PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : نگاه بازیکنان به The Barclays ATP World Tour Finals


Mohammad Reza
10-18-2010, 11:46 PM
http://tennis-image.com/images/61604746105279188399.jpg

تامی روبردو(2006):این یک رویاست که به حقیقت پیوسته است،در ابتدای فصل جاری هدف من همین بود و من در دو تورنمنت قهرمان شدم و جز 10نفرشدم.پس از پیروزی در هامبورگ همه چیز تغییر کرد،من تقریبا مطمئن بودم که فصل را با تاپ10بودن به پایان میرسانم،پس چرا سعی نکنم که به هدف دیگرم برسم؟!و این بود که بین 8نفر برتر باشم،در نهایت برای اولین بار من توانستم به این مهم دست پیدا کنم،میتوانم بگویم که اون سال بهترین سال زندگی من بود.

جیمز بلیک(2006):Qualifying دستاورد بزرگی است،به این مفهوم است که باید کل سال خوب باشی..من افتخار میکنم که در میان نخبگان قرار دارم،برای اینکه جز 8نفر برتر سال باشی باید کل سال رو با ثبات خاصی ادامه بدی..این می تواند بخشی از افتخارات واقعی من باشد.

باب برایان(2007):واجد شرایط شدن نشان می دهد که شما واقعا فصل سختی داشتید،نه فقط یک تورنمنت خوب بودید یا 2تا!این رویداد به ما انگیزه بسیار زیادی می دهد.

دیوید فرر(2007):این مثل رویایی است که به حقیقت می پیوندد،بهترین فصل من هست و میگذرد،و اینکه جز 8بازیکن برتر باشی بسیار بزرگ است،من شنیده ام که رویداد بسیار خاص و ویژه ای هست.

فرناندو گونزالس(2007):این یکی از اهداف من بود که میان 8بازیکن برتر سال باشم.

راجر فدرر(2007):این همیشه خوب است که بهترین ها دوباره در یک تورنمنت دیگر که آخر سال هست به رقابت با یکدیگر میپردازند.این چیز خوبی است برای همه:رسانه ها،طرفداران،بازیکنان و ...

اندی رادیک(2008):این همیشه افتخاریست که واجد شرایط می شوید،من فکر میکنم 5سال واجد شرایط شدن بسیار دستاورد بزرگیست.

جو ویلفرد سونگا(2008):من قصد دارم با تمام وجود به نمایندگی از کشور فرانسه،دوستانم و خانواده ام در اینجا بازی کنم.

خوان مارتین دلپترو(2008):برای هر بازیکن تنیس این مثل یک خواب است.

نواک جوکوویچ(2008):من قرار گرفتم بین 8بازیکن برتر امسال و بیشتر بخاطر این بود که یک گرند اسلم گرفتم،بدیهیست که باید کیفیت بازی کردن در اینجا باید بالا باشد و بازیکنانی که در اینجا هستند خیلی با سطح بالایی بازی می کنند..این برای دوست داران تنیس و رسانه ها جلب توجه و جالب هست.همه انگیزه زیادی دارند که آخر سال را خوب به اتمام برسانند.

اندی ماری(2009):این رویداد بزرگ تاریخ هست،و به معنای بسیاری از بازیکنان برتر-این فوق العاده هست..من بسیار امیدوارم که برگردم اینجا در نوامبر امسال!دیدن طرفدارن تنیس که چطور بازیکن خود را تشویق میکنند..این بزرگترین رویداد تنیس داخل سالن سال هست.

راجر فدرر(2010):من بسیار خوشحال هستم که توانستم برای نهمین سال متوالی واجد شرایط شوم.در طول زندگی ورزشی و حرفه ای خودم در جاهای بسیاری بازی کردم،میتوانم بگم رویداد پارسال فوق العاده بود..من برای پایان سال لحظه شماری میکنم و میخواهم پایان فصل خود را قوی به پایان برسانم.

رافائل نادال(2010):وقتی شما واجد شرایط بارکلیز میشید بسیار خوشحال هستید،چرا که نشان می دهد شما فصل بسیار خوبی را داشتید که واجد شرایط شدید.سال گذشته جمعیت ورزشگاه باورنکردنی بود!بازی کردن در لندن همیشه احساس بسیار خاصی به من می دهد.خاطرات شگفت انگیزی در لندن دارم.