ۳ – سوریه صفر (درکره جنوبی)
پاکستان ۲ – هنگ کنگ یک (در هنگ کنگ)
تایلند ۳ – جزایر پاسفیک صفر (در جزایر پاسفیک)

moris
03-05-2011, 07:38 PM
امروز به دیدن این مسابقات تو مجموعه ورزش شیرودی رفتم
یه جورایی مقصر باخت رو باید امید سوری دونست البته مقصر اصلی همون مسئولین هستند که این بلا رو سر تنیس ایران آوردن
انوشا شاهقلی واقعا قشنگ بازی کرد و اگر سوری ست آخر کمتر اشتباه میکرد ایران میتونست بازی رو به ست چهارم بکشونه
در مورد میزبانی هم همون صندلی ساندویچی ها و ... بود که خودتون بهتر از من میدونید
دیدن بازی هم رایگان بود
چندتا عکس گرفتم که تو قسمت عکس میزارم

Hatam
03-06-2011, 11:44 AM
به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس ، روز دوم رقابتهای تنیس جام دیویس در گروه ۲ منطقه آسیا و اقیانوسیه در تهران ، ساعت ۱۳ امروز شنبه ۱۴/۱۲/۸۹ با برگزاری دیدار دونفره بین تیم تنیس کشورمان و اندونزی پیگیری شد .
در این دیدار که به قضاوت سامان حسنی برگزار شد از کشورمان انوشا شاهقلی و امید سوری در برابر تریجات و رانجکات از اندونزی قرار گرفتند که در این دیدار تیم
کره جنوبی ۳ – سوریه صفر (درکره جنوبی)
پاکستان ۲ – هنگ کنگ یک (در هنگ کنگ)
تایلند ۳ – جزایر پاسفیک صفر (در جزایر پاسفیک)

مطمئنی؟ حالا چرا یه ایرانی رو گذاشتن داور بازی ایران؟

Mohammad Reza
03-07-2011, 02:33 PM
آقا چه بازی بشه اسپانیا-آمریکا!!حساسترین بازی هستا...
اگه تو خاک باشه که 70٪ آمریکا باخته مث اون سال!اما فکر کنم میزبان آمریکا هست و زمین ها هم هارده...تو دوبل برادران برایان هستند و اندی رادیک و جان ایزنر هم بازیکنان خوبی هستند..اسپانیا هم رافائل و فرر رو داره که الان خوب آماده اند...اما فکر نکنم ناندو و فیلی تو دوبل بتونن مقابل برادران بایستند!!!.یکی از اون بازیهاست که من منتظرش میمونم ولی باید زمین بازی مشخص بشه و اگه هارد سریع باشه خیلی به ضرر اسپانیا هست....باید تک تک بازی ها رو دید...

manoochehr
03-07-2011, 04:05 PM
مشخص شد بازی تو امریکا افتاد کار اسپانیا تمامه.

manoochehr
03-07-2011, 04:18 PM
Serbia vs Sweden تو زمین Sweden برگزار میشه. argentina vs kazakhstan تو زمین argentina برگزار میشه. usa vs spain تو زمین usa برگزار میشه. germany vs france تو زمین germany برگزار میشه.

Mohammad Reza
03-24-2011, 12:18 AM
مطمئنن اندي راديك خوشحال است كه در زادگاه خود مي تواند مقابل تيم قدرتمند اسپانيا قرار بگيرد.شايد او ايندفعه بتواند به كمك هم تيمي هايش در Austin مقابل اسپانيا بايستند!
8-10 July در دانشگاه تگزاس(Austin) بازي قرار است انجام شود.
مطمئنن اين خبر خوشحال كننده اي براي اندي است.

AndreS
07-07-2011, 09:09 AM
Sweden vs Serbia


Date: 08 Jul - 10 Jul 2011
Venue: Halmstad Arena, Halmstad, Sweden
Surface: Hard (Latex-ite), Indoor
Swedish team: Michael Ryderstedt, Ervin Eleskovic, Robert Lindstedt & Simon Aspelin
Serbian team: Novak Djokovic, Viktor Troicki, Janko Tipsarevic & Nenad Zimonjic


===========================================================

Argentina vs Kazakhstan



Date: 08 Jul - 10 Jul 2011
Venue: Parque Roca, Buenos Aires, Argentin
Surface: Clay (Classic Clay), Outdoor
Argentinian team: Juan Ignacio Chela, Juan Martin Del Potro, Juan Monaco & Eduardo Schwank
Kazakh team: Andrey Golubev, Mikhail Kukushkin, Yuriy Schukin & Evgeny Korolev

============================================================

United States vs Spain


Date: 08 Jul - 10 Jul 2011
Venue: Frank Erwin Center, Austin, Texas, USA
Surface: Hard (Premier), Indoor
American team: Mardy Fish, Andy Roddick, Bob Bryan & Mike Bryan
Spanish team: David Ferrer, Fernando Verdasco, Feliciano Lopez & Marcel Granollers

==============================================================

Germany vs France

Date: 08 Jul - 10 Jul 2011
Venue: TC Weissenhof Stuttgart, Stuttgart, Germany
Surface: Clay (Clay), Outdoor
German team: Florian Mayer, Philipp Kohlschreiber, Philipp Petzschner & Christopher Kas
French team: Gael Monfils, Richard Gasquet, Jo-Wilfried Tsonga & Michael Llodra

amin_49100
07-07-2011, 11:09 AM
لطفا شبکه های پوشش دهنده ی بازی سوییس-پرتغال در روز جمعه را قرار دهید با تشکر

مهران
07-07-2011, 11:57 AM
سلام به دوستان خوش سلیقه ی فدرری... بیصبرانه منتظرم راجر رو تو مسابقات دیویس ببینم... اصلا وقتی یه مدت نیستش آدم حس میکنه تنیس مرده... در ضمن دوستان کسی میدونه بازی سوییس-پرتغال از کدوم شبکه ها پخش میشه؟

Behnam RF
07-07-2011, 11:59 AM
سلام به دوستان خوش سلیقه ی فدرری... بیصبرانه منتظرم راجر رو تو مسابقات دیویس ببینم... اصلا وقتی یه مدت نیستش آدم حس میکنه تنیس مرده... در ضمن دوستان کسی میدونه بازی سوییس-پرتغال از کدوم شبکه ها پخش میشه؟
درود
تاپیک اعلام برنامه به زودی زده خواهد شد.
این پست رو انتقال دهید.
با سپاس.

Nasir
07-08-2011, 11:06 AM
بازی سوئیس - پرتغال ساعت چند برگزار میشه؟
تو تاپیک اعلام برنامه ساعتها نوشته نشده.:243:

Mohammad
07-08-2011, 11:13 AM
از ساعت 15:30 یه وقت تهران، در لینک زیر جزئیات بیشتر رو میتونید ببینید:
http://www.daviscup.com/en/results/tie/details.aspx?tieId=100016218

Nima93
07-08-2011, 07:43 PM
با سلام خدمت تمامي دوستان عزيز
در مورد بازي امروز راجر اگه بخوام كلي بگم خوب بود ولي در لحظات زيادي از بازي UE هاي عجيبي مي‌داد كه به لطف winner هاي بيشتر مشكل زيادي براش پيش نيومد.امروز 2nd serve هاي wide توي deuce court و همچنين استفاده به موقع و به جا از slice خيلي كمكش كرد.توي بازي(مخصوصا دو ست آخر) كمي رالي هارو طولاني تر مي‌كرد و سعي مي‌كرد كه با صبر بيشتر كارش رو از پيش ببره.يه چيز جالب ديگم اين بود كه چند بار در ست آخر 1st serve هاشو با سرعت كم و اسپين زياد به زمين حريف ميفرستاد .مثلا توي گيم ششم يه سرو زد 132km/h.
در آخر هم آمار بازيو براي دوستاني كه نديدند قرار ميدم.

Ahoura
07-08-2011, 08:46 PM
اين آمار افتضاحه. راجر نبايد در مقابل همچين تنيسوري 14 بار بريك بشه. 3 تا دبل فولت بده. 48 تا ارور بده.

واقعا ناراحت كنندست. اميدوارم حريف رو دسته كم گرفته باشه. يا اينكه مي خواسته تكنيك هاي مختلفي

رو در اين بازي تمرين كنه. در غير اينصورت واقعا شرم آوره.

دوست عزيز شما از چه كانالي بازي رو ديدي؟

PowerVu
07-08-2011, 09:10 PM
دوست عزيز شما از چه كانالي بازي رو ديدي؟




با اجازه دوست مخاطب نقل قول

اگر در گوشه ی سمت راست بالای عکس بیشتر دقت کنید عبارت HD Suisse مشخص هستش.

در تاپیک مربوطه فرکانسش اعلام شده.

Nima93
07-08-2011, 10:31 PM
اين آمار افتضاحه. راجر نبايد در مقابل همچين تنيسوري 14 بار بريك بشه. 3 تا دبل فولت بده. 48 تا ارور بده.

واقعا ناراحت كنندست. اميدوارم حريف رو دسته كم گرفته باشه. يا اينكه مي خواسته تكنيك هاي مختلفي

رو در اين بازي تمرين كنه. در غير اينصورت واقعا شرم آوره.

دوست عزيز شما از چه كانالي بازي رو ديدي؟

با اجازه دوست مخاطب نقل قول

اگر در گوشه ی سمت راست بالای عکس بیشتر دقت کنید عبارت HD Suisse مشخص هستش.

در تاپیک مربوطه فرکانسش اعلام شده.





با تشكر از شما پاور عزيز

كلا اگه بخوام بگم بازي راجر خيلي بگير نگير داشت.مثلا 2-1 ست سوم با بريك جلو بود كه يهو 3 تا اور خيلي راحت تو رالي هاي كوتاه داد و بعدش خيلي سريع با چندتا سرويس خوب و رالي طولاني 5 امتياز پشت سرهم گرفت و هولد كرد.از اين صحنه ها خيلي تو بازي اتفاق افتاد و راجر خيلي خوب سرويس نزد.با توجه به آمار ست دوم رو از همه بهتر بازي كرد.ضمنا 6 تا از 14 برك پوينت توي ست دوم بود كه راجر همشو سيو كرد.
UE:set1:17 set2:7 set3:12 set4:12
Winner:set1:20 set2:23 set3:23 set4:18
اينم قسمتي از صحبت هاي راجر:
“I guess I struggled early on and Machado played good tennis and deserved to win the first set,” Federer said.
“I don’t want to say I underestimated the conditions. It’s again a surface change … it’s very different to Wimbledon,” he said.

moris
07-09-2011, 01:35 AM
جزایر پاسفیک ۲ – ایران ۰

روز اول دیدار دو تیم کشورمان و جزایر پاسفیک در زمینهای تنیس هیلتون جزیره گوام در روز جمعه ۱۷/۴/۹۰ از ساعت ۱۰ صبح بوقت محلی برگزار شد و تیم تنیس کشورمان با واگذاری دو دیدار انفرادی روز اول را به پایان رساند .

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس مرحله پلی آف گروه ۲ منطقه آسیا و اقیانوسیه پیگیری شد و این نتایج برای کشورمان بدست آمد .

انفرادی اول : شاهین خالدان (ایران) – وست نوت (جزایر پاسفیک)
نتیجه : ۲-۶/۴-۶/۱-۶ وست نوت (جزایر پاسفیک) زمان بازی : ۳۷/۲ ساعت

انفرادی دوم : روزبه کامران (ایران) – مایکل لئون (جزایر پاسفیک)
نتیجه : ۴-۶/۴-۶/۳-۶/۶-۱ مایکل لئون (جزایر پاسفیک) زمان بازی : ۵۷/۲ ساعت


در دومین روز این رقابتها تیم دونفره کشورمان متشکل از اشکان شکوفی و سید اکبر طاهری روز شنبه ۱۸/۴/۱۳۹۰ از ساعت ۱۳ بوقت محلی (۳۰/۷ صبح بوقت تهران) در برابر سیریل یاکوب و دانیل لارناس از جزایر پاسفیک قرار خواهند گرفت .


http://www.iritf.ir/1390/04/matches/5845


پ.ن : معلوم نیست چرا خبری از انوشا نیست؟؟!!! با این وضعیت (یک باخت دیگه) رفتیم دوباره تو گروه 3 آسیا .حالا هی بیاید بگید داریم پیشرفت میکنیم !!!

NimaRafi
07-09-2011, 02:54 AM
:240:

Pouya
07-09-2011, 05:44 AM
... و رادیک با سرعت هر چه تمام تر سیر صعودی سقوط را می پیماید...:3t1:
البته آمریکا هنوز یه ذره شانس داره. فیش هم میتونست ببره.ولی بیچاره جیم کوریر!:243: قیافش شبیه علی دایی سر بازی با عربستان شده بود...

PowerVu
07-09-2011, 10:36 AM
آدم این استادیوم با شکوه آستین تگزاس که مسابقات دیویس کاپ بین امریکا و اسپانیا درش برگزار می شه رو می بینه حظ می کنه.

چقدر زیبا ساخته شده و چه عظمتی داره. خوش به حالشون.


اونوقت اینجا....

Nima93
07-09-2011, 02:06 PM
تيم ايران با شكست 3- 0 مقابل جزاير پاسيفيك به دسته 3 آسيا-اقيانوسيه سقوط كرد.

Behnam RF
07-09-2011, 02:28 PM
تيم ايران با شكست 3- 0 مقابل جزاير پاسيفيك به دسته 3 آسيا-اقيانوسيه سقوط كرد.
واقعا که ...:182:
من مطمئنم الان مسئولین دارند میخندند.:240:

Paymaan
07-09-2011, 02:32 PM
اصلا این ایران تو هر مسابقه ای و تو هر رشته ای میبازه من جیگرم حال میاد.

Ahoura
07-09-2011, 05:07 PM
راجر و استان در دوبل هم تونستند در سه ست متوالي با نتايج 6-3 6-4 6-4 بر حريفان پرتغالي

غلبه كنند . بدين ترتيب سوييس فعلا از 3 بازي سه پيروزي كسب كرده و دو بازي پاياني تشريفاتي محسوب

خواهد شد.

Mohammad
07-09-2011, 05:23 PM
لطفا در تاپیکهای عمومی که در موتورهای جستجوگر ایندکس می شوند، حرفهایی نزنید که باعث بشه فروم دچار مشکل بشه، این همه تدابیر تو این فروم اندیشیده شده برای این مسائل، لطفا همکاری کنید و سریعتر اقدام کنید.

با سپاس

Alireza Murray
07-10-2011, 07:49 PM
شرایط بازی کردن در مرحله پلی اف گروه جهانی چگونه است ؟

Mohammad
07-10-2011, 08:56 PM
http://tennistalkers.com/showpost.php?p=32595&postcount=1

Nima93
07-11-2011, 04:24 PM
با سلام
با پايان يافتن مسابقات اين هفته جام ديويس،تيم هاي زير به مرحله پلي آف گروه جهاني راه يافتند.
اروپا-آفريقا:
سوييس5-0پرتغال آفريقاي جنوبي3-1هلند ايتاليا5-0اسلووني اسراييل3-2لهستان
آسيا-اقيانوسيه:
استراليا3-1چين ژاپن4-1ازبكستان
گروه آمريكا:
كانادا3-2اكوادور برزيل5-0اروگوئه
ضمنا تيم هاي زير نيز بعد از شكست در دور اول مسابقات گروه جهاني در اين مرحله حضور خواهند داشت.
هند-روسيه-جمهوري چك-روماني-شيلي-بلژيك-كرواسي-اتريش
قرعه كشي اين مرحله در روز چهارشنبه همين هفته برگزار خواهد شد.

