PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : بارش باران مرحله نهايي را به تعويق انداخت


Mohammad_Joulaei
09-13-2010, 10:34 AM
(http://www.farsnews.net/printable.php?nn=8906220531) (http://www.farsnews.net/mail.php?nn=8906220531&tt=)


بارش باران مرحله نهايي را به تعويق انداخت


خبرگزاري فارس: بارش بي‌وقفه باران، مرحله نهايي مسابقات مردان تنيس آزاد آمريكا را به تعويق انداخت.



http://media.farsnews.net/Media/8811/Images/jpg/A0800/A0800986.jpg




به گزارش باشگاه خبري فارس «توانا»، مرحله نهايي اين رقابت‌ها ميان رافائل نادال از اسپانيا و نواك جوكوويچ كه قرار بود شب گذشته انجام شود، به دليل بارش شديد باران به امروز موكول شد.
مرحله نهايي 2 نفره زنان نيز در ست سوم در حال پيگيري بود كه بازي به يك زمين ديگر منتقل شد تا بارش متوقف شود. اين ديدار كه با برتري تيم 2 نفره ناديا پتروا و ليزل هوبر با نتيجه 5 بر 4 در ست سوم مقابل وانيا كينگ و ياروسلاو شودوا در حال پيگيري بود، امشب از سر گرفته خواهد شد. بازي مرحله نهايي مردان نيز پس از اين مسابقه انجام مي‌شود.

جوكوويچ، در پاسخ به پيش بيني بارش باران در روز يكشنبه، اظهار داشت: مراسم دعاي باران را نمي‌دانم؛ اما يك روز فرصت بيشتر عالي خواهد بود.
وي ادامه داد: كتمان نمي‌كنم خسته هستم. در 4 ست كاملاً آماده بودم؛ اما در ست پنجم، از لحاظ ذهني و جسمي انرژي زيادي از دست دادم.
تنيسور راه يافته به فينال تنيس آزاد آمريكا، گفت: اين يك پيروزي برجسته برايم به شمار مي‌رود. مطمئنم قدرت بدني خود را براي ارائه بهترين عملكردم مقابل نادال باز خواهم يافت.