PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : نادال در پروژه ‘A Million Trees For The King’


Mohammad Reza
09-29-2010, 12:45 AM
رافائل نادال مرد شماره یک تنیس جهان روز سه شنبه در بخشی از سفر خود به تایلند در پروژه
"A Million Trees For The King" شرکت کرد؛کاشت درخت به افتخار پادشاه Bhumibol Adulyadej در سفر به هوآهین..
نادال که در تورنمنت تایلند سید 1هست،با پرواز سریع به شهر سلطنتی واقع در 200کیلومتری جنوب بانکوک سفر کرد تا کمک در کاهش گرمای کره زمین کند و در این پروژه خداپسندانه شرکت کند.
"برای من افتخار بزرگیست که بخشی از این پروژه هستم،این یک پروژه بسیار خوب است؛من میخواهم به مردم تایلند برای این روز باورنکردنی تبریک بگویم،کاش همه بهترین راه حل برای یک مساله پیدا می کردند.بسیار،بسیار زیباست"سخنان رافا
نادال تعطیلات خود را در هوآهین گذرانده تا در روز چهارشنبه در بازی اول خود شرکت کند.
"من بسیاری از چیز ها را فهمیدم"شرکت در مراسم مذهبی و دینی با راهبان بودایی،در ساحل دریا طی تعطیلات آخر هفته انجام گرفته است."من با دوستانم بودم،درساحل بودم،ساحل بسیار خوب،ما ورزش های آبی کردیم،گلف بازی کردیم،بنابراین ما بسیاری از مسائل را اینجا تجربه کردیم.ماندن در هوآهین بسیار لذت بخش بود.
بازیکن 24اسپانیایی در برنامه ریزی خودش در روز چهارشنبه به دیدار نخست وزیر Abhisit Vejjajiva میرود و بازی اول خود را مقابل Ruben Bemelmans بلژیکی انجام میدهد.

http://tennis-image.com/images/10832223087382183315.jpg