Nima93
07-11-2011, 10:03 PM
سيدبندي تيم هاي حاضر در مرحله پلي آف هم مشخص شد.اين سيدبندي بر اساس آخرين رنكينگ جام ديويس كه امروز منتشر شد صورت گرفته است.
سيدها:اتريش-شيلي-كرواسي-جمهوري چك-هند-اسراييل-روسيه-سوييس
تيم هاي خارج از سيد:استراليا-بلژيك-برزيل-كانادا-ايتاليا-ژاپن-روماني-آفريقاي جنوبي
بنابراين در هر 8 بازي يك تيم از بين سيدها و يك تيم از بين خارج سيدها به مصاف هم خواهند رفت.
قرعه كشي مسابقات هم ساعت 10صبح به وقت لندن(13:30به وقت ايران) در روز چهارشنبه در لندن برگزار خواهد شد.
مرحله پلي آف در روزهاي 16-18 سپتامبر(25-27 شهريور) برگزار خواهد شد.

manoochehr
07-11-2011, 11:12 PM
serbia vs argentina برام خیلی جالبه که صربستان به عنوان میزبان بازی نیمه نهایی رو تو چه زمینی برگزار میکه هارد یا کلی؟ به نظر شما دوستان تو چه زمینی برگزار میشه؟ به نظر من صربستان تو کلی کورت برگزار میکنه چون هم ذلپو و هم نلبی هاردشون قویتره نسبت به کلی کورت. spain vs france این دیدار دیگه کاملا مشخصه تو کلی کورت برگزار میشه و اسپانیا میتونه به عنوان میزبان انتقام سال 2010 رو از فرانسه بگیره.

Mohammad Reza
07-12-2011, 08:44 AM
serbia vs argentina برام خیلی جالبه که صربستان به عنوان میزبان بازی نیمه نهایی رو تو چه زمینی برگزار میکه هارد یا کلی؟ به نظر شما دوستان تو چه زمینی برگزار میشه؟ به نظر من صربستان تو کلی کورت برگزار میکنه چون هم ذلپو و هم نلبی هاردشون قویتره نسبت به کلی کورت. spain vs france این دیدار دیگه کاملا مشخصه تو کلی کورت برگزار میشه و اسپانیا میتونه به عنوان میزبان انتقام سال 2010 رو از فرانسه بگیره.

به نظر من تو هر زميني بازي كنه تقريبا ميتونه شرايط يكسان باشه!آرژانتين در كلي باشه چلا رو داره كه ميتونه به نفعش باشه،همچنين با داشتن دلپوني كه امسال تو خاك خوب نشون داده ميتونه براي صرب خطرناك باشه..در بازي هاي انفرادي به نظر من تنها دليل برتري صرب از آرژانتين نواك جوكويچ هست كه خيلي ميتونه كمك تيم كشورش كنه ولي در دوبل صربستان و آرژانتين خيلي شرايطشون نزديك همه...احتمالا دوبل تيم صرب نواك/نستور باشه كه ميشه شكستشون داد!به نظر من تو هارد برگزار كنه به نفعه صرب هست چون كه تو دوبلم ميتونن بهتر باشن.ترويكي و نواك بازيكنان مهم صرب (در خاك) و نلبي و دلپو براي آرژانتين...من احساسم اينه كه در هارد برگزار ميشه چرا كه اونوقت هم نواك،تيپسارويچ و ترويكي ميتونن خوب ظاهرشن چرا كه هر سه اينا هارد رو بيشتر ميپسندند...در مقابل فشار بيشتري بر روي دلپوني و نلبي مياد چرا كه چلا در هارد وضعيت خوبي نداره...البته موناكو رو فراموش نكنيم كه در خاك عملكرد خوبي داره ها!


شايد فرانسه بازي رو برد!!!كي ميگفت اسپانيا با اون زمين از سد آمريكا ميگذره . . . بازيكنان خوبي در خاك داره فرانسه... ولي تيم مورد علاقه فعلا اسپانيا هست..با وجود نادال ديگه بردشون دو برابر حتمي هست.

Nima93
07-13-2011, 12:26 PM
با سلام
دوستان قرعه كشي تيم هاي حاضر در مرحله پلي آف انجام شد و تيم ها حريفان خودشون رو شناختن.تيم هايي كه اول اسمشون اومده و رنگشون قرمزه ميزبان هستند.
روماني-جمهوري چك
روسيه*-برزيل
اسراييل*-كانادا
آفريقاي جنوبي*-كرواسي
شيلي-ايتاليا
ژاپن-هند
بلژيك-اتريش
استراليا-سوييس(:388:)
*اين تيم ها با قرعه كشي به عنوان ميزبان انتخاب شده اند.
مرحله پلي آف در روزهاي 16-18 سپتامبر(25-27 شهريور) برگزار خواهد شد.

PowerVu
07-13-2011, 08:49 PM
احتمالا دوبل تيم صرب نواك/نستور باشه كه ميشه شكستشون داد!به نظر من تو هارد برگزار كنه به نفعه صرب هست چون كه تو دوبلم ميتونن بهتر باشن.



ولی « Nestor » برای تیم دیویس کاپ کشور کانادا بازی می کنه.

تنیسوری که برای صربستان در بخش دوبل بازی می کنه « زیمونیچ/Zimonjic » هست.

Nima93
08-03-2011, 04:44 PM
محل و سطح برگزاري مسابقات پلي آف گروه‌هاي 1 و 2 جام ديويس مشخص شد.مرحله پلي آف در روزهاي 16-18 سپتامبر(25-27 شهريور) برگزار خواهد شد.

Americas Zone Group I first round play-offs

Ecuador v Mexico
Venue: Guayaquil Tenis Club
Location: Guayaquil, Ecuador
Surface: Outdoor clay

Asia/Oceania Zone Group I second round play-offs

Philippines v Chinese Taipei
Venue: Plantation Bay Resort & S
Location: Lapu-Lapu City, Philippines
Surface: Outdoor clay

Europe/Africa Zone Group I second round play-offs

Finland v Poland
Venue: Barona Arena
Location: Espoo, Finland
Surface: Indoor hard

Slovak Republic v Ukraine
Venue: National Tennis Centre
Location: Bratislava, Slovak Republic
Surface: Outdoor clay

Americas Zone Group II third round

Paraguay v Peru
Venue: Club Internacional de Tennis
Location: Asuncion, Paraguay
Surface: Outdoor clay

Asia/Oceania Zone Group II third round

Korea, Rep. v Thailand
Venue: Gimcheon Total Sports Town Tennis Courts
Location: Gomcheon, Korea, Rep.
Surface: Outdoor hard

Europe/Africa Zone Group II third round

Great Britain v Hungary
Venue: Braehead Arena
Location: Glasgow, Great Britain
Surface: Indoor hard

Denmark v Bosnia/Herzegovina
Venue: Hillerod Tennisklub
Location: Hillerod, Denmark
Surface: Indoor hard

Nima93
08-03-2011, 04:53 PM
محل و سطح برگزاري مسابقات گروه جهاني و پلي آف گروه‌ جهاني جام ديويس مشخص شد.مرحله پلي آف در روزهاي 16-18 سپتامبر(25-27 شهريور) برگزار خواهد شد.
گروه جهاني:
اسپانيا-فرانسه
Venue: Plaza de Toros los Califas
Location: Cordoba, Spain
Surface: Outdoor clay
This venue is subject to a successful site visit by the ITF
صريستان-آرژانتين
Venue: Belgrade Arena
Location: Belgrade, Serbia
Surface: Indoor hard
پلي آف گروه جهاني:
روسيه-برزيل
Venue: Kazan Tennis Academy
Location: Kazan, Russia
Surface: Indoor hard
اسراييل-كانادا
Venue: Canada Stadium
Location: Ramat Hasharon, Israel
Surface: Outdoor hard
ژاپن-هند
Venue: Ariake Coliseum
Location: Tokyo, Japan
Surface: Outdoor hard
بلژيك-اتريش
Venue: Lotto Arena
Location: Antwerp, Belgium
Surface: Indoor hard
روماني-جمهوري چك
Venue: Centrul National de Tenis
Location: Bucharest, Romania
Surface: Outdoor clay
آفريقاي جنوبي-كرواسي
Venue: Fanie Du Toit Sports Stadium
Location: Potchefstroom, South Africa
Surface: Outdoor hard
شيلي-ايتاليا
Venue: Estadio Nacional
Location: Santiago, Chile
Surface: Outdoor hard
استراليا-سوييس
Venue: Royal Sydney Golf Club
Location: Sydney, Australia
Surface: Outdoor grass

Nima93
09-05-2011, 02:08 PM
درود بر دوستان عزيز
با توجه به نزديك شدن به مرحله نيمه نهايي و پلي آف كه در روزهاي 16-18 سپتامبر(25-27 شهريور) برگزار مي‌شود و اينكه طبق قوانين مسابقات تيم ها حداكثر تا 10 روز قبل از مسابقات هر مرحله فرصت ارائه اسامي بازيكنان را دارند،تيم هاي حاضر شروع به دادن اسامي كرده اند كه به تدريج در اين پست قرار داده مي‌شوند.
گروه جهاني:

اسپانيا-فرانسه
تيم اسپانيا:Rafael Nadal،David Ferrer،Fernando Verdasco،Feliciano López
تيم فرانسه:Gael Monfils،Jo- Wilfried Tsonga،Gilles Simon،Richard Gasquet
صريستان-آرژانتين
تيم صربستان:Novak Djokovic،Viktor Troicki،Janko Tipsarevic،Nenad Zimonjic
تيم آرژانتين:Juan Martin del Potro،David Nalbandian،Juan Monaco، Juan Ignacio Chela

پلي آف گروه جهاني:

روسيه-برزيل
تيم روسيه:Mikhail Youzhny،Dmitry Tursunov،Igor Kunitsyn،Igor Andreev
تيم برزيل:Thomaz Bellucci،Ricardo Mello،Bruno Soares،Marcelo Melo
اسراييل-كانادا
تيم اسراييل: Dudi Sela،Amir Weintraub،Jonathan Erlich،Andy Ram
تيم كانادا:Milos Raonic،Vasek Pospisil،Peter Polansky،Daniel Nestor
ژاپن-هند
تيم ژاپن:Kei Nishikori،Tatsuma Ito،Go Soeda،Yuichi Sugita
تيم هند:Somdev Devvarman،Rohan Bopanna،Leander Paes،Mahesh Bhupathi
بلژيك-اتريش
تيم بلژيك:Xavier Malisse،Olivier Rochus،Steve Darcis،Ruben Bemelmans
تيم اتريش:Jurgen Melzer،Andreas Haider-Maurer،Oliver Marach،Alexander Peya
روماني-جمهوري چك
تيم روماني:،Adrian Ungur،Victor Crivoi،Horia Tecau،Marius Copil
تيم جمهوري چك:Tomas Berdych،Radek Stepanek،Lukas Rosol،Jan Hajek
آفريقاي جنوبي-كرواسي
تيم آفريقاي جنوبي:Kevin Anderson،Rik de Voest،Izak Van Der Merwe،Raven Klaasen
تيم كرواسي:Marin Cilic،Ivan Dodig،Antonio Veic،Nikola Mektic
شيلي-ايتاليا
تيم شيلي: Paul Capdeville،Jorge Aguilar،Fernando Gonzalez،Nicolas Massu
تيم ايتاليا:Fabio Fognini،Potito Starace،Simone Bolelli،Daniele Bracciali
استراليا-سوييس
تيم استراليا:Lleyton Hewitt،Bernard Tomic،Chris Guccione،Marinko Matosevic
تيم سويس:Roger Federer،Stanislas Wawrinka،Stephane Bohli،Marco Chiudinelli

Nima93
09-06-2011, 09:20 PM
اين هم اسامي بازيكنان حاضر در مسابقات گروه هاي 1و2:
گروه1 آمريكا:

اكوادور-مكزيك
تيم اكوادور:Julio-Cesar Campozano،Ivan Endara،Roberto Quiroz،Juan-Sebastian Vivanco
تيم مكزيك:Santiago Gonzalez،Cesar Ramirez،Daniel Garza،Miguel Gallardo
گروه1 آسيا-آقيانوسيه:

فيليپين-چين تايپه
تيم فيليپين:Treat Huey،Ruben Gonzales،Jeson Patrombon
تيم چين تايپه:Ti Chen،Yeu-Tzuoo Wang،Hsin-Han Lee،Chu-Huan Yi
گروه1 اروپا-آفريقا:

فنلاند-لهستان
تيم فنلاند:Jarkko Nieminen،Henri Kontinen،Harri Heliovaara،Micke Kontinen
تيم لهستان:Jerzy Janowicz،Grzegorz Panfil،Mariusz Fyrstenberg،Marcin Matkowski
اسلواكي-اوكراين
تيم اسلواكي:Martin Klizan،Lukas Lacko،Pavol Cervenak،Filip Polasek
تيم اوكراين:Sergiy Stakhovsky،Illya Marchenko،Sergei Bubka،Artem Smirnov
گروه2 آمريكا:

پاراگوئه-پرو
تيم پاراگوئه: Daniel Lopez،Diego Galeano،Jose Benitez، Gustavo Ramirez
تيم پرو: Dulio Beretta،Mauricio Echazu،Ivan Miranda،Sergio Galdos
گروه2 آسيا-اقيانوسيه:

كره جنوبي-تايلند
تيم كره جنوبي:Yong-Kyu Lim،Young-Jun Kim،Suk-Young Jeong،Jae-Min Seol
تيم تايلند:Kittiphong Wachiramanowong،Perakiat Siriluethaiwattana،Sonchat Ratiwatana،Sanchai Ratiwatana
گروه2 آفريقا-اروپا:

بريتانيا-مجارستان
تيم بريتانيا:Andy Murray،James Ward،Colin Fleming،Ross Hutchins
تيم مجارستان:Adam Kellner،Attila Balazs،Kornel Bardoczky،Gyorgy Balazs
دانمارك-بوسني و هرزگوين
تيم دانمارك:Frederik Nielsen،Martin Pedersen،Thomas Kromann،Christoffer Konigsfeldt
تيم بوسني و هرزگوين:Amer Delic،Aldin Setkic،Damir Dzumhur،Ismar Gorcic

Behr@d
09-07-2011, 01:17 PM
supper tennis لطف میکند وبازی شیلی در مقابل ایتالیا و اسپانیا در مقابل فرانسه و صربستان در مقابل آرژانتین را پخش میکند.اگر کد شد دوستانی که کارت یا شیرینگ دارند باز میکنند.دوستانی هم که از این تجهیزات ندارن من یک کد دارم که امیدوارم کار کند.اینم کد: http://tennistalkers.com/images/smilies/New%20Folder/41.gif 0000000000000000BC50F0FC02B4F3A9

Nima93
09-07-2011, 06:30 PM
گائل مونفيس تنيسور فرانسوي و دارنده رنكينگ 7 جهاني از مسابقه هفته آينده كشورش در برابر اسپانيا به دليل مصدوميت زانو كناره گيري كرد.مربي بدنساز او اعلام كرده كه مونفيس به 15 روز استراحت نياز دارد.
تا كنون ريچارد گاسكه،جو ويلفرد تسونگا و ژيل سيمون براي بازي در زمين اسپانيا انتخاب شده اند.با كناره گيري مونفيس جولين بنتو و يا ميكا لودرا جانشين او خواهند شد.
http://d.yimg.com/i//ng/sp/eurosport/20110907/25/9ef1a6cd467879ef45142e57bac8a7a7.jpg

Behr@d
09-10-2011, 02:45 PM
چه کسی میداند که supper tennis مسابقات نیمه نهایی را به صورت کد پخش میکند یا آزاد؟هر چه سریع تر خواهش میکنم به من جواب دهید.با تشکر

Nima93
09-14-2011, 12:38 AM
آناليز پيش از بازي
صربستان-آرژانتين


تيم صربستان: نواك جوكويچ(Novak Djokovic)،ويكتور ترويسكي(Viktor Troicki)،يانكو تيپساويچ(Janko Tipsarevic)،نناد زيمونيچ(Nenad Zimonjic) و كاپيتان بوگدان اوبرادويچ(Bogdan Obradovic)
تيم آرژانتين:خوان مارتين دل پوترو(Juan Martin Del Potro)،خوان ايگناسيو چلا(Juan Ignacio Chela)،خوان موناكو(Juan Monaco)،داويد نلبنديان(David Nalbandian) و كاپيتان تيتو وازكز(Tito Vazquez)

صربستان و آرژانتين در مرحله نيمه نهايي مسابقات گروه جهاني به مصاف هم مي‌روند.اين مسابقه در بلگراد آرنا(Belgrade Arena) و در شهر بلگراد پايتخت صربستان برگزار مي‌شود.

