PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : راجر فدرر پول پارو میکند! "گرد و خاک مرد شماره دو تنیس جهان در تبلیغات"


ღஜGran Rafaஜღ
12-28-2010, 08:26 PM
راجر فدرر پول پارو میکند! "گرد و خاک مرد شماره دو تنیس جهان در تبلیغات" (http://wwebest.ir/post/1954)



http://www.pic.iran-forum.ir/images/nt0j4czk8pmaq0o2vr.jpg (http://www.pic.iran-forum.ir/images/nt0j4czk8pmaq0o2vr.jpg)
-----------------------------------

راجر فدرر (http://www.wwebest.com/) دیدار دوستانه ای با رافائل نادال (http://www.wwebest.com/) در زوریخ برگزار کرد تا عواید آن به کودکان فقیر و بی سرپرست برسد. تنیسور بااخلاق و مرد شماره دو تنیس جهان از چند سال پیش که موسسه خیریه خودش را راه انداخته، همواره به طرق مختلف سعی کرده به کودکان نیازمند کمک کند. او پس از اینکه رقابت های تنیس این فصل تمام شد، دوباره جدی ترین رقیبش را فراخواند تا این بار در یک دیدار دوستانه و البته تماشایی و جذاب او را ۲ بر یک از پیش رو بردارد. اما این تمام اخباری که از فدرر در هفته گذشته به گوش رسید، نیست؛ «آقای کامل» نه تنها در دنیای تنیس و در زمین مسابقه درخشید بلکه در صفحات مجله های معتبر نیز دوباره نامش را بر سر زبان ها انداخت و این بار دنیای تبلیغات و پول های حاصل از آن را به تسخیر خود درآورد. این مساله نشان می دهد راجر فدرر (http://www.wwebest.com/) در هر کاری که انجام می دهد، با دقت و وسواس هرچه تمام تر مراقب جزییات آن هست. دقت راجر فدرر (http://www.wwebest.com/)را می شود از تک تک جملاتی که در کنفرانس های مطبوعاتی اش بر زبان می آورد تشخیص داد. او هرگز از کلماتی که بقیه را آزار داده یا موجبات دلسردی کسی را فراهم آورد، استفاده نمی کند. راجر هر بار که در دنیای تنیس ناکام بوده و راکت را آن طور که خواسته در دستش نچرخانده، ناامید نشده و استعدادش را ضایع نساخته است. برای این قهرمان ناکامی ها یکی پس از دیگری و البته آهسته آهسته از بین رفته و پاک شده است. راجر فدرر (http://www.wwebest.com/) برای اینکه وارد حاشیه های کشنده نشود همواره از کوره در نرفته و با همان جنتلمنی اش از کلمات بسیار مودبانه استفاده کرده و از طرف دیگر ظاهر شیک و مرتب او که مختص سوئیسی هاست، به این مورد کمک دوچندانی کرده است.
راجر فدرر (http://www.wwebest.com/)سالیان سال تلاش کرده هنگام سختی ها خود را کنترل کند و حالا نتیجه چنین تلاشی نه تنها روی زندگی ورزشی او تاثیرگذار بوده و قهرمانی های متعددی به دست آورده بلکه در جنبه تبلیغات و درآمد حاصل از آن نیز برای این تنیسور سوئیسی کارآمد بوده است. راجر فدرر (http://www.wwebest.com/) به این ترتیب تصویری از خودش بر جا گذاشته که حالا لقب «آقای کامل» بیش از هر زمان دیگری برازنده اش است. راجر با قراردادهای جدید تبلیغاتی که بسته دیگر تبدیل به یک «برند» جهانی شده و فراتر از دنیای به نسبت کوچک تنیس گام برداشته است. این ورزشکار «بازلی» با دو قراردادی که در پاییز سال ۲۰۰۹، البته قرارداد تبلیغاتی، منعقد کرده شمار قراردادهای تبلیغاتی خود را به عدد ۱۰ رسانده تا گام موفقی در درآمدزایی بردارد. رقم این قراردادها به همراه پاداش و جوایزی که او در سال ۲۰۱۰ به دست آورد موجب شد راجر پس از تایگر وودز (http://www.wwebest.com/) به عنوان دومین ورزشکار پردرآمد دنیا نام خودش را بر سر زبان ها بیندازد. نکته قابل عرض اینکه او در رده بندی ورزشکاران اروپایی بالاتر از لیونل مسی و دیوید بکام (http://www.wwebest.com/) در رتبه اول ایستاده است. هفته پیش مجله امریکایی sports lllustrated میانگین درآمد سالیانه فدرر در سال ۲۰۱۰ را ۶۱۷۶۸۱۰۰ دلار ارزیابی کرد. این مبلغ فدرر را از رتبه نهم جدول رده بندی پردرآمدترین ورزشکاران اروپایی به رتبه اول رساند تا جهش خیره کننده «آقای کامل» در این زمینه هم چشمگیر باشد. راجع به رافائل نادال، رقیب جدی او هم باید گفت نادال با درآمد ۲۷۴۶۶۵۱۵ در رتبه نهم این رده بندی است و در رده بندی کل که شامل ورزشکاران امریکایی هم می شود در رتبه نوزدهم قرار گرفته است.
