PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : رکورد شکنی «لشکر» اسپانیا


Mohammad_Joulaei
09-15-2010, 11:30 AM
هفده عنوان قهرمانی برای تنیس اسپانیا در سال2010
(http://khabaronline.ir/news-92478.aspx)

رکورد شکنی «لشکر» اسپانیا (http://khabaronline.ir/news-92478.aspx)




http://khabar.khabaronline.ir/images/position1/2010/9/nadal-falls.jpg



ورزش > دیگر ورزشها - قهرمانی رافائل نادال در رقابتهای «اوپن آمریکا»، به منزله هفدمین قهرمانی «لشکر تنیس بازان اسپانیا» در سال جاری بود.


بدین ترتیب اسپانیا پرعنوان ترین تیم سال 2010 لقب گرفت.
این قهرمانی باعث شد تا رکورد جدیدی در تنیس اسپانیا ثبت شود ، چرا که بدین ترتیب ماتادورها توانستند رکورد 16 قهرمانی در سال 2008 را پشت سر بگذارند. خوان کارلوس فررو، فرناندو ورداسکو، نیکلاس آلماگرو، آلبرت مونتانیس، داوید فرر، فلیسیانو لوپس و رافائل نادال افتخار آفرینان سال 2010 ماتادورها بودند.
فلیسیانو لوپس اولین قهرمان اسپانیایی سال 2010 بود. او در روز 7 فوریه و در ژوهانسبورگ ،پس از غلبه بر استفان روبرت، جام قهرمانی را از آن خود کرد.
یک هفته بعد، فرناندو ورداسکو اولین قهرمانی اش در سال جاری را جشن گرفت. او پس از غلبه بر اندی رادیک، در سن خوزه، جام قهرمانی را بالای سر برد. البته قاره آمریکا شاهد موفقیتهای دیگر تنیس بازان اسپانیایی نیز بود و خوان کارلوس فررو روز چهاردهم فوریه با غلبه بر «لوکاس کوبوت» در آمریکا ، جام قهرمانی را بالای سر برد و روز بیست و دوم فوریه نیز با غلبه بر داوید فرر، در بونئوس آیرس قهرمان شد.داوید فرر هم در آکاپولکو با غلبه بر خوان کارلوس فررو، قهرمانی اش را جشن گرفت.
قهرمانی فرناندو ورداسکو در بارسلونا ( در روز بیست و پنجم آوریل و پس از غلبه بر ربین سودرلینگ)، یکی دیگر از قهرمانی های ماتادورها در سال جاری بود و پس از ورداسکو این نادال بود که در روز هجدهم آوریل با غلبه بر فرناندو ورداسکو، جام قهرمانی را به خود اختصاص داد. نادال جوان روز دوم می با غلبه بر داوید فرر در رم قهرمان شد و پس از آن هم در روز شانزدهم می، در مادرید راجر فدرر را شکست داد و سپس در روز ششم ژوئن در «رولان گاروس»، رتبین سودرلینگ را از پیش رو برداشت و تعداد قهرمانی هایش را افزایش داد.
پس از آن نوبت به آلبرت مونتانیس رسید تا اولین جام قهرمانی اش در سال 2010 را با موفقیت در «استوریل» تجربه کند و باز هم نوبت به هنرنمایی رافا نادال رسید. نادال در روز چهارم جولای، در ویمبلدون با غلبه بر توماس بردیچ، افتخار دیگری برای تنیس اسپانیا آفرید . در پی نادال، مونتانیس هم در روز هجدهم جولای در اشتوتگارت جام قهرمانی را مال خود کند.
نیکلاس آلماگرو و خوان کارلوس فررو در ماه های جولای و آگوست هر کدام یک جام قهرمانی کسب کردند و باز هم این رافا نادال بود که با قهرمانی در رقابتهای «اوپن آمریکا» و با غلبه بر نواک جوکوویچ، تعداد قهرمانی های اسپانیا در سال 2010 را به هفده قهرمانی رساند.
رکورد قبلی قهرمانی تنیس اسپانیا در سال 2008 و با ثبت 16 قهرمانی ثبت شده بود که در آن سال، قهرمانی ماتادورها در جام دیویس و مدال طلای المپیک پکن نیز در آن فهرست منظور شده بود.
قهرمانی های اسپانیایی ها در سال 2010
* رافائل نادال : 6 قهرمانی (مونته کارلو، رم، مادرید، رولان گاروس، ویمبلدون و اوپن آمریکا)
* خوان کارلوس فررو: 3 قهرمانی (کستا دو سائویپ، بوئنوس آیرس و اوماگ)
*فرناندو ورداسکو: 2 قهرمانی ( سن خوزه و بارسلونا)
* نیکلاس آلماگرو: 2 قهرمانی (گستاد و باستاد)
* آلبرت مونتانیس : 2 قهرمانی (اشتوتگارت و استوریل)
* داوید فررر: 1 قهرمانی (آکاپولکو)
* فلیسیانو لوپس : 1 قهرمانی ( ژوهانسبورگ)
منبع: Marca

Mohammad_Joulaei
09-16-2010, 12:25 AM
فقط نادال توشون تنيسوره!!!!

بقيه يا 500 ميبرن يا 250!!! غير از نادال كسي توشون هست كه يه مسترز ببره؟؟؟؟

پس نادال خودش يه لشكره!!!