راه رسيدن به نيمه نهايي
صربستان با يك برد كامل و نتيجه 4-1 در مقابل سوئد ضعيف‌تر(بدون حضور سودرلينگ) به اين مرحله راه يافت.ويكتور ترويسكي و يانكو تيپسارويچ در روز اول هر دو بازي انفرادي خود را بردند ولي صرب ها تا يكشنبه براي برد صبر كردند تا اينكه تيپسارويچ،مايكل ريدرستدت را در سه ست شكست داد.
آرژانتين يك نمايش كامل را در برابر قزاقستان در بوينس آيرس داشت.آن ها براي حضور در نيمه نهايي 5-0 قزاقستان را شكست دادند تا براي دومين سال پياپي در نيمه نهايي حضور يابند.خوان مارتين دل پوترو و خوان ايگناسيو چلا در انفرادي و تيم شوانك/چلا در دوبل 3 برد اول و پيروزي بخش آرژانتين را كسب كردند.

بازيكنان بزرگ دو تيم

نواك جوكويچ(صربستان)
جوكويچ بهترين فصل دوران بازي خود تا به حال را تجربه مي‌كند.او فصل جديد را با قهرماني در مسابقات آزاد استراليا آغاز كرد و 42 بازي پياپي بدون شكست را (كه در نهايت در برابر فدرر در نيمه نهايي رولند گاروس به پايان رسيد) در كارنامه خود ثبت كرد.بازيكن 24 ساله صرب پس از آن ويمبلدون را فتح كرد و اكنون در صدر رنكينگ تنيس بازان مرد قرار دارد.
خوان مارتين دل پوترو(آرژانتين)
به نظر مي‌رسد كه قهرمان مسابقات آزاد آمريكا در سال 2009 در حال بازگشت به دوران خوبش پس از دوري از مسابقات در فصل گذشته(به خاطر مصدوميت مچ دست) است.دلپو در زمين هاي هارد متخصص است و اعلام كرده كه براي اين هفته از مسابقات كاملا آماده و شاداب است،عاملي كه مي‌تواند در صورت ديرتر رسيدن جوكويچ به بلگراد اهميت بيشتري يابد.

كاپيتان‌ها

بوگدان اوبرادويچ(صربستان)
رهبر تيم صربستان از سپتامبر 2007 مسئوليت هدايت تيم را به عهده گرفت و از آن موقع به يك شخصيت مقدس تبديل شده.اوبرادويچ توانست در چند سال يك تيم قوي بسازد و اولين عنوان قهرماني براي كشورش را به ارمغان بياورد.
تيتو وازكز(آرژانتين)
در حال حاضر وازكز با تجربه دومين دوره مربي گري تيم آرژانتين را سپري مي‌كند.او يكبار قبلا و در دهه 80 ميلادي اين مسئوليت را عهده دار بوده.او مجددا از سال 2009 هدايت تيم را برعهده گرفت و سال گذشته توانست تيم را به نيمه نهايي برساند.او همچنين تيم فدكاپ آرژانتين را در گذشته هدايت مي‌كرده.

مراقب اين بازيكنان باشيد......

نناد زيمونيچ(صربستان)
بازيكن 35 ساله و متخصص بازي دوبل،با تجربه ترين بازيكن تيم است.او ركورد 24 برد و 9 باخت در مسابقات دوبل جام ديويس را دارد و اين قابليت را دارد كه در كنار هريك از بازيكنان تيم بازي كند.به قول اوبرادويچ:‌”نناد هماهنگي خاصي به تيم مي‌دهد.”
داويد نلبنديان(آرژانتين)
"شاه داويد" در بعضي مسابقات سال گذشته به دليل مصدوميت هاي مختلف غايب بود.هرچند او قبل از اين هفته از مسابقات توانسته در چند تورنومنت پياپي بازي كند كه فرم او در آن ها پيشرفت خوبي داشته.سخت كوشي او مي‌تواند در بلگراد موثر باشد.

سابقه تيم

صرستان:صرب ها قهرمان فعلي مسابقات هستند.صربستان اولين بار در سال 2007 به عنوان يك كشور مستقل در مسابقات شركت كرد.آن ها از 2004 تا 2006 با نام صربستان و مونته گرو و از 1927 تا 2003 با نام يوگوسلاوي در مسابقات حاضر بودند.
آرژانتين:تاريخچه آرژانتين در مسابقات نشان مي‌دهد كه چند بار به قهرماني نزديك بوده اند.آن ها سومين تيم تاريخ مسابقات هستند(در كنار روماني و هند) كه 3 بار به فينال رسيده اند ولي قهرمان نشده اند.شكست در فينال سال هاي 1981،2006 و 2008 در كارنامه آن هاست.

مسابقات رو در رو(1-0 صربستان)

تنها ديدار دو تيم در سال 1964 بوده و صربستان (كه در آن زمان با نام يوگوسلاوي در مسابقات شركت مي‌كرد) اين ديدار را به سود خود به پايان برد.

سطح مسابقات(هارد داخل سالن)

صربستان اولين قهرمانيش را بر روي همين زمين كسب كرد و اوبرادويچ مشخص كرده كه اين سطح مورد علاقه تيم آن هاست.هرچند دل پوترو و نلبنديان مي‌توانند به عنوان متخصص زمين هارد در نظر گرفته شوند،ولي اين نظر درباره موناكو و چلا صادق نيست و همين به صربستان شانس پيروزي مي‌دهد.

ميزبان و ميهمان

صربستان:صربستان هر 7بازي خود در خانه را (پس از استقلال كشورش درسال 2007) با پيروزي به پايان رسانده.
آرژانتين:آرژانتين 4 بازي خارج از خانه در دو سال گذشته انجام داده و 2 بازي را برده(در برابر روسيه و سوئد) و 2باخت داشته(در برابر فرانسه و جمهوري چك).

منبع:Daviscup (http://www.daviscup.com)

Nima93
09-14-2011, 01:04 AM
آناليز پيش از بازي
اسپانيا-فرانسه

تيم اسپانيا:رافائل نادال(Rafael Nadal)،داويد فرر(David Ferrer)،فرناندو ورداسكو(Fernando Verdasco)،فليسيانو لوپز(Feliciano Lopez) و كاپيتان آلبرت كاستا(Albert Costa)
تيم فرانسه:گائل مونفيس(Gael Monfils)،جو ويلفرد سونگا(Jo-Wilfried Tsonga)،ژيل سيمون(Gilles Simon)،ريشارد گاسكه(Richard Gasquet) و كاپيتان گي فورجه(Guy Forget)

اسپانيا و فرانسه در مرحله نيمه نهايي مسابقات گروه جهاني به مصاف هم مي‌روند.اين مسابقه در استاديوم (Plaza de Toros de los Califas in Cordoba) و در شهر كوردوبا در اسپانيا برگزار مي‌شود.

راه رسيدن به نيمه نهايي

اسپانيا در يك بازي حماسي و در غيبت رافائل نادال،آمريكا را 3-1 در آستين تگزاس شكست داد.لوپز در مسابقه اول و در يك بازي 5 سته فيش را شكست داد و فرر با دو پيروزي در انفرادي،به قهرمان اسپانيا تبديل شد.
آلمان فقط دو بار فرانسه را در اين مسابقات شكست داده كه آخرين بار به 1938 باز مي گردد.بازي ¼ نهايي امسال هم اين آمار را عوض نكرد.فرانسه پيروزي هفتم خود را در برابر آلمان به دست آورد.مونفيس و گاسكه دو بازي اول را بردند و سونگا و لودرا در دوبل پيروزي فرانسه را كامل كردند.

بازيكنان بزرگ دو تيم

رافائل نادال(اسپانيا)
پادشاه زمين هاي خاك رس،در سطح مورد علاقه اش بازي خواهد كرد و طرفداران اسپانيايي را نيز همراه خود دارد.فرم رافا قبل از مسابقات آزاد آمريكا كمي شك و ترديد ايجاد كرده بود ولي با وجود باخت در فينال مسابقات،باز هم نشان داد كه روحيه جنگندگي ذاتي بالايي دارد.
جو ويلفرد سونگا(فرانسه)
بازيكن شماره 1 فرانسه با رسيدن به نيمه نهايي ويمبلدون و ¼ نهايي آزاد آمريكا نشان داد كه به فرم خوبش بازگشته.خاك رس بهترين سطح براي بازيش نيست ولي غيبت مونفيس او را رهبر تيم مي كند.

كاپيتان ها
آلبرت كاستا(اسپانيا)
بازيكن كاتالان،اين سمت را در دسامبر 2008 قبول كرد و از آن موقع توانست اسپانيا را يك بار در سال 2009 قهرمان كند.به عنوان بازيكن،كاستا متخصص در زمين هاي خاك رس بود و بزرگترين موفقيت دوران بازيش قهرماني در رولند گاروس 2002 بود.
گي فورجه(فرانسه)
فورجه يك بازيكن واقعا افسانه اي در تيم فرانسه است.در طول دوران بازيش،او به فرانسه براي قهرماني در سال هاي 1991 و 1996 كمك كرد.به عنوان كاپيتان،او تيم را در سال 2001 قهرمان كرد.

مراقب اين بازيكنان باشيد......

داويد فرر(اسپانيا)
خاك رس سطح مورد علاقه اش نيست ولي انگيزه خاصي كه فرر هميشه در بازي كردن براي كشورش داشته،تفاوت بزرگي ايجاد مي كند.نفر پنجم رنكينگ تنيس مردان،در آستين يك قهرمان بود و اين فرصت را دارد كه در كوردوبا به اسطوره تبديل شود.
ژيل سيمون(فرانسه)
سيمون يكي از معدود بازيكناني است كه توانسته نادال را در خاك رس شكست دهد.بازيكن بااستعداد فرانسوي بعد از رسيدن به دور چهارم آزاد آمريكا در فرم خوبي است.غيبت مونفيس،مي تواند به او فرصت بازي بدهد.

سابقه تيم

اسپانيا:آن ها براي اولين بار در سال 2000 به فينال رسيدند و بعد از آن 4بار قهرمان مسابقات شدند.با اين حساب تا به اينجا،آن ها موفق ترين تيم در هزاره سوم ميلادي هستند.
فرانسه:فرانسه سومين تيم موفق تاريخ مسابقات است.آخرين قهرماني آن ها در سال 2001 و در يك بازي سخت مقابل استراليا در ملبورن به دست آمد.آن ها امسال براي هفتمين بار پياپي به ¼ نهايي راه يافتند.

مسابقات رو در رو(5-2 اسپانيا)

اسپانيا و فرانسه 7 بار باهم ديدار كرده اند كه سهم اسپانيا 5برد و فرانسه 2برد بوده است.آخرين ديدار آن ها پارسال انجام شد كه فرانسه در زمين خود اسپانيا را 5-0 شكست داد.

سطح مسابقات(خاك رس سرباز)

اينكه شايد رافائل نادال بهترين بازيكن تاريخ تنيس بر روي خاك رس است مي تواند به اين انتخاب اسپانيا كمك كند.هرچند كه دو بازيكن ديگر اسپانيا،فرر و ورداسكو خيلي بر روي اين سطح قوي نيستند كه اين خودش كمي كفه ترازو را متعادل تر از آن چيزي كه به نظر مي رسد مي كند.

ميزبان و ميهمان

اسپانيا:آن ها از سال 1999 كه در دور اول به برزيل باختند،هيچ بازي داخل خانه اي را با شكست به پايان نبرده اند.
فرانسه:تيم فرانسه 3 بازي از 5 بازي گذشته خود در خارج از فرانسه را واگذار كرده است.آخرين شكست آن ها در فينال سال گذشته و در مقابل صربستان بود.

منبع:Daviscup (http://www.daviscup.com)

Aryan
09-14-2011, 05:48 PM
بازیا به وقت ما ساعت چنده؟؟؟

Alireza Murray
09-14-2011, 07:49 PM
پویا این عکس رو فقط برای خودت میزارم حال کنی :655: لیتون و رافتر و راجر دیگه چی میخوای؟
http://tennis-image.com/images/79487230585398357344.jpg

Pouya
09-15-2011, 07:51 PM
مطمئنا بازی های نیمه نهایی دیویس کاپ خیلی مهم تره ولی برای من این بازی مهمه. البته نه نتیجه ش. بلکه بازی دومش که پس از مدت ها 2 بازیکن محبوبم باهم بازی می کنن.

این دو تیم 8 سال پیش در نیمه نهایی به مصاف هم رفتند...

http://tennis-image.com/images/58099165926208131296.jpg (http://tennis-image.com/images/58099165926208131296.jpg)



8 سال گذشت ، به همین راحتی ... عجب بازی پر هیجانی بود...


http://tennis-image.com/images/92468652188639206265.jpg (http://tennis-image.com/images/92468652188639206265.jpg)


زیاد تغییر کردیا پیرمرد! البته الان خوشتیپ تری!! اون لحظه ای که این عکس ازت گرفته شده ، اصلا حس خوبی نداشتی... البته من اون لحظه حس خیلی خوبی داشتم! :434:
این آخرین فرصتته! از هم تیمیت اصلا خوشم نمیاد ولی خیلی دوست دارم قهرمان دیویس شی... ببینم چه می کنی! البته می دونی که این 2 ، 3 روز طرفدارت نیستم.... و فقط همین 2 ، 3 روز...




http://tennis-image.com/images/43598177758336193581.jpg (http://tennis-image.com/images/43598177758336193581.jpg)


تو برعکس! خیلی تغییر نکردی پسر! هیچ بازیکنی ندیدم مث تو ، تو اون لحظه که 2-0 و 5-3 ، سروینگ فور ده مچ ، عقب بودی هنوز روحیه داشته باشه و بجنگه و اونجوری به بازی برگرده!
چند روز پیش که راجر اون دوتا مچ پوینتو خراب کرد ، تصویر این صحنه - به صورت ناخودآگاه - و به شکل طعنه آمیزی از جلو چشمم رد شد... پایه ی بد چیزیو گذاشتی بی وجدان! امسال 2 بار ازش بدجوری گزیده شدم ، اونم تو گرندایی که دوست داشتم... ایشالا فردا ببازی حالت گرفته شه!:160:

اسطوره خوب چیزی راجع بهت گفت :

"He hangs in there like a cat with seven lives," Federer said, then corrected himself when laughter told him he had mixed things up slightly.
"Nine? Yeah, I thought so," he said. "Seven would have been easy."

نگاهی کوتاه به تاریخچه بازی های فدرر - هیوئیت :

در 9 بازی اول هیوئیت 7 بار پیروز می شود که مهم ترین آن 2 برد در جام دیویس و پیروزی در نیمه نهایی مسترز کاپ 2002 است. هیوئیت تنها بازیکنی است که فدرر را دو بار در دیویس کاپ شکست داده است که دومی یکی از بزرگ ترین بازگشت به بازی ها در تاریخ تنیس است.
سپس و در 15 بازی بعدی فدرر پیروز می شود. 3 برد در ویمبلدون و امریکا ، 2 برد در سینسیناتی و ... .
در آخرین بازی این دو هم هیوئیت در فینال هاله 2-1 فدرر را شکست داد.

آمار بازی های رو در رو : 17 -8

چمن : 3-2 راجر
خاک : 1-0 راجر
هارد: 12 -3 راجر
کارپت: 3-1 لیتون

استرالیا هم در 4 بازی گذشته سوئیس را برده و این اولین باری است که شانس سوئیس بیشتر است.

پیش بینی خودم :

روز اول : برد تامیک و راجر در 4 ست

واورینکا در چمن ضعیفه و تامیک در ویمبلدون خوب عمل کرده. هیوئیت هم یکی از بهترین چمن باز ها در حال حاضر هست. فدرر هم که وضعیتش مشخصه و علی رغم 2 بار شکست در 1/4 ویمبلدون، الان بهترین بازیکن چمن هست. در نهایت من شانس بیشترو به سوئیس می دم. بقیه بازیام بعد از روز اول میشه در موردش نظر داد...

بخش هایی از مصاحبه بازیکنان:

'For me just to keep fighting and hang in there, it's one of my greatest memories,' Hewitt recalls.

'Interesting choice,' Federer said of the surface, admitting to feeling 'a bit unusual' being in Australia and on grass out of season. But for the six-time Wimbledon champion grass poses fewer challenges than adjusting from a long-haul flight from New York that saw him arrive early Wednesday, leaving just two days for practice. Swiss captain Severin Luthi sees grass as the wildcard of the tie. 'We'll know after the tie how big a factor the grass is. It's a pretty open tie. Almost all the matches seem to be open.' 'Lleyton's ranking doesn't speak the truth,' Federer maintains.

http://tennis-image.com/images/00027289033393196447.jpg (http://tennis-image.com/images/00027289033393196447.jpg)

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

یک رالی زیبا بین فدرر و هیوئیت (http://www.youtube.com/watch?v=9tZhQi8aDcg)

Pouya
09-16-2011, 10:23 AM
عجب پیش بینی دقیقی کردم! :434: هنوز رو بازیکنام شناخت خوبی دارم. به خودم امیدوار شدم...

اون قسمت هایی که من دیدم ، راجر خیلی خوب بود ، با توجه به خستگی ناشی از امریکا.:441: اون خاطره بد هم که امسال پدر مارو درآورد از ذهنش خارج شد به سلامتی.

لیتون هم با توجه به اینکه این فصل 10 تا بازی هم نکرده بود ، خوب بود و مثل همیشه تلاش کرد و سرویسشم ضعیف بود. نتیجه بدی هم نگرفت و بازی مخصوصا 2 ست اول بازی نزدیکی بود. امیدوارم بهش برای سال بعد.

تامیک هم که باید می برد و برد. حالا بازی فردا بسیار اهمیت داره. احتمالا راجر تامیکو 3 یا 4 ست ببره و بازی لیتونم چون خیلی بازی نکرده این فصل، نزدیک خواهد بود. بازی دوبل فردا تعیین کننده ترین بازی هست و هر اتفاقی ممکنه توش بیفته.

Pouya
09-16-2011, 07:09 PM
امروز و از بازی های مرحله نیمه نهایی اسپانیا مقتدرانه عمل کرد و فاصله ای تا فینال ندارد.

نادال با نتایج 6-3 ، 6-0 ، 6-1 گاسکه را شکست داد و فرر هم در 3 ست پیاپی ، 6-1 ، 6-4 و 6-1 سیمون را مغلوب نمود تا اسپانیا برای انتقام شکست پارسال آماده شود.

در دیگر بازی هم نلبندیان آرژانتینی 3-1 و با نتایج 6-4 ، 4-6 ، 6-2 و 6-3 ترویسکی صرب را برد تا کشورش 1-0 پیش بیفتد. در دیگر بازی امشب هم تیپسارویچ به مصاف دل پوترو می رود.

نواک هم به دلیل مصدومیت (:379:) از بازی در این مرحله انصراف داد.

nole
09-16-2011, 10:35 PM
خاک تو سر این نوواکه الاغ!‌ تیمو کله کرد :3t1:

PowerVu
09-17-2011, 04:07 AM
نتایج کامل مسابقات در « روز اول » مرحله نیمه پایانی گروه جهانی
پلی-آف گروه جهانی و دیدارهای گروه های مناطق مختلف جهان




WORLD GROUP SEMIFINALS

ARGENTINA Leads SERBIA 2-0
David Nalbandian (ARG) d. Viktor Troicki (SRB) 64 46 62 63
Juan Martin del Potro (ARG) d. Janko Tipsarevic (SRB) 75 63 64


SPAIN Leads FRANCE 2-0
Rafael Nadal (ESP) d. Richard Gasquet (FRA) 63 60 61
David Ferrer (ESP) d. Gilles Simon (FRA) 61 64 61

============================================

WORLD GROUP PLAY-OFFS

CZECH REPUBLIC Leads ROMANIA 2-0
Radek Stepanek (CZE) d. Adrian Ungur (ROU) 63 62 60
Tomas Berdych (CZE) d. Victor Crivoi (ROU) 63 63 76(4)


RUSSIA Levels w/ BRAZIL 1-1
Mikhail Youzhny (RUS) d. Ricardo Mello (BRA) 60 62 61
Thomaz Bellucci (BRA) d. Igor Andreev (RUS) 64 63 63


CANADA Levels w/ ISRAEL 1-1
Vasek Pospisil (CAN) d. Dudi Sela (ISR) 76(4) 67(6) 61 67(2) 63
Amir Weintraub (ISR) d. Milos Raonic (CAN) 57 75 63 61


SOUTH AFRICA Levels w/ CROATIA 1-1
Kevin Anderson (RSA) d. Ivan Dodig (CRO) 63 64 36 76(5)
Marin Cilic (CRO) d. Izak van der Merwe (RSA) 60 60 ret. (Arm Injury)


ITALY Leads CHILE 2-0
Potito Starace (ITA) d. Paul Capdeville (CHI) 63 63 26 76(5)
Fabio Fognini (ITA) d. Fernando Gonzalez (CHI) 62 46 2-1 ret. (Left Leg)


JAPAN Leads INDIA 2-0
Yuichi Sugita (JPN) d. Somdev Devvarman (IND) 63 64 75
Kei Nishikori (JPN) d. Rohan Bopanna (IND) 63 62 62


AUSTRIA Levels w/ BELGIUM 1-1
Andreas Haider-Maurer (AUT) d. Xavier Malisse (BEL) 64 64 75
Steve Darcis (BEL) d. Jurgen Melzer (AUT) 76(3) 67(4) 64 63


AUSTRALIA Levels w/ SWITZERLAND 1-1
Bernard Tomic (AUS) d. Stanislas Wawrinka (SUI) 46 64 63 63
Roger Federer (SUI) d. Lleyton Hewitt (AUS) 57 76(5) 62 63

============================================

ASIA/OCEANIA ZONE GROUP I SECOND ROUND RELEGATION PLAY-OFF

CHINESE TAIPEI Levels w/ PHILIPPINES 1-1 (Clay – Outdoors)
Ti Chen (TPE) d. Cecil Mamiit (PHI) 67(2) 62 76(6) 63
Treat Huey (PHI) d. Jimmy Wang (TPE) 64 64 63

============================================

EUROPE/AFRICA ZONE GROUP I SECOND ROUND RELEGATION PLAY-OFFS

FINLAND Leads POLAND 2-0 (Hard – Indoors)
Henri Kontinen (FIN) d. Jerzy Janowicz (POL) 64 63 67(10) 63
Jarkko Nieminen (FIN) d. Grzegorz Panfil (POL) 64 64 64


SLOVAK REPUBLIC Levels w/ UKRAINE 1-1 (Clay – Outdoors)
Martin Klizan (SVK) d. Illya Marchenko (UKR) 67(4) 63 61 63
Sergiy Stakhovsky (UKR) d. Pavol Cervenak (SVK) 75 62 61

============================================

ASIA/OCEANIA ZONE GROUP II THIRD ROUND

KOREA, REP. Leads THAILAND 2-0 (Hard – Outdoors)
Yong Kyu Lim (KOR) d. Perakiat Siriluethaiwattana (THA) 63 63 62
Young Jun Kim (KOR) d. Kittiphong Wachiramanowong (THA) 62 63 75

============================================

EUROPE/AFRICA ZONE GROUP II THIRD ROUND

GREAT BRITAIN Leads HUNGARY 2-0 (Hard – Indoors)
James Ward (GBR) d. Attila Balazs (HUN) 64 64 46 64
Andy Murray (GBR) d. Sebo Kiss (HUN) 60 62 76(3)


DENMARK Levels w/ BOSNIA/HERZEGOVINA 1-1 (Hard – Indoors)
Frederik Nielsen (DEN) d. Aldin Setkic (BIH) 64 62 63
Amer Delic (BIH) d. Martin Pedersen (DEN) 61 67(5) 76(1) 46 64

Pouya
09-17-2011, 08:24 AM
استرالیا!!:396:
لیتون!! :787::866:
رافتر!!:655::583:
راجر!!:441::001_smile:
استن!!:254::254:
-------------------------------------------
خب ، جدا از شوخی و کری : استرالیا بازی دوبل ر با نتیجه 2-6 ، 6-4 ، 6-2 و 7-6 (5) به سود خودش به پایان برد.
هیوئیت عالی بود امروز و رفیق 2 متریش هم خیلی خوب بازی کرد و عالی سرو زد. فدرر هم نهایت تلاششو انجام داد اما مثل همیشه مشکل واورینکا بود...
در اون قسمت هایی از بازی که من دیدم ، تقریبا اکثر ریترن های لیتون روی سرو استن ، در لحظات مهم - مستقیم یا غیر مستقیم - تبدیل به امتیاز می شد و سوئیس از این ناحیه ضربه می خورد. در سرو راجر هم که استن لب تور بود ، بسیار ضعیف عمل می کرد. عملا پاشنه آشیل تیم بود. بیچاره اسطوره! :243:

فردا احتمالا راجر ، برنارد ر در 3 یا 4 ست خواهد برد و بازی آخر تعیین کننده میشه.

با توجه به اینکه هیوئیت تا الان زیاد بازی نکرده و گفته بود که بعد از دیویس به احتمال فراوان تا سال بعد بازی نخواهد کرد ، استن کم شانس نیست. البته - به قول دوستان - اگه لیتون آماده باشه ، استن مجموعا شاید 10 گیم بگیره!:434: شوخی کردم ، سوئیس هنوز شانس داره...:443:

Alireza Murray
09-17-2011, 12:11 PM
اندی و جیمز وارد هر دو بازی هاشون رو دیروز بردند تا بریتانیا 2-0 از مجارستان جلو بیفته اگه بریتانیا مجارستان رو ببره که مطمئنا میبره میره گروه اول دیویس کاپ :441: :655:
وقتی اندی رو تو تیم دیویس دعوت میکنند بریتانیا راحت میبره :655: به امید رفتن به گروه جهانی در سال اینده :396:

Sajad
09-17-2011, 07:33 PM
خب صربستان بازی دوبل رو برد
امیدوارم فردا نواک بازی کنه و بتونه خوان رو ببره و بازی رو مساوی کنه تا ببینیم تیمساروبیچ چه میکنه

peikan2
09-17-2011, 08:04 PM
peikan 2 قوی تر و با انگیزه تر از قبل برای رویارویی با تهمت زنندگان به نادال اماده ورود به عرصه شد.لرزه تو بدنت نیفته پویا خان این یکی رو هم بن کن.

Pouya
09-17-2011, 08:41 PM
peikan 2 قوی تر و با انگیزه تر از قبل برای رویارویی با تهمت زنندگان به نادال اماده ورود به عرصه شد.لرزه تو بدنت نیفته پویا خان این یکی رو هم بن کن.

:254::254::254::254:

Aryan
09-18-2011, 12:56 AM
من سایت رسمی بازی ها رو دیدم
ولی جوکوویچ اصلا بازی نداره.چرا؟؟؟
پس واسه چی رفته اونجا؟؟؟؟!!!

PowerVu
09-18-2011, 12:58 AM
نتایج کامل مسابقات در « روز دوم » مرحله نیمه پایانی گروه جهانی
پلی-آف گروه جهانی و دیدارهای گروه های مناطق مختلف جهان



WORLD GROUP SEMIFINALS

ARGENTINA Leads SERBIA 2-1
Viktor Troicki/Nenad Zimonjic (SRB) d. Juan Ignacio Chela/Juan Monaco (ARG) 76(4) 64 62


SPAIN Leads FRANCE 2-1
Michael LLODRA/Jo-Wilfried Tsonga (FRA) d. Feliciano Lopez/Fernando Verdasco (ESP) 61 62 60

==================================================

WORLD GROUP PLAY-OFFS

CZECH REPUBLIC Defeated ROMANIA 3-0
Tomas Berdych/Radek Stepanek (CZE) d. Marius Copil/Horia Tecau (ROU) 36 63 60 62


BRAZIL Leads RUSSIA 2-1
Marcelo Melo/Bruno Soares (BRA) d. Igor Kunitsyn/Dmitry Tursunov (RUS) 64 75 62


CANADA Leads ISRAEL 2-1
Daniel Nestor/Vasek Pospisil (CAN) d. Jonathan Erlich/Andy Ram (ISR) 46 63 64 64


CROATIA Leads SOUTH AFRICA 2-1
Marin Cilic/Ivan Dodig (CRO) d. Raven Klaasen/Rik de Voest (RSA) 62 64 36 61


ITALY Defeated CHILE 3-0
Simone Bolelli/Fabio Fognini (ITA) d. Jorge Aguilar/Nicolas Massu (CHI) 64 64 64


JAPAN Leads INDIA 2-1
Rohan Bopanna/Mahesh Bhupathi (IND) d. Tatsuma Ito/Yuichi Sugita (JPN) 75 36 63 76(4)


AUSTRIA Leads BELGIUM 2-1
Oliver Marach/Alexander Peya (AUT) d. Steve Darcis/Olivier Rochus (BEL) 46 63 64 64


AUSTRALIA Leads SWITZERLAND 2-1
Chris Guccione/Lleyton Hewitt (AUS) d. Roger Federer/Stanislas Wawrinka (SUI) 26 64 62 76(5)

==================================================

AMERICAS ZONE GROUP I FIRST ROUND RELEGATION PLAY-OFF

ECUADOR Leads MEXICO 2-0
Julio-Cesar Campozano (ECU) d. Miguel Gallardo-Valles (MEX) 62 46 63 62
Ivan Endara (ECU) d. Daniel Garza (MEX) 67(4) 76(0) 64 26 64

==================================================

ASIA/OCEANIA ZONE GROUP I SECOND ROUND RELEGATION PLAY-OFF

CHINESE TAIPEI Leads PHILIPPINES 2-1
Hsin-Han Lee/Chu-Huan Yi (TPE) d. Treat Huey/Cecil Mamiit (PHI) 36 64 26 63 86

==================================================

EUROPE/AFRICA ZONE GROUP I SECOND ROUND RELEGATION PLAY-OFFS

FINLAND Defeated POLAND 3-0
Henri Kontinen/Jarkko Nieminen (FIN) d. Mariusz Fyrstenberg/Marcin Matkowski (POL) 76(1) 76(5) 64


SLOVAK REPUBLIC Leads UKRAINE 2-1
Filip Polasek /Igor Zelenay (SVK) d. Sergei Bubka/Sergiy Stakhovsky (UKR) 75 67(3) 62 67(3) 64

==================================================

AMERICAS ZONE GROUP II THIRD ROUND

PARAGUAY Level w/ PERU 1-1
Mauricio Echazu (PER) d. Daniel Lopez (PAR) 76(1) 75 63
Diego Galeano (PAR) d. Dulio Beretta (PER) 16 64 64 64

==================================================

ASIA/OCEANIA ZONE GROUP II THIRD ROUND

KOREA, REP. Defeated THAILAND 3-0
Yong Kyu Lim/Jae Min Seol (KOR) v Sonchat Ratiwatana/Sanchai Ratiwatana (THA) 2-1 Ret. (Sanchai Ratiwatana Lower Back Strain)

==================================================

EUROPE/AFRICA ZONE GROUP II THIRD ROUND

GREAT BRITAIN Defeated HUNGARY 3-0
Colin Fleming/Ross Hutchins (GBR) d. Attila Balazs/Kornel Bardoczky (HUN) 63 64 64


DENMARK Leads BOSNIA/HERZEGOVINA 2-1
Thomas Kromann/Frederik Nielsen (DEN) d. Amer Delic/Ismar Gorcic (BIH) 36 62 63 36 63

Aryan
09-18-2011, 01:00 AM
خاک تو سر این نوواکه الاغ!‌ تیمو کله کرد :3t1:

آخه انصراف بده تیم حذف می شه که؟؟؟؟؟؟؟؟/

Aryan
09-18-2011, 01:12 AM
خب صربستان بازی دوبل رو برد
امیدوارم فردا نواک بازی کنه و بتونه خوان رو ببره و بازی رو مساوی کنه تا ببینیم تیمساروبیچ چه میکنه

مگه نول مصدوم نیست؟؟

pouriya.alex
09-18-2011, 06:23 AM
خب اسطوره موفق شد تو یک بازی خوب با نتیجه 3-1 برنارد تومیک،پدیده امسال مسابقات ویمبلدون رو

شکست بده و در مجموع کار رو به تساوی 2-2 بکشونه :866:

امیدوارم استن از پس هیوئیت بربیادو کارو خراب نکنه :655:

2329
09-18-2011, 10:11 AM
با سلام- من هميشه نتايج را از طريق سايت livescore.net دنبال مي كردم ولي جديدا اين سايت نيز فيلتر شده است. لطفا سايت ديگري كه بتوان نتايج را بصورت زنده دنبال نمود معرفي نمائيد

livan_58
09-18-2011, 10:21 AM
با سلام- من هميشه نتايج را از طريق سايت livescore.net دنبال مي كردم ولي جديدا اين سايت نيز فيلتر شده است. لطفا سايت ديگري كه بتوان نتايج را بصورت زنده دنبال نمود معرفي نمائيد

دوست عزیز از این آدرس استفاده کن
http://www.livescore.com/tennis/

Aryan
09-18-2011, 04:05 PM
پس چرا نول الان بازی داره؟؟!!!
ولی تو سایت نزده

PowerVu
09-18-2011, 04:29 PM
پس چرا نول الان بازی داره؟؟!!!
ولی تو سایت نزده

درود بر شما

به دلیل اینکه صربستان فکر نمی کرد کارش به روز سوم مسابقات بکشه. (بلکه فکر می کرد در دو روز ابتدایی 3 پیروزی کسب می کنند و بازی های چهارم و پنجم تشریقاتی خواهند بود.)
به همین دلیل جوکوویچ برای امروز، تا ظهر اسمش دیده نمی شد و قرار نبود که بازی کنه.