اما اینکه چطور راجر در یک سال چنین جهشی داشته است را باید از تونی گودسیک مدیر برنامه های او پرسید. آقای گودسیک معتقد است کسب گرنداسلم رولان گاروس که پیش از این راجر در فتح آن ناموفق بوده و همچنین شکستن رکورد ۱۴ قهرمانی در گرنداسلم پیت سمپراس در این زمینه بسیار تاثیرگذار بوده است. او می گوید: «رکوردی که راجر در فتح گرنداسلم ها از خود بر جا گذاشت بی نهایت تاثیرگذار بود. همین موضوع باعث شد فرصت های جدیدی برایمان حاصل شود، مثل قرارداد بلندمدتی که در نوامبر ۲۰۰۹ با موسسه Credit سوئیس بستیم. البته این موضوع باعث شد راجع به قراردادهای قبلی مان هم مجدداً صحبت کنیم و با دیگر موسسه ها هم به توافق برسیم، مثل تبلیغ برای شرکت مرسدس که امسال قرار شد در بازار جهانی از آن استفاده کنیم. البته فدرر در اکتبر ۲۰۰۹ هم با یک شرکت سوئیسی به نام Lindt&Sprungli هم قراداد بلندمدتی امضا کرد که پول هنگفتی از آن به دست خواهد آورد. سیلویا کالین سخنگوی این شرکت می گوید: «این قرارداد ثمره تفکر و اندیشه ای عمیق بود که در یک چشم به هم زدن منعقد شد. وقتی آقای فدرر آمده بودند از دریاچه زوریخ دیدن کنند با او صحبت کردیم و توافقات نهایی حاصل شد. این اتفاق باعث شد در چارچوب روابطی دوستانه از کمک ایشان بهره مند شویم و پس از آن خیلی زود متوجه شدیم شرکت ما با ایشان شباهت های زیادی دارد. شرکت ما هم همان خصوصیات مثبت آقای فدرر را دارد؛ مهربان، کامل و مطمئن. چنین قراردادی بازتاب جهانی داشته است.» به هر حال اگر بپذیریم این همه قرارداد تنها به خاطر رفتارهای کاملاً سوئیسی و مودب این تنیسور است، باید گفت راجر بهترین سفیر سوئیس در این زمینه است که حالا قراردادهای تبلیغاتی زیادی از قبیل بانک معروف سوئیس، شرکت شکلات سازی، یک مارک معتبر ساعت، یک دستگاه قهوه ساز و یک موسسه بیمه را عهده دار شده است. تونی گودسیک مدیر برنامه های او درباره این همه برندهای سوئیسی که فدرر تبلیغات آن را عهده دار است، می گوید: «راجر خیلی در کشورش بازی نمی کند ولی به فرانسه، آسیا، امریکا یا هر جای دیگری که برود از او طوری استقبال می شود که گویی شهروند آن کشور است. راجر فدرر شهروند دنیاست و همین رفتار او باعث می شود تبلیغات زیادی به او برسد. نکته دیگر اینکه فدرر (http://www.wwebest.com/) هیچ گاه از مطبوعات و رسانه ها سوءاستفاده نمی کند و این موضوع باعث می شود همواره متواضع باشد و جایگاهش را فراموش نکند.» به این ترتیب با توجه به حقوق، جوایز، پاداش ها و قراردادهای تبلیغاتی که به دست آ ورده با ۶۱۷۶۸۱۰۰ دلار در جایگاه نخست ایستاده است. این در حالی است که لیونل مسی با درآمد ۴۴ میلیون دلار و دیوید بکام با ۴۰ میلیون و ۵۰۰ هزار دلار پشت سر او هستند.
نکته قابل عرض اینکه کریس رونالدو (http://www.wwebest.com/) به رغم تبلیغات مختلفی که عهده دار است درآمد سالیانه اش به ۴۰ میلیون خالص می رسد. اما با این حال هنوز هم در دنیا سردمدار این قضیه در بین ورزشکاران تایگر وودز (http://www.wwebest.com/) گلف باز معروف امریکایی است. او به رغم اینکه به علت رسوایی های اخلاقی اش ۹ میلیون دلار از قراردادهایش را از دست داد اما هنوز هم با رقم نجومی ۹۰۵۰۸۱۶۳ دلار بالاتر از سایر رقباست و به نظر دست نیافتنی می آید.

Ahoura
12-28-2010, 10:15 PM
نوش جونش. راجر بيشتر از اين ها حقشه واقعا خونسرديش قابل تحسين.

BABAK
12-28-2010, 10:24 PM
گوشت بشه بچسبه به استخونش این عزیز دل....:866: مگه لایق تر از فدرر هم پیدا میشه ؟

Afshin
12-29-2010, 12:18 AM
گوارای وجودت اسطوره ی نازنین :655:

FaRzIn
12-29-2010, 01:11 AM
مرد شماره يك جهان چندين سال بوده خوشتيپ كه هست هر چي مي پوشه بهش مياد با مرام و متين نيست كه هست بايد بيشتر از اين هم بدست بياره نوش جونش .:866::655::441::bravo: