PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : دکتر نادال:صدمات ممکن است شعله ور شود


Mohammad Reza
09-25-2010, 11:39 AM
Mikel Sanchez،که زانوی رافائل نادال را در اوایل سال جاری تحت درمان قرار داد گفت:عوارض فیزیکی ممکن است دوباره در طی چند مرحله صورت گیرد و این بسیار بد هست.
"تاندون درمان شده است--گسترده تر،با ظاهر متفاوت فیزیکی"ساچز گفت."در هر لحظه من نمی توانم کاری انجام دهم،ولی متاسفانه احتمالا باز هم مث سابق شود.
"او دارد همان ریتم را می رود و خطر ابتلا به تاندون ها که در حاله فاسد شدنه خیلی زیاده.به همین دلیل نمیتوانیم بگوییم که درمان همیشگی هست.علاوه بر این در تاندون آشیل ممکن است اتفاقات بدی بیفتد.
نادال در ماه May و July پلاسمای غنی شده خون را در زانوی خود تزریق کرد.او پس از پیروزی در مونت کارولو،بارسلونا را از دست داد بخاطر درمانش!او فرانسه،ویمبی و یو اس اپن را بدست آورد و این فشار زیادی به وی وارد کرده است

PowerVu
09-25-2010, 11:59 AM
خدا کنه همه ورزشکارا سالم و سلامت باشن و رافا هم با پیروی از توصیه های دکترها و با شرکت هوشمندانه و انتخابی در تورنمنت های پیش رو، بدنش رو از مصدومیت های در کمین، دور نگه داره.

من حتی دوست ندارم یک نفر به خاطر مصدومیت در تورنمنت نباشه، فقط دوست دارم عوامل فنی داخل بازی برنده رو تعیین کنه و نه باد و آب و هوای بد و کشیدگی و گرفتگی عضلات و یا مصدومیت احتمالی!

مخصوصاً که مصدومیت گریبان تنیسورهای زیر رو گرفته باشه:

گونزالز
دلپاترو
سونگا
هاس
کارلوویچ

و جدیداً..
هیوئیت و چند ستاره دیگه

koury
09-25-2010, 02:44 PM
رافا سبک بازیش رو عوض کرد برای همین! برنامه ریزیش رو عاقلانه کرد برای همین... دیگه برای بدست آوردن یه پوینت لازم نیست کلی چپ و راست بدوه، بنظر من این حرفهای دکتر سانچز درست وقتی رافا داره خوب نتیجه میگیره اصلا منطقی نیست!!

بهر حال امیدوارم رافا دیگه مصدوم نشه چون باز تو 21 سالگی یا 22 سالگی از ناحیه ی زانو مصدوم بشی راحت تر بدن میتونه Recovery کنه تا مثلا تو 25 یا 26 سالگی همونطور که خیلی بازیکن ها تو این سن و سال مصدوم میشن و حتی دوران بازیگریشون رو تحت شعاع قرار میده و ناچار به خداحافظی میشن...

Afshin
09-26-2010, 09:46 AM
به نظر من رافا نسبت به 2 سال قبل کمتر به بدنش فشار میاره ، هم این که برنامه ریزیش حرفه ای تر شده و هم اینکه به قول کوروش واسه هر توپی 100 بار خودشو چپ و راست نمیکنه . و سرویسش هم اگه همین جوری خوب بمونه و چیپ پوینت های زیادی بگیره که فشار کمتر هم خواهد شد . ولی خود رافا هم میدونه که مشکل زانوش مزمنه و هر لحظه ممکنه دچار مصدومیت بشه ، و هر چی سن و سال بالا تر میره مصدومیت اثر بیشتری رو روی بدن میذاره و بازگشت به میادین سخت تر و سخت تر میشه . و در آخر به قول پاور امیدوارم هیچکس مصدوم نشه !

davidbeckham
09-26-2010, 03:18 PM
من دیگه از رافا چیزی نمیخوام
فقط ازش میخوام بلوز بدون استین بپوشه:866:

Mohammad_Joulaei
09-27-2010, 11:14 AM
من دیگه از رافا چیزی نمیخوام
فقط ازش میخوام بلوز بدون استین بپوشه:866:


با توجه به اينكه سنش بالا رفته فك نميكنم اين كار رو كنه!!!!

بلوز استين دار خيلي بيشتر بهش مياد!!!