اما حالا که احتمال صعود آرژانتین وجود داره و اگر جوکوویچ نباشه شاید صربستان از مرحله فینال محروم بشه، جوکوویچ رو جایگزین کرده اند.

این مورد (جا به جایی تنیس بازان) خیلی در مسابقات فد کاپ و دیویس کاپ پیش میآد. گاهی نتیجه گیری بد روز اول و دوم مسابقات، کاپیتان تیم ها رو مجبور می کنه برای روز سوم افراد دیگری رو جایگزین کنه.

Aryan
09-18-2011, 04:50 PM
جوکوویچ وسط بازی ست دوم نتونست به بازی ادامه بده
دیگه صربستان کارش تموم شد:243:

Sajad
09-18-2011, 04:57 PM
امیدوارم مشکل نواک جدی نباشه و تو این یک ماهی که در تورنمنتی شرکت نمیکنه سلامتیش رو بدست بیاره خیلی ناراحت کننده بود
آخه شما که میدونید مصدومه واسه چی میزارید بازی کنه؟

sahand
09-18-2011, 04:59 PM
جوکوویچ هم که تا می بینه داره می بازه انصراف میده لوث می کنه برد حریف رو میره.اگه واقعا مصدوم بود اصلا چرا اومد تو بازیی.تروییسکی رو میفرستادند تا شاید یه کاری بکنه.ولی نظر شخصیم اگه نوله جدا مصدوم بود نمی فرستادنش تو زمین.نوله هم تا دید داره می بازه مصدومیت رو بهونه کرد.باید حداقل بازی می کرد تا برد حریف لوث نشه.کم ندیدیم کسانیکه واقعا مصدومند ولی تا آخر بازی ادامه میدند نمونشم فینال مونترال 2009 که همین دلپوترو با وجود مصدومیت تا آخر با ماری بازی کرد و باخت.
ولی عجب اشکی ریخت آخر کار دلپوترو.حالا این باخت جزو باختهای نوله حساب می شه؟یعنی نوله امسال 3 باخته شد؟

koury
09-18-2011, 05:04 PM
جوکوویچ هم که تا می بینه داره می بازه انصراف میده لوث می کنه برد حریف رو میره.اگه واقعا مصدوم بود اصلا چرا اومد تو بازیی.تروییسکی رو میفرستادند تا شاید یه کاری بکنه.ولی نظر شخصیم اگه نوله جدا مصدوم بود نمی فرستادنش تو زمین.نوله هم تا دید داره می بازه مصدومیت رو بهونه کرد.باید حداقل بازی می کرد تا برد حریف لوث نشه.کم ندیدیم کسانیکه واقعا مصدومند ولی تا آخر بازی ادامه میدند نمونشم فینال مونترال 2009 که همین دلپوترو با وجود مصدومیت تا آخر با ماری بازی کرد و باخت.
ولی عجب اشکی ریخت آخر کار دلپوترو.حالا این باخت جزو باختهای نوله حساب می شه؟یعنی نوله امسال 3 باخته شد؟


سلام

بله این باخت سومین شکست نواک بود و در پایان سالش محاسبه میشه! از اونجایی هم که دیویس کاپ در رنکینگ تاثیر داره این برد و باختها بخصوص تو گروه جهانی میتونه دخیل باشه در امتیازات هر چند اختلاف نواک با سایرین خیلی زیاده!!

Hatam
09-18-2011, 05:13 PM
از این اداهای جوکوویچ دیگه حالم داره بهم میخوره تا میبینه داره کم میاره شروع میکنه فیلم بازی کردن که مصدوم شده مثل بازیش با رافا توی یو اس اپن یا لندن پارسال یا خیلی مثالهای دیگه تا میبینه داره کم میاره ریتایر میکنه اون از بازیش با ماری اینم از دلپوترو، اصلا شخصیت قهرمانی نداره، من تا حالا ندیدم جوکوویچ گیم پلنشو حین بازی تغییر بده اگه شیوه بازیش جواب نده یا میبازه یا ریتایر میکنه برخلاف رافا یا فدرر یا ماری اگه شیوه بازیشون جواب نده بازیشونو تغییر میدن ولی جوکوویچ این استعداد رو نداره

اشکاش هم که تابلوه فیلمه:350: بابا اون موقع که الکی توی بازیا ریتایر میکردی نامبر وان نبودی الان فرق میکنه دیگه:379:

در آخر به طرفداران جوکوویچ میگم که نگران نباشید جوکو مصدوم نشده فقط خسته بود و به این دلیل نمیتونست بازی رو اداره کنه دوستانی که ورزش حرفه ایی میکنن میدونن که حالتهای یه مصدوم با یه ورزشکار خسته کاملا متفاوته و ورزشکاری که خستس از چشاش خستگی رو میشه خوند جوکوویچ خسته بود نه مصدوم، اگه ست اول رو میبرد عمرا ریتایر میکرد اگه سرویسش هم بریک نمیشد و حتی اگه اون پوینت داخل زمین بود این فیلمارو از جوکوویچ نمی دیدیم

فینال هم توی اسپانیاس که احتمال زیاد زمینش خاک باشه که 100% هم هست و نتیجه هم معلومه 2 تا رافا میگیره یکی هم فرر و کار تمومه:441:

Mahmood
09-18-2011, 05:22 PM
از این اداهای جوکوویچ دیگه حالم داره بهم میخوره تا میبینه داره کم میاره شروع میکنه فیلم بازی کردن که مصدوم شده مثل بازیش با رافا توی یو اس اپن یا لندن پارسال یا خیلی مثالهای دیگه تا میبینه داره کم میاره ریتایر میکنه اون از بازیش با ماری اینم از دلپوترو، اصلا شخصیت قهرمانی نداره، من تا حالا ندیدم جوکوویچ گیم پلنشو حین بازی تغییر بده اگه شیوه بازیش جواب نده یا میبازه یا ریتایر میکنه برخلاف رافا یا فدرر یا ماری اگه شیوه بازیشون جواب نده بازیشونو تغییر میدن ولی جوکوویچ این استعداد رو نداره

اشکاش هم که تابلوه فیلمه:350: بابا اون موقع که الکی توی بازیا ریتایر میکردی نامبر وان نبودی الان فرق میکنه دیگه:379:

در آخر به طرفداران جوکوویچ میگم که نگران نباشید جوکو مصدوم نشده فقط خسته بود و به این دلیل نمیتونست بازی رو اداره کنه دوستانی که ورزش حرفه ایی میکنن میدونن که حالتهای یه مصدوم با یه ورزشکار خسته کاملا متفاوته و ورزشکاری که خستس از چشاش خستگی رو میشه خوند جوکوویچ خسته بود نه مصدوم، اگه ست اول رو میبرد عمرا ریتایر میکرد اگه سرویسش هم بریک نمیشد و حتی اگه اون پوینت داخل زمین بود این فیلمارو از جوکوویچ نمی دیدیم

فینال هم توی اسپانیاس که احتمال زیاد زمینش خاک باشه که 100% هم هست و نتیجه هم معلومه 2 تا رافا میگیره یکی هم فرر و کار تمومه:441:

دقیقا حرف دل من رو زدی حاتم جان
فکر کرده هیچ کس نمیفهمه :251:
خب میخواد بگه من اگه میبازم هم به خاطر مصدومیت هست ...
بازی نیمه نهایی با فدرر در رولند گاروس هم شرایط به گونه ای رقم خورد که فرصت این فیلم بازی کردنها رو پیدا نکرد و نتونست خودش رو به مصدومیت بزنه...
در کل نامبر وان بودن غیر از بازی خوب خیلی چیزهای دیگه هم میخواد که فدرر ونادال داشتند ولی جوکویچ هنوز نداره...امیدوارم حالا که نامبر وان شده و کلی طرفدار جدید پیدا کرده یه تغییر اساسی در اخلاق و رفتارش ایجاد کنه در غیر اینصورت حتی اگه موفقیتهای نادال و فدرر رو هم کسب کنه قطعا محبوبیت اونها رو نمیتونه به دست بیاره

Ahoura
09-18-2011, 05:51 PM
از این اداهای جوکوویچ دیگه حالم داره بهم میخوره تا میبینه داره کم میاره شروع میکنه فیلم بازی کردن که مصدوم شده مثل بازیش با رافا توی یو اس اپن یا لندن پارسال یا خیلی مثالهای دیگه تا میبینه داره کم میاره ریتایر میکنه اون از بازیش با ماری اینم از دلپوترو، اصلا شخصیت قهرمانی نداره، من تا حالا ندیدم جوکوویچ گیم پلنشو حین بازی تغییر بده اگه شیوه بازیش جواب نده یا میبازه یا ریتایر میکنه برخلاف رافا یا فدرر یا ماری اگه شیوه بازیشون جواب نده بازیشونو تغییر میدن ولی جوکوویچ این استعداد رو نداره

اشکاش هم که تابلوه فیلمه:350: بابا اون موقع که الکی توی بازیا ریتایر میکردی نامبر وان نبودی الان فرق میکنه دیگه:379:

در آخر به طرفداران جوکوویچ میگم که نگران نباشید جوکو مصدوم نشده فقط خسته بود و به این دلیل نمیتونست بازی رو اداره کنه دوستانی که ورزش حرفه ایی میکنن میدونن که حالتهای یه مصدوم با یه ورزشکار خسته کاملا متفاوته و ورزشکاری که خستس از چشاش خستگی رو میشه خوند جوکوویچ خسته بود نه مصدوم، اگه ست اول رو میبرد عمرا ریتایر میکرد اگه سرویسش هم بریک نمیشد و حتی اگه اون پوینت داخل زمین بود این فیلمارو از جوکوویچ نمی دیدیم

فینال هم توی اسپانیاس که احتمال زیاد زمینش خاک باشه که 100% هم هست و نتیجه هم معلومه 2 تا رافا میگیره یکی هم فرر و کار تمومه:441:


حاتم جان من با بخشی از حرفاتون مخالفم. اگر اجازه هست بگم خدمتتون. این بخشش که میگین نوواک وقتی دید نمی تونه ماری رو ببره انصراف داد. نوواک کاملا مشخص بود که مشکل داره از گیم اول بازی شروع کرد به ارور های الکی دادن. همون گیم رو هم به سادگی تقدیم به ماری کرد. اصلا نمی تونست بازی کنه. اینکه میگین الکی ریتایر کرد یه جورایی منطقی نیست. اگر گیم اول بازی رو ببینین کاملا مشخصه نوواک مشکل داره. قسمت دوم هم اینکه میگید نوواک بر خلاف رافا نمی تونه شیوه بازیش رو عوض کنه. رافا اگر واقعا می تونست شیوه بازیش رو عوض کن پس چرا 6 بار پیایپی امسال به نوواک اونم در 3 سطح مختلف باخته؟ پس چرا شیوشو برای بردن نوواک عوض نکرد؟

همین دو تا .:434:
مرسی:443:

Aryan
09-18-2011, 05:55 PM
خوب مگه مجبوره بازی کنه وقتی اینقد خستس
تو این دو ماهه خیلی مسابقه داده بود
نباید اصلا می ذاشتن بازی کنه
اگه یکی دیگه بازی میکرد ومی باخت خیلی بهتر بود

Aryan
09-18-2011, 05:57 PM
حاتم جان من با بخشی از حرفاتون مخالفم. اگر اجازه هست بگم خدمتتون. این بخشش که میگین نوواک وقتی دید نمی تونه ماری رو ببره انصراف داد. نوواک کاملا مشخص بود که مشکل داره از گیم اول بازی شروع کرد به ارور های الکی دادن. همون گیم رو هم به سادگی تقدیم به ماری کرد. اصلا نمی تونست بازی کنه. اینکه میگین الکی ریتایر کرد یه جورایی منطقی نیست. اگر گیم اول بازی رو ببینین کاملا مشخصه نوواک مشکل داره. قسمت دوم هم اینکه میگید نوواک بر خلاف رافا نمی تونه شیوه بازیش رو عوض کنه. رافا اگر واقعا می تونست شیوه بازیش رو عوض کن پس چرا 6 بار پیایپی امسال به نوواک اونم در 3 سطح مختلف باخته؟ پس چرا شیوشو برای بردن نوواک عوض نکرد؟

همین دو تا .:434:
مرسی:443:

دوستان باید اعتراف کنید که نواک امسال فوق العاده بود
نمی تونید انکار کنید:866:

Aryan
09-18-2011, 06:04 PM
دقیقا حرف دل من رو زدی حاتم جان
فکر کرده هیچ کس نمیفهمه :251:
خب میخواد بگه من اگه میبازم هم به خاطر مصدومیت هست ...
بازی نیمه نهایی با فدرر در رولند گاروس هم شرایط به گونه ای رقم خورد که فرصت این فیلم بازی کردنها رو پیدا نکرد و نتونست خودش رو به مصدومیت بزنه...
در کل نامبر وان بودن غیر از بازی خوب خیلی چیزهای دیگه هم میخواد که فدرر ونادال داشتند ولی جوکویچ هنوز نداره...امیدوارم حالا که نامبر وان شده و کلی طرفدار جدید پیدا کرده یه تغییر اساسی در اخلاق و رفتارش ایجاد کنه در غیر اینصورت حتی اگه موفقیتهای نادال و فدرر رو هم کسب کنه قطعا محبوبیت اونها رو نمیتونه به دست بیاره

خوب امسالم تو گرند اسلم آمریکا 2 ست از فدرر عقب افتاد
ولی خیلی عالی به بازی برگشت
تو بازی با ماری واقعا مشکل داشت
کاملا مشخص بود
به این دلیل که دو تورنمنت پشت سر هم حضور داشت
حتی 1 هفته هم استراحت نداشت

Pouya
09-18-2011, 06:18 PM
من بعد از ست 3 بازی لیتون رفتم بیرون ، الان که برگشتم می بینم باخته تقریبا! :3t1: باز من ندیدمت خراب کردی پسر؟!:434: البته می رفتین بالا هم سال بعد احتمالا دور اول می باختین و دوباره پلی آف! در مجموع خوب بودین. من اصلا فکر نمی کردم دوبل اینقدر خوب بازی کنین و کار به بازی 5 هم برسه.:441:
در هر حال و با اینکه بازی تموم نشده تقریبا قطعی هست برد سوئیس ! به طرفداران اسطوره تبریک میگم. امیدوارم سال بعد هم شرکت کنه و نپیچونه دیویسو! :160: مقتدرانه هم شرکت کنه و برای کشورش مثل این 2 بازی و بازی 8 سال قبل که یادمه، بجنگه. نه مثل بعضی بازیکن ها...:3t1::434:

Aryan
09-18-2011, 06:23 PM
من بعد از ست 3 بازی لیتون رفتم بیرون ، الان که برگشتم می بینم باخته تقریبا! :3t1: باز من ندیدمت خراب کردی پسر؟!:434: البته می رفتین بالا هم سال بعد احتمالا دور اول می باختین و دوباره پلی آف! در مجموع خوب بودین. من اصلا فکر نمی کردم دوبل اینقدر خوب بازی کنین و کار به بازی 5 هم برسه.:441:
در هر حال و با اینکه بازی تموم نشده تقریبا قطعی هست برد سوئیس ! به طرفداران اسطوره تبریک میگم. امیدوارم سال بعد هم شرکت کنه و نپیچونه دیویسو! :160: مقتدرانه هم شرکت کنه و برای کشورش مثل این 2 بازی و بازی 8 سال قبل که یادمه، بجنگه. نه مثل بعضی بازیکن ها...:3t1::434:

