PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : راز تيره پوشيدن فدرر و نادال ؟


Mohammad_Joulaei
09-07-2010, 12:35 PM
پيروزيهاي پياپي در نيويورک؛
راز تيره پوشيدن فدرر و نادال ؟
با توجه به اينکه رسانه ها هميشه براي پيروز شدن قهرمانان دنياي ورزش دلايل عجيب و غريبي مطرح مي کنند و هرموضوعي را به عاملي مهم در تشديد تواناييهاي آنها ربط مي دهند، جديد ترين اظهارنظر ممکن در سيرصعود راجر فدرر و رافائل نادال تنيسورهاي برجسته دنيا در رقابتهاي يواس اوپن هم از راه رسيده است.
براساس اين فرضيه فدرر و نادال به يک راز بزرگ درنحوه لباس پوشيدن خود دست يافته اند که پيروزيهاي پياپي آنها را در آخرين گرنداسلم سال جاري در نيويورک باعث شده است.

به نوشته قدس : نادال اخيرا همان لباسي را مي پوشد که فدرر سه سال پيش درجريان بازيهايي که در ساعات پاياني شب انجام مي داد، برتن مي کرد. نادال که قهرماني در نيويورک را در کلکسيون افتخاراتش کم دارد در اين مورد گفته است:

" من براي برنده شدن در يواس اوپن دست به هرکاري مي زنم. اگر شبيه راجر به نظر مي رسم، مثل او هم قهرمان مي شوم "

از سوي ديگر فدرر هم براي قهرماني دوباره در اين مسابقات نقشه هايي در سر دارد. او هم در بازيهاي امسال يواس اوپن در بازيهايي که در ساعات پاياني شب داشته همواره لباس تيره برتن کرده در حاليکه در بازيهاي صبح خود، لباس آبي کمرنگ مي پوشد. از جمله ديگر تنيسورهايي که در اوپن امسال آمريکا روي اين موضوع زوم کرده اند نواک جوکوويچ و مارکوس باقداتيس هستند. ضمن اينکه جوکوويچ قصد دارد موهايش را بلندتر کند و يک عادت جديد او اين است که هرجا که مي رود زمين زيرپايش را مي بوسد.

باقداتيس هم بلافاصله بعد از پيروزي پيراهنش را درمي آورد و تلاش زيادي دارد تا اداي برديچ و سادرلينگ را در بياورد. اندي ماري تنيسور شماره چهار جهان در اين رابطه مي گويد: " من طرز فکر آنها را نمي توانم بفهمم. يعني واقعا اسپانسرهاي رافا دست از پيراهن صورتي برداشته اند؟ او دوست خوب من است و مسلما به توصيه من مبني برپوشيدن هر پيراهن ديگري غير