کدوم کانال ها نشون میده؟؟
من فقط تو سوپر تنیس دیدم

Pouya
09-18-2011, 06:27 PM
کدوم کانال ها نشون میده؟؟
من فقط تو سوپر تنیس دیدم

کانال مجانی که نشون نمیده. بقیه کانال ها رم جناب پاور تو اعلام برنامه زدن.
من خودم جاهای مهمشو از اینترنت دیدم!:434:

Mahmood
09-18-2011, 07:06 PM
امیدوارم سال بعد هم شرکت کنه و نپیچونه دیویسو! :160: مقتدرانه هم شرکت کنه و برای کشورش مثل این 2 بازی و بازی 8 سال قبل که یادمه، بجنگه. نه مثل بعضی بازیکن ها...:3t1::434:

:781::443::441::441::441:

Mohammad
09-18-2011, 07:15 PM
من قبول ندارم، حتما مشکل داشته، هی تهمت میزنید. :3t1:

Aryan
09-18-2011, 07:21 PM
من قبول ندارم، حتما مشکل داشته، هی تهمت میزنید. :3t1:

منم قبول ندارم
آخه دل پوترو اصلا در سطح نواک نیس
دل پوترو همون دل پوترویی ای کی تو آمریکا دیگه نا نداشت با سیمون بازی کنه
نشسته تنیس بازی میکرد
بعد نواک خودشو بزنه به مصدومیت:251:

Pouya
09-18-2011, 07:27 PM
من از هیچ بازیکنی اسم نبردم و خطابم به نواک فقط نبود. ولی مطمئنم کسی مثل هیوئیت جای نواک بود ، پاش میشکست هم تا آخرین لحظه می جنگید ، حالا نتیجه هر چی می شد. بازیکن تو دیویس برای خودش بازی نمی کنه. نماینده یک ملت هست. من اصلا نمی فهمم یکی تو دیویس انصراف بده بعد ، تو تورنمنت بعدی بیاد قهرمان شه. قهرمانیش نوش جونشا! لیاقتم داشته. ولی دیویس و هر رقابت ملی فرق داره.
من با اینکه از بازی ها و نتایج هیوئیت در این چند روز خیلی راضی نیستم - البته دوبل عالی بود - ولی از یک چیز مطمئنم : اینکه شاید از 100% هم بیشتر تلاش کرد! مطمئنم اگه بازیش با واورینکا تو یه تورنمنت دیگه بود اینجوری تلاش نمی کرد... با اینکه آماده نبود و از اول فصل هم 10 تا بازی بیشتر نکرده بود ، تو امریکا به این دلیل شرکت نکرد که برای دیویس آماده باشه و مصدوم نشه، چون کشورش بهش نیاز داشت. این تلاش و غیرت برای من از 100 تا قهرمانی ارزشش بیشتره!:655:

Lily Nadal
09-18-2011, 07:28 PM
من قبول ندارم، حتما مشکل داشته، هی تهمت میزنید. :3t1:

منطقت منو کشته محمد خان.خوب اگه مصدومیتش انقدر شدیده نیاد.اجبار نیست که

Sajad
09-18-2011, 07:28 PM
اخه مگه نواک مریضه تو همچین بازی که یه بازی ملی هست و نه تنها واسه خودش بلکه واسه کل کشور و تیمش مهمه بیاد انصراف بده اونم بخاطر اینکه یه ست عقب افتاده

Maani
09-18-2011, 07:45 PM
آقا کارش همینه جنبه باخت نداره بچه.

sahand
09-18-2011, 07:55 PM
منم قبول ندارم
آخه دل پوترو اصلا در سطح نواک نیس
دل پوترو همون دل پوترویی ای کی تو آمریکا دیگه نا نداشت با سیمون بازی کنه
نشسته تنیس بازی میکرد
بعد نواک خودشو بزنه به مصدومیت:251:
این حرف از یه تنیسور حرفه ای یا یک علاقه مند بعیده.نواک تا همین پارسال به هر ننه قمری میومد می باخت(با کمی اغراق).تا حالا بارها دیدیم که تنیسورهای بزرگ به دلایل مختلف باختند.نواک خسته بود اشکالی هم نداره چیزی ازش کم نشده ولی اینکه الکی انصراف بده از ارزشهاش کم می کنه.نواک مصدوم نبود این کاملا واضح بود.حالا اگر طرفدارهاش بخواند مثل خودش رو ضعف امروزش سرپوش بذارند یه چیز دیگه است.

sirvan
09-18-2011, 07:55 PM
آقا کارش همینه جنبه باخت نداره بچه.
اگه جنبه ی باخت نداشت سال های قبل از تنیس خداحافظی می کرد...
یا تو رولند دید که داره می بازه به فدرر مصدوم می شد و کنار میرفت...
یا تو همین us امسال که می دید دو تا match point عقبه مصدوم می شد...
نوله اهل این کارا نیست...

sahand
09-18-2011, 08:00 PM
اگه جنبه ی باخت نداشت سال های قبل از تنیس خداحافظی می کرد...
یا تو رولند دید که داره می بازه به فدرر مصدوم می شد و کنار میرفت...
یا تو همین us امسال که می دید دو تا match point عقبه مصدوم می شد...
نوله اهل این کارا نیست...
نه این فرق می کنه چون توی بازی با فدرر نوله آماده بود ولی عقب افتاده بود و اگر انصراف می داد کار الکی کرده بود و تو خودش می دید که می تونه جبران کنه.ولی امروز اینو تو خودش نمی دید.روحیه نداشت و خودش می دونست که حتما می بازه.برای همین بیشتر تلاش نکرد.

Aryan
09-18-2011, 08:12 PM
این حرف از یه تنیسور حرفه ای یا یک علاقه مند بعیده.نواک تا همین پارسال به هر ننه قمری میومد می باخت(با کمی اغراق).تا حالا بارها دیدیم که تنیسورهای بزرگ به دلایل مختلف باختند.نواک خسته بود اشکالی هم نداره چیزی ازش کم نشده ولی اینکه الکی انصراف بده از ارزشهاش کم می کنه.نواک مصدوم نبود این کاملا واضح بود.حالا اگر طرفدارهاش بخواند مثل خودش رو ضعف امروزش سرپوش بذارند یه چیز دیگه است.


به هرکی باخته باشه
تاحالا به دل پوترو نباخته
میتونید برید ببینید تو سایت های رسمی
http://tennis.com/livescores/head2head.aspx?id1=48621&id2=48860
همون مشکل اصلیش خستگی خیلی زیاد بود

sirvan
09-18-2011, 08:13 PM
sahand[/FONT];58240]نه این فرق می کنه چون توی بازی با فدرر نوله آماده بود ولی عقب افتاده بود و اگر انصراف می داد کار الکی کرده بود و تو خودش می دید که می تونه جبران کنه.ولی امروز اینو تو خودش نمی دید.روحیه نداشت و خودش می دونست که حتما می بازه.برای همین بیشتر تلاش نکرد.
دست شما درد نکنه...
یعنی از فدرر نمیترسه از دلپو بترسه؟
راستش تو بازی با فدرر نوله ست آخر نوله خسته شد و اینو می تونستی با دیدنش بفهمی...
ولی اون جا بازی رو ول نکرد...
این از اخلاق بازیکنای حرفه ای دوره

Aryan
09-18-2011, 08:27 PM
اگه زمان برگزاری بازی هارو میدیدن
نواک اصلا بازی نمیخواست بکنه چون واقعا خسته بود وخودشم هیچ امیدی نداشت
حالا نمیدونم با اصرار کی بازی کرد.
ولی دیگه بازی کرد باید ادامه میداد تا آخر
به نظر من مصدوم شده بود واقعا
شاید اونقد شدید نبود

moris
09-18-2011, 08:43 PM
شاید بشه بازی با ماری رو قبول کرد که نواک مصدوم بود اما بازی امروز رو اصلا نمیشه قبول کرد.
کاملا مشخص بود از عمد خودش رو به مصدومیت زد.
حالا دلیلش میتونه خیلی چیزا باشه.
بیشتر خودم معتقدم این کار برای این بود که اسپانیا به صربستان نخوره.الان جنگ لفظی بین صربها و اسپانیایی ها بالا گرفته و این جنگهای لفظی میتونست تو زمین تنیس نمود پیدا کنه و بدتر هم بشه.

NimaRafi
09-18-2011, 08:48 PM
مسلماً هيچكسي از راه دور نمي تونه بگه كه نواك قطعاً مصدوم بوده يا قطعاً مصدوم نبوده . به نظرمن چيزي كه ميشه در موردش صحبت كرد احتمال مصدوم بودن يا مصدوم نبودن نواك هست.به نظر شخصي من احتمال مصدوم بودن نواك خيلي بيشتره چون نواك در اين فصل فشار زيادي به خودش اورده و صدالبته قبلا از شروع فصل نيز تمرينات سختي داشته اينها همه مي تونه باعث بروز مصدوميت بشه.

Aryan
09-18-2011, 08:52 PM
شاید بشه بازی با ماری رو قبول کرد که نواک مصدوم بود اما بازی امروز رو اصلا نمیشه قبول کرد.
کاملا مشخص بود از عمد خودش رو به مصدومیت زد.
حالا دلیلش میتونه خیلی چیزا باشه.
بیشتر خودم معتقدم این کار برای این بود که اسپانیا به صربستان نخوره.الان جنگ لفظی بین صربها و اسپانیایی ها بالا گرفته و این جنگهای لفظی میتونست تو زمین تنیس نمود پیدا کنه و بدتر هم بشه.

آره منم قبول دارم
ترکیب اسپانیا واقعا عالیه
صربستان بدون نواک هیچ شانسی نداشت
حتی تیپسارویچ هم نمیتونست کاری بکنه
آخه خوب چرا باید نواک خودشو جلو مردم صربستان خراب کنه:379:

pouriya.alex
09-18-2011, 09:07 PM
به نظر من نوله تو جریان بازی مصدومیتش طوری شد که دیگه واقعا نتونست ادامه بده، تو روخدا تهمت نزنید. بنده خدا اشکش درومد.

انقدر معرفت داشت که واسه کمک به کشورش با وجود مصدومیت اومد به میدون...
وگرنه نوله 2 ست باخته اونم جلو اسطوره رو جبران کرد و جبران 1 ست جلو دل پوترو انقدر سخت نبود که بخواد ادای مصدومیت دربیاره و خودشو ببره زیرسوال ...

خب این روزا هم طرفدارای راجر و خصوصا طرفدارای نادال از نوله دلگیرن ولی عصبانیتمون رو قاطی این ماجرا نکنیم:443:

nole
09-18-2011, 09:24 PM
از این اداهای جوکوویچ دیگه حالم داره بهم میخوره تا میبینه داره کم میاره شروع میکنه فیلم بازی کردن که مصدوم شده مثل بازیش با رافا توی یو اس اپن یا لندن پارسال یا خیلی مثالهای دیگه تا میبینه داره کم میاره ریتایر میکنه اون از بازیش با ماری اینم از دلپوترو، اصلا شخصیت قهرمانی نداره، من تا حالا ندیدم جوکوویچ گیم پلنشو حین بازی تغییر بده اگه شیوه بازیش جواب نده یا میبازه یا ریتایر میکنه برخلاف رافا یا فدرر یا ماری اگه شیوه بازیشون جواب نده بازیشونو تغییر میدن ولی جوکوویچ این استعداد رو نداره

اشکاش هم که تابلوه فیلمه:350: بابا اون موقع که الکی توی بازیا ریتایر میکردی نامبر وان نبودی الان فرق میکنه دیگه:379:

در آخر به طرفداران جوکوویچ میگم که نگران نباشید جوکو مصدوم نشده فقط خسته بود و به این دلیل نمیتونست بازی رو اداره کنه دوستانی که ورزش حرفه ایی میکنن میدونن که حالتهای یه مصدوم با یه ورزشکار خسته کاملا متفاوته و ورزشکاری که خستس از چشاش خستگی رو میشه خوند جوکوویچ خسته بود نه مصدوم، اگه ست اول رو میبرد عمرا ریتایر میکرد اگه سرویسش هم بریک نمیشد و حتی اگه اون پوینت داخل زمین بود این فیلمارو از جوکوویچ نمی دیدیم

فینال هم توی اسپانیاس که احتمال زیاد زمینش خاک باشه که 100% هم هست و نتیجه هم معلومه 2 تا رافا میگیره یکی هم فرر و کار تمومه:441:


:254::254::254::254::254::254::254::254:

Aryan
09-18-2011, 09:26 PM
به نظر من نوله تو جریان بازی مصدومیتش طوری شد که دیگه واقعا نتونست ادامه بده، تو روخدا تهمت نزنید. بنده خدا اشکش درومد.

انقدر معرفت داشت که واسه کمک به کشورش با وجود مصدومیت اومد به میدون...
وگرنه نوله 2 ست باخته اونم جلو اسطوره رو جبران کرد و جبران 1 ست جلو دل پوترو انقدر سخت نبود که بخواد ادای مصدومیت دربیاره و خودشو ببره زیرسوال ...

خب این روزا هم طرفدارای راجر و خصوصا طرفدارای نادال از نوله دلگیرن ولی عصبانیتمون رو قاطی این ماجرا نکنیم:443:

بله دیگه
طرفدارای نادال وفدرر حاشیه سازی نکنید دیگه برای بدبخت
آدمه
آدم آهنی که نیس

pouriya.alex
09-18-2011, 09:30 PM
بله دیگه
طرفدارای نادال وفدرر حاشیه سازی نکنید دیگه برای بدبخت
آدمه
آدم آهنی که نیس


رفیق ما که دفاع کردیم:443:

nole
09-18-2011, 09:33 PM
به نظر من نوله تو جریان بازی مصدومیتش طوری شد که دیگه واقعا نتونست ادامه بده، تو روخدا تهمت نزنید. بنده خدا اشکش درومد.

انقدر معرفت داشت که واسه کمک به کشورش با وجود مصدومیت اومد به میدون...
وگرنه نوله 2 ست باخته اونم جلو اسطوره رو جبران کرد و جبران 1 ست جلو دل پوترو انقدر سخت نبود که بخواد ادای مصدومیت دربیاره و خودشو ببره زیرسوال ...

خب این روزا هم طرفدارای راجر و خصوصا طرفدارای نادال از نوله دلگیرن ولی عصبانیتمون رو قاطی این ماجرا نکنیم:443:

:655::655::441::441::441::441::655::441::441::441::441::441::655::441::396::441::655::396::396::396::441::655:

Mohammad
09-18-2011, 09:38 PM
من از هیچ بازیکنی اسم نبردم و خطابم به نواک فقط نبود. ولی مطمئنم کسی مثل هیوئیت جای نواک بود ، پاش میشکست هم تا آخرین لحظه می جنگید ، حالا نتیجه هر چی می شد. بازیکن تو دیویس برای خودش بازی نمی کنه. نماینده یک ملت هست. من اصلا نمی فهمم یکی تو دیویس انصراف بده بعد ، تو تورنمنت بعدی بیاد قهرمان شه. قهرمانیش نوش جونشا! لیاقتم داشته. ولی دیویس و هر رقابت ملی فرق داره.
من با اینکه از بازی ها و نتایج هیوئیت در این چند روز خیلی راضی نیستم - البته دوبل عالی بود - ولی از یک چیز مطمئنم : اینکه شاید از 100% هم بیشتر تلاش کرد! مطمئنم اگه بازیش با واورینکا تو یه تورنمنت دیگه بود اینجوری تلاش نمی کرد... با اینکه آماده نبود و از اول فصل هم 10 تا بازی بیشتر نکرده بود ، تو امریکا به این دلیل شرکت نکرد که برای دیویس آماده باشه و مصدوم نشه، چون کشورش بهش نیاز داشت. این تلاش و غیرت برای من از 100 تا قهرمانی ارزشش بیشتره!:655:

دهن ما رو صاف کردی با این لیتونت :3t1:

Alireza Murray
09-18-2011, 09:58 PM
بریتانیا 5-0 برد :396: سال بعد بباید بری گروه جهانی ولی بریتانیا به جز اندی که هیچکسو نداره :434::243: ، ولی تیم دابل بریتانیا بد نیست خوبه میشه سال بعد روش حساب باز کرد اندی هم باید سال بعد نهایت تلاششو بکنه

Pouya
09-18-2011, 09:58 PM
دهن ما رو صاف کردی با این لیتونت :3t1:

من از جنگندگی و تلاش بازیکنم برای کشورش تعریف نمودم.و به این معنی هم نیست که بقیه بی غیرتن! :3t1: در ضمن چه کار به دهان مبارک شما دارم ممد جون؟!:434:

Aryan
09-18-2011, 10:00 PM
بازی های فینال کی برگزار میشه؟؟

koury
09-18-2011, 10:20 PM
فینال دیویس کاپ از ۲ تا ۴ دسامبر یعنی ۱۱ تا ۱۳ آذر ماه برگزار میشه!!

!PARADOX
09-19-2011, 12:01 AM
چقدر این گفتگو ضعیف بود هیچکی هیچ تحلیلی از بازی های نادال نذاشته اصلا از هیچ بازی تحلیل کسی نذاشته فقط بحث سر مصدومیت جکویچه !!!

Aryan
09-19-2011, 12:15 AM
چقدر این گفتگو ضعیف بود هیچکی هیچ تحلیلی از بازی های نادال نذاشته اصلا از هیچ بازی تحلیل کسی نذاشته فقط بحث سر مصدومیت جکویچه !!!

بازی نادال تو دیویس کاپو میگی؟؟
آخه فرانسه هم شد تیم که نادال عملکرد داشته باشه
همرو 6 1 یا 6 2 برد:434:

milikan
09-19-2011, 03:51 AM
از این اداهای جوکوویچ دیگه حالم داره بهم میخوره تا میبینه داره کم میاره شروع میکنه فیلم بازی کردن که مصدوم شده مثل بازیش با رافا توی یو اس اپن یا لندن پارسال یا خیلی مثالهای دیگه تا میبینه داره کم میاره ریتایر میکنه اون از بازیش با ماری اینم از دلپوترو، اصلا شخصیت قهرمانی نداره، من تا حالا ندیدم جوکوویچ گیم پلنشو حین بازی تغییر بده اگه شیوه بازیش جواب نده یا میبازه یا ریتایر میکنه برخلاف رافا یا فدرر یا ماری اگه شیوه بازیشون جواب نده بازیشونو تغییر میدن ولی جوکوویچ این استعداد رو نداره

اشکاش هم که تابلوه فیلمه:350: بابا اون موقع که الکی توی بازیا ریتایر میکردی نامبر وان نبودی الان فرق میکنه دیگه:379:

در آخر به طرفداران جوکوویچ میگم که نگران نباشید جوکو مصدوم نشده فقط خسته بود و به این دلیل نمیتونست بازی رو اداره کنه دوستانی که ورزش حرفه ایی میکنن میدونن که حالتهای یه مصدوم با یه ورزشکار خسته کاملا متفاوته و ورزشکاری که خستس از چشاش خستگی رو میشه خوند جوکوویچ خسته بود نه مصدوم، اگه ست اول رو میبرد عمرا ریتایر میکرد اگه سرویسش هم بریک نمیشد و حتی اگه اون پوینت داخل زمین بود این فیلمارو از جوکوویچ نمی دیدیم

فینال هم توی اسپانیاس که احتمال زیاد زمینش خاک باشه که 100% هم هست و نتیجه هم معلومه 2 تا رافا میگیره یکی هم فرر و کار تمومه:441:



دقیقا حرف دل من رو زدی حاتم جان
فکر کرده هیچ کس نمیفهمه :251:
خب میخواد بگه من اگه میبازم هم به خاطر مصدومیت هست ...
بازی نیمه نهایی با فدرر در رولند گاروس هم شرایط به گونه ای رقم خورد که فرصت این فیلم بازی کردنها رو پیدا نکرد و نتونست خودش رو به مصدومیت بزنه...
در کل نامبر وان بودن غیر از بازی خوب خیلی چیزهای دیگه هم میخواد که فدرر ونادال داشتند ولی جوکویچ هنوز نداره...امیدوارم حالا که نامبر وان شده و کلی طرفدار جدید پیدا کرده یه تغییر اساسی در اخلاق و رفتارش ایجاد کنه در غیر اینصورت حتی اگه موفقیتهای نادال و فدرر رو هم کسب کنه قطعا محبوبیت اونها رو نمیتونه به دست بیاره





شاید بشه بازی با ماری رو قبول کرد که نواک مصدوم بود اما بازی امروز رو اصلا نمیشه قبول کرد.
کاملا مشخص بود از عمد خودش رو به مصدومیت زد.
حالا دلیلش میتونه خیلی چیزا باشه.
بیشتر خودم معتقدم این کار برای این بود که اسپانیا به صربستان نخوره.الان جنگ لفظی بین صربها و اسپانیایی ها بالا گرفته و این جنگهای لفظی میتونست تو زمین تنیس نمود پیدا کنه و بدتر هم بشه.



این حرف از یه تنیسور حرفه ای یا یک علاقه مند بعیده.نواک تا همین پارسال به هر ننه قمری میومد می باخت(با کمی اغراق).تا حالا بارها دیدیم که تنیسورهای بزرگ به دلایل مختلف باختند.نواک خسته بود اشکالی هم نداره چیزی ازش کم نشده ولی اینکه الکی انصراف بده از ارزشهاش کم می کنه.نواک مصدوم نبود این کاملا واضح بود.حالا اگر طرفدارهاش بخواند مثل خودش رو ضعف امروزش سرپوش بذارند یه چیز دیگه است.


واقعا خیلی بده از این همه پتانسیل بالای پزشکی که توی کشور هست استفاده نمیشه:243:
وقتی پزشکانی تا این حد خبره وجود دارن که میتونن مصدوم بودن یا نبودن، نوع مصدومیت ،خستگی و ناراحتی های دیگه ورزشکاران حرفه ای رو از راه دور و به طریق چشمی و روشهای سنتی دیگه تشخیص بدن کاش میتونستیم ورزشکاران مختلف رو مطلع کنیم تا به جای صرف این همه هزینه و طی مراحل مختلف پزشکی برای تشخیص و حل ناراحتی ها و بیماری ها شون اجازه بدن این دوستان یک بار از راه دور اونها رو معاینه چشمی کنن تا کلی توی وقت صرفه جویی بشه ! :001_smile:

پ.ن:
شخصا طرفداران فدرر و مخصوصا نادال رو کاملا درک میکنم ! :151::655:

pouriya.alex
09-19-2011, 09:55 AM
صعود سوئیس به گروه جهانی رو تبریک میگم :866:

moris
09-19-2011, 11:53 AM
واقعا خیلی بده از این همه پتانسیل بالای پزشکی که توی کشور هست استفاده نمیشه:243:
وقتی پزشکانی تا این حد خبره وجود دارن که میتونن مصدوم بودن یا نبودن، نوع مصدومیت ،خستگی و ناراحتی های دیگه ورزشکاران حرفه ای رو از راه دور و به طریق چشمی و روشهای سنتی دیگه تشخیص بدن کاش میتونستیم ورزشکاران مختلف رو مطلع کنیم تا به جای صرف این همه هزینه و طی مراحل مختلف پزشکی برای تشخیص و حل ناراحتی ها و بیماری ها شون اجازه بدن این دوستان یک بار از راه دور اونها رو معاینه چشمی کنن تا کلی توی وقت صرفه جویی بشه ! :001_smile:

پ.ن:
شخصا طرفداران فدرر و مخصوصا نادال رو کاملا درک میکنم ! :151::655:

دوست عزیز کسی اینجا دکتر بازی در نمیاره اما همه عقل و شعور داریم و میتونیم یه سری از رفتارها رو تشخیص بدیم.
کس منکر عملکرد خوب نواک تو این فصل نیست (البته هنوز هم عقیده دارم نوله ثبات زمان فدرر و رافا که تو اوج بودن رو نداره) اما وقتی یه بازیکن یه حرکتی رو تکرار کنه و هر بار هم به یه شکل دیگه عقل آدم به شک میوفته که حتما خبری هست .
تو بازی با ماری انصراف داد و گفت مصدومم و 2 هفته بعد اومد قهرمان یو اس اوپن شد !!!
اون موقع همه میگفتن نوله خسته بوده . اگه اینطوره چرا جلو راجر تونست 5 ست بازی کنه؟؟؟؟
الان هم اینطور که این اشک میریخت آدم فک میکرد دیگه نمیتونه تنیس بازی کنه.
اگه مثل همون مونت کارلو میگفت شرکت نمیکنم کسی مشکلی نداشت اما اینطوری شخصیت حریفش رو خورد میکنه.
متاسفانه چندین بار دیدم که وقتی حس میکنه داره میبازه بازی رو ول میکنه یا انصراف میده.این رفتار واقعا شایسته نامبر 1 دنیا نیستش.

SOROOSH_RF
09-19-2011, 12:16 PM
صعود سوییس رو تبریک میگم.دم راجر گرم . دم استان هم گرم که تونست تو یه بازی سخت هیوییت رو ببره..

Aryan
09-19-2011, 12:30 PM
دوست عزیز کسی اینجا دکتر بازی در نمیاره اما همه عقل و شعور داریم و میتونیم یه سری از رفتارها رو تشخیص بدیم.
کس منکر عملکرد خوب نواک تو این فصل نیست (البته هنوز هم عقیده دارم نوله ثبات زمان فدرر و رافا که تو اوج بودن رو نداره) اما وقتی یه بازیکن یه حرکتی رو تکرار کنه و هر بار هم به یه شکل دیگه عقل آدم به شک میوفته که حتما خبری هست .
تو بازی با ماری انصراف داد و گفت مصدومم و 2 هفته بعد اومد قهرمان یو اس اوپن شد !!!
اون موقع همه میگفتن نوله خسته بوده . اگه اینطوره چرا جلو راجر تونست 5 ست بازی کنه؟؟؟؟
الان هم اینطور که این اشک میریخت آدم فک میکرد دیگه نمیتونه تنیس بازی کنه.
اگه مثل همون مونت کارلو میگفت شرکت نمیکنم کسی مشکلی نداشت اما اینطوری شخصیت حریفش رو خورد میکنه.
متاسفانه چندین بار دیدم که وقتی حس میکنه داره میبازه بازی رو ول میکنه یا انصراف میده.این رفتار واقعا شایسته نامبر 1 دنیا نیستش.

باشه بابا
نادال خوب نواک بد


منم صعود سوئیس و تبریک میگم
دم فدرر گرم!!!!

nole
09-19-2011, 08:39 PM
دوست عزیز کسی اینجا دکتر بازی در نمیاره اما همه عقل و شعور داریم و میتونیم یه سری از رفتارها رو تشخیص بدیم.
کس منکر عملکرد خوب نواک تو این فصل نیست (البته هنوز هم عقیده دارم نوله ثبات زمان فدرر و رافا که تو اوج بودن رو نداره) اما وقتی یه بازیکن یه حرکتی رو تکرار کنه و هر بار هم به یه شکل دیگه عقل آدم به شک میوفته که حتما خبری هست .
تو بازی با ماری انصراف داد و گفت مصدومم و 2 هفته بعد اومد قهرمان یو اس اوپن شد !!!
اون موقع همه میگفتن نوله خسته بوده . اگه اینطوره چرا جلو راجر تونست 5 ست بازی کنه؟؟؟؟
الان هم اینطور که این اشک میریخت آدم فک میکرد دیگه نمیتونه تنیس بازی کنه.
اگه مثل همون مونت کارلو میگفت شرکت نمیکنم کسی مشکلی نداشت اما اینطوری شخصیت حریفش رو خورد میکنه.
متاسفانه چندین بار دیدم که وقتی حس میکنه داره میبازه بازی رو ول میکنه یا انصراف میده.این رفتار واقعا شایسته نامبر 1 دنیا نیستش.

شما که میگی عقل شعور داری پس باید متوجه بشی که اشک ریختنش به خاطر درد مصدومیتش نبود! به خاطر این بود که این مصدومیت پیش اومدو نتونست واسه کشورش کاری کنه :443:
امیدوارم برداشت بد نکرده باشی من قصد توهین ندارم

moris
09-19-2011, 09:49 PM
شما که میگی عقل شعور داری پس باید متوجه بشی که اشک ریختنش به خاطر درد مصدومیتش نبود! به خاطر این بود که این مصدومیت پیش اومدو نتونست واسه کشورش کاری کنه :443:
امیدوارم برداشت بد نکرده باشی من قصد توهین ندارم

اگه اینطوره این عکس برای زمان بازی رافا با سونگا هستش.
رافا با این وضعیت اومد بازی کرد واسه مردم کشورش و اسپانیا رو به فینال رسوند اما نوله شما جزء اشک چیزی واسه مردمش نداشت !!!!!!!

nole
09-19-2011, 11:20 PM
خب وقتی مصدومه درد داره میکشه چیکار میتونه کنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟‌اونم جلو یکی مثل خوان تو همچین زمین تندی!!!!

PowerVu
09-20-2011, 05:05 AM
نتایج کامل مسابقات در « روز سوم و پایانی » مرحله نیمه پایانی گروه جهانی
پلی-آف گروه جهانی و دیدارهای گروه های مناطق مختلف جهان



WORLD GROUP SEMIFINALS

ARGENTINA Defeated SERBIA 3-2
Juan Martin del Potro (ARG) d. Novak Djokovic (SRB) 76(5) 3-0 ret. (Lower Back Injury)
Janko Tipsarevic (SRB) d. Juan Monaco (ARG) 62 ret. (Lower Back Injury)


SPAIN Defeated FRANCE 4-1
Rafael Nadal (ESP) d. Jo-Wilfried Tsonga (FRA) 60 62 64
Fernando Verdasco (ESP) d. Richard Gasquet (FRA) 62 61

=======================================

WORLD GROUP PLAY-OFFS

CZECH REPUBLIC Defeated ROMANIA 5-0
Lukas Rosol (CZE) d. Marius Copil (ROU) 64 76(2)
Jan Hajek (CZE) d. Victor Crivoi (ROU) 61 64


RUSSIA Defeated BRAZIL 3-2
Mikhail Youzhny (RUS) d. Thomaz Bellucci (BRA) 26 63 57 64 1412
Dmitry Tursunov (RUS) d. Ricardo Mello (BRA) 61 76(5) 26 63


CANADA Defeated ISRAEL 3-2
Dudi Sela (ISR) d. Peter Polansky (CAN) 63 63 63
Vasek Pospisil (CAN) d. Amir Weintraub (ISR) 62 76(3) 64


CROATIA Defeated SOUTH AFRICA 4-1
Marin Cilic (CRO) d. Rik de Voest (RSA) 64 62 64
Nikola Mektic (CRO) d. Raven Klaasen (RSA) 76(2) 61


ITALY Defeated CHILE 4-1
Paul Capdeville (CHI) d. Simone Bolelli (ITA) 76(3) 62
Daniele Bracciali (ITA) d. Nicolas Massu (CHI) 4-3 ret. (pulled abdominal muscle)


JAPAN Defeated INDIA 4-1
Kei Nishikori (JPN) d. Vishnu Vardhan (IND) 75 63 63
Go Soeda (JPN) d. Rohan Bopanna (IND) 4-5 ret. (blister, right foot)


AUSTRIA Defeated BELGIUM 4-1
Jurgen Melzer (AUT) d. Olivier Rochus (BEL) 64 64 63
Alexander Peya (AUT) d. Ruben Bemelmans (BEL) 64 63


SWITZERLAND Defeated AUSTRALIA with 3-2
Roger Federer (SUI) d. Bernard Tomic (AUS) 62 75 36 63
Stanislas Wawrinka (SUI) Defeated Lleyton Hewitt (AUS) 46 64 67(7) 64 6-3 (Completed 9/19/11)

=======================================

AMERICAS ZONE GROUP I FIRST ROUND RELEGATION PLAY-OFF

ECUADOR Defeated MEXICO 3-2
Daniel Garza/Santiago Gonzalez (MEX) d. Julio-Cesar Campozano/Roberto Quiroz (ECU) 62 67(6) 63 64
Julio-Cesar Campozano (ECU) d. Daniel Garza (MEX) 6-0 6-3 6-1
M Gallardo-Valles (MEX) d. J Vivanco (ECU) 3-6 3-6

=======================================

ASIA/OCEANIA ZONE GROUP I SECOND ROUND RELEGATION PLAY-OFF

CHINESE TAIPEI Defeated PHILIPPINES 3-2
Ti Chen (TPE) d. Treat Huey (PHI) 63 76(2) 62
Jeson Patrombon (PHI) d. Jimmy Wang (TPE) 16 64 63

=======================================

EUROPE/AFRICA ZONE GROUP I SECOND ROUND RELEGATION PLAY-OFFS

FINLAND Defeated POLAND 3-2
Jerzy Janowicz (POL) d. Harri Heliovarra (FIN) 63 64
Grzegorz Panfil (POL) d. Henri Kontinen (FIN) 76 64


SLOVAK REPUBLIC Defeated UKRAINE 4-1
Martin Klizan (SVK) d. Sergiy Stakhovsky (UKR) 64 36 76(6) 62
Pavol Cervenak (SVK) d. Artem Smirnov (UKR) 64 64

=======================================

AMERICAS ZONE GROUP II THIRD ROUND

PERU Leads PARAGUAY by 2-1 (Still Pending)
Dulio Beretta/Sergio Galdos (PER) d. Diego Galeano/Daniel Lopez (PAR) 6-7(5) 6-4 2-6 6-7(5)
Daniel Lopez (PAR) vs. Dulio Beretta (PER) rain delay
Diego Galeano (PAR) vs. Mauricio Echazu (PER) rain delay

=======================================

ASIA/OCEANIA ZONE GROUP II THIRD ROUND

KOREA, REP. Defeated THAILAND 3-0
Hong Chung (KOR) vs. Kittiphong Wachiramanowong (THA) not played due to rain
Jae Min Seol (KOR) vs. Perakiat Siriluethaiwattana (THA) not played due to rain

=======================================

EUROPE/AFRICA ZONE GROUP II THIRD ROUND

GREAT BRITAIN Defeated HUNGARY 5-0
Andy Murray (GBR) d. Gyorgy Balazs (HUN) 76(3) 63
Colin Fleming (GBR) d. Sebo Kiss (HUN) 64 63


DENMARK Defeated BOSNIA/HERZEGOVINA 3-2
Amer Delic (BIH) d. Frederik Nielsen (DEN) 76(5) 75 63
Martin Pedersen (DEN) d. Damir Dzumhur (BIH) 36 61 64 61

M∂hdi
09-20-2011, 02:19 PM
چند خبر و اظهار نظر از مسابقات جام دیویس


[/URL][URL="http://www.atpworldtour.com/%7E/media/D027558CBCA64AFBB43DF36D44098E89.ashx"]http://www.atpworldtour.com/%7E/media/D027558CBCA64AFBB43DF36D44098E89.ashx (http://www.atpworldtour.com/%7E/media/D027558CBCA64AFBB43DF36D44098E89.ashx)

سایت یاهو نوشته نادال با ویران کردن سونگا اسپانیا را به فینال فرستاد

Nadal, who never faced a break point, improved to 14-0 on clay and 18-1 in Davis Cup singles play. Nadal was a member of three of Spain’s four title-winning teams and leads it into its sixth final since 2000 and eighth overall.

سونگا ضمن تحسین قهرمان آزاد فرانسه به سایت دیویس کاپ گفته من فکر می کنم او هنوز در خاک بهترینه
"He was really aggressive and everywhere on court. It was really difficult for me.

فدرر : من هم به دلیل تاریکی هوا برخی بازیهای بزرگ را باخته‌ام . همیشه احساس کردم داوران از این کار چشم پوشی کرده اند (مصاحبه راجر پس از ناتمام ماندن مسابقه پنجم جام دیویس بین استرالیا و سوئیس)

پت رفتر (که برای تعطیل شدن مسابقه اخر با سوئیس به دلیل آنچه او تاریکی هوا میدانست و به داوری اعتراض می کرد) : شما همیشه با داور می جنگید و من نمی خواهم به خاطر آن خودم را ناراحت کنم
“But if you don’t, the referee will obviously just get what he wants. So I feel like I’ve got to make a point.”

دل پوترو هم بابت مصدومیت جوکوویچ ابراز تاسف کرده و گفته او فصل باورنکردنی داشته و امیدوار هست که زود بهبودی خودش رو بدست بیاره . دلپو از احساس خستگی صرب پس از بازگشت از نیویورک صحبت می کنه .
آرژانتینی بازی با شماره یک رو یک چالش بسیار خوب قلمداد می کنه و از اعتماد به نفس در هنگام ضربات سرو و فورهند میگه و خوشحال از بابت صعود به فینال .

به نقل از مارکا اسپانیا، بازی فینال در یکی از این سه شهر خواهد بود : والنسیا، مادرید و یا سویا .

اندی موری پس از رهبری بریتانیا در پیروزی برابر مجارستان (با پیوستن به نادال و دیگر بازیکنان معترض به تقویم تنیس) گفته تورنمنت های اجباری "بدترینند" .

M∂hdi
09-20-2011, 02:29 PM
راجرِ عزیز نگفته که در کدوم مسابقات بزرگ (به دلیل تاریکی هوا) بازی رو واگذار کرده ؟ :655:


“It’s a tough call,” Federer said. “I’ve lost some big matches in the past due to darkness, and I always have the feeling that referees leave it a bit too late.
They try to squeeze in another couple of games, so should they have stopped at two-all (in the fifth set)? Probably, that’s my guess.”’

Behnam RF
09-21-2011, 03:46 PM
خب ، همینطور که میدونید ، قرعه کشی در بانکوک انجام شد ، و بدین ترتیب تیم ها بازی خواهند کرد
Spain (s)(c)(*) v Kazakhstan
Russia (s) v Austria (c)
France (s) v Canada
USA (s) v Switzerland
Italy v Czech Republic
Sweden v Serbia
Japan (c)(*) v Croatia
Germany (c) v Argentina

مهم ترین و جذابترین بازی، سوئیس و آمریکا خواهد بود ، صربستان با سوئد هم میتونه حذاب باشه.

PowerVu
10-20-2011, 02:49 PM
دوستان گرامی!

شما میتوانید برای اطلاع از اخرین اخبار درباره ی برگزاری مسابقه فینال به این پیج
http://www.daviscup.com/en/results/tie/details.aspx?tieId=100016227
بروید و آخرین خبر ها درباره ی محل برگزاری مسابقات و سطح برگزاری مسابقات و ... را بدست آورید.از شما هم خواهش میکنم اگر اطلاعاتی کسب کردید در این قسمت بگذارید.

کاربر محترم، هر تورنمنتی و رویداد مهم تنیسی، تاپیک و زمان مخصوص به خود را دارد. این گونه خبرها به موقع در قسمت های مربوطه مثل خبر و بخش مخصوص این رقابت ها، درج می شوند و برای چنین مواردی به باز کردن تاپیک جداگانه نیازی نیست. همیشه به یاد داشته باشیم که تاپیک های این فروم (که یگانه مرجع پارسی زبان، تنیس در جهان است)، CHAT ROOM نیستند.

همه دوستان، آدرس وب‌سایت های مسابقات مردان زنان و دیویس کاپ و فدکاپ و گرند اسلم‌ها را می دانند و اگر هم ندانند از تاپیک های مربوطه که قبلاً ایجاد شده می توانند استفاده کنند. باز کردن تاپیکی که فقط در آن لینک به وبسایتی است و هیچ گونه محتوای مفید دیگری ندارد برخلاف روند چند ساله ی این فروم است.

فراموش نکنیم که تنیس تاکرز، وب سایت و یا وبلاگ شخصی ما نیست که بدون توجه به روال و قاعده که 3 سال است در آن جریان دارد، "به هر شکل و فرمی که خودمان می پسندیم و دلمان می خواهد" در آن تاپیک باز کنیم.

در حالی که هنوز چند تورنمنت 500 امتیازی و مسترز 1000 امتیازی و مسابقات مسترز کاپ WTF باید برگزار شوند تا نوبت فینال دیویس کاپ برسد، ایجاد تاپیک های اینچنینی و با محتوای فوق، به هیچ وجه توجیه مناسب و قابل پذیرشی ندارد.


این پست تا چند ساعت آینده به بخش گفتگو پیرامون فصل 2011 دیویس کاپ انتقال داده خواهد شد.

Behr@d
11-28-2011, 09:27 PM
سلام

دوستان از روز جمعه شاهد مسابقات فینال دیوس کاپ به مدت سه روز هستیم.

این مسابقات جزو آخرین مسابقات آخر سال هستند.

با وجود تنیسورهایی (مانند نادال و فرر در اسپانیا و دل پوترو در آرژانتین) مسابقات جذاب خواهد بود.

امیدوارم در این صفحه مشارکت کنید.

با تشکر :583:

Behr@d
12-01-2011, 03:55 PM
برنامه ی بازی های دور فینال بین کشور های آرژانتین و اسپانیا اعلام شد.

روز اول

R.Nadal vs J.Monaco
D.Ferrer vs J.Del Potro

روز دوم

F.Verdasco F.Lopez vs D.Nalbandian E.Schwank

روز سوم

R.Nadal vs J.Del Potro
D.Ferrer vs J.Monaco

البته امکان تغییر بازی ها توسط کاپیتان ها وجود دارد.

نکته ی جالب در این مسابقات همراه نبودن خوان ایگناسیو چلا با تیم آرژانتین است که ادوارد شوانک جایگزین او شده است.

E H S A ‎N
12-01-2011, 08:28 PM
سلام . شبکه های پخش کننده کدوما هستند ؟

Farid
12-02-2011, 12:25 AM
سلام . شبکه های پخش کننده کدوما هستند ؟
با سلام
شبکه هائی که مجانی بازی رو پخش می کنند Dubai Sports 2 و Super Tennis هستند اما لیست کامل رو فکر کنم فردا صبح جناب Power Vu اعلام خواهند کرد.

Aref RF
12-03-2011, 05:09 PM
DAVIS CUP TASIRI TO RANKING DARE

sana zhigoool
12-03-2011, 06:41 PM
یه سوال اگه هرکی رقیبشو ببره به رنکینگ خودشم چیزی اضافه میشه؟؟مثلا نادال که موناکو رو برده یا اگه کلا اسپانیا ببره به رنکینگ بازیکناشم چیزی اضافه میشه یا فقط به کشوراسپانیا اضافه میشه؟؟:379::734:

PowerVu
12-03-2011, 07:40 PM
DAVIS CUP TASIRI TO RANKING DARE

با درود و عرض خوش‌آمد گویی خدمت شما

لطف بفرمایید از این پس مطابق قوانین تنیس تاکرز از الفبای پارسی برای نوشتن استفاده نمایید تا خوانایی مطالب تالار برای خوانندگان حفظ شود.

رنكينگ تيمي ديويس كاپ بر اساس يك سيستم 4 ساله هست.به اين معني كه بعد از گذشت يك سال امتيازات گرفته شده براي يك تيم در يك راند مشخص پس از گذشت سال اول75%،سال دوم50%،سال سوم25% و در انتهاي سال چهارم صفر مي‌شود.(جدول امتيازات ضميمه شده)
http://tennistalkers.com/attachment.php?attachmentid=7203&stc=1&d=1310310523
مثال:تيمي در سال2010 در راند اول 2000 امتياز را كسب كرده.بعد از پايان بازي هاي دور اول سال بعد(2011)، اين امتياز تبديل به 1500 مي‌شود و به همين ترتيب هرسال كمتر مي‌شود.


هر تيمي كه در هر مسابقه‌اي شكست مي‌خورد،هيچ امتيازي كسب نخواهد كرد.همچنين هر تيمي كه موفق به شكست تيم با رنكينگ بالاتر شود،از امتياز جايزه(Bonus points) بر اساس رنكينگ تيم حريف برخوردار خواهد شد.
http://tennistalkers.com/attachment.php?attachmentid=7204&stc=1&d=1310310523
مثال:تيمي با رنك 25 تيم با رنك7 را شكست مي‌دهد.در نتيجه علاوه بر امتياز كسب شده
براي برد، 75 ديگر را نيز كسب مي‌كند.

علاوه بر اين اگر تيمي در گروه‌هاي جهاني،گروه1 و گروه2 موفق به شكست حريف در خانه‌ي حريف شود،25% به عنوانBonus points به امتيازش اضافه مي‌گردد.

نكات مهم:
1-فقط تيم هاي برنده امتياز دريافت مي‌كنند.
2-امتياز جايزه(Bonus points) فقط به گروه‌هاي جهاني،گروه1 و گروه2 تعلق مي‌گيرد.
3-امتياز پيروزي در خانه حريف فقط به گروه‌هاي جهاني،گروه1 و گروه2 تعلق مي‌گيرد.
4-اگر تعداد تيم ها در گروه هاي 1و2 اروپا-آفريقا بيشتر از 16 و تعداد تيم ها در گروه هاي 1و2 آسيا-اقيانوسيه و قاره آمريكا بيشتر از 8 باشد،200 امتياز به تيم برنده در دور اول،400 امتياز به تيم برنده در دور دوم و 600 امتياز به تيم برنده در دور سوم تعلق مي‌گيرد.

منبع:http://www.daviscup.com/en/rankings/rankings-explained.aspx

با سپاس از Nima93 گرامی

PowerVu
12-03-2011, 07:42 PM
یه سوال اگه هرکی رقیبشو ببره به رنکینگ خودشم چیزی اضافه میشه؟؟مثلا نادال که موناکو رو برده یا اگه کلا اسپانیا ببره به رنکینگ بازیکناشم چیزی اضافه میشه یا فقط به کشوراسپانیا اضافه میشه؟؟:379::734:

رنكينگ انفرادي در جام دیویس به صورت زير است:
در درجه اول بايد بدانيم كه جام ديويس در رده تورنومنت هاي 500 امتيازي ATP قرار دارد و از شرايط اين تورنومنت ها براي استفاده در رنكينگ استفاده مي‌شود.

امتيازبرد فقط به بازي هاي غيرتشريفاتي(live rubbers) تعلق مي‌گيرد و به بازي هاي تشريفاتي(dead rubbers) تعلق نمي‌گيرد.

بازيكني كه دربين 4 نفر معرفي شده در تيم در يك دور از مسابقات نيست، درصورت شركت در دور بعدي مسابقات، امتياز دور قبلي را كسب مي‌كند.

مثال:رافا در مسابقات 1/4 نهايي در مقابل آمريكا شركت نكرده.در صورت حضور رافا و اسپانيا در نيمه نهايي، امتيازات دور 1/4 نهايي براي او محاسبه مي‌گردد.

امتيازات هر دور بلافاصله در رنكينگ هفته بعد محاسبه شده و دقيقا مانند ديگر تورنومنت ها بعد از 1 سال (52 هفته) از بين مي‌روند.

http://tennistalkers.com/attachment.php?attachmentid=7205&stc=1&d=1310311745

توضيحات رنكينگ انفرادي(تصوير ضميمه):
*اگر بازيكني موفق به پيروزي در يك بازي غيرتشريفاتي در دورهاي بعد شود، اين امتياز براي او محاسبه نخواهد شد.

**امتياز جايزه تيمي(Team bonus) به بازيكني تعلق مي‌گيرد كه 7 بازي غيرتشريفاتي در يك سال را ببرد و درنهايت تيم او قهرمان شود.

***امتياز جايزه براي عملكرد (Performance bonus) براي بازيكني است كه 8 بازي غيرتشريفاتي در يك سال را ببرد.

--------------

توضيحات رنكينگ دوبل(تصوير ضميمه):
http://tennistalkers.com/attachment.php?attachmentid=7206&stc=1&d=1310311745
*امتياز جايزه تيمي(Team bonus) به تيم دوبلي تعلق مي‌گيرد كه 4بازي 4 در يك سال را ببرند و درنهايت تيم آن‌ها قهرمان شود.

منبع:http://www.daviscup.com/en/rankings/atp-ranking-points.aspx

با سپاس از Nima93 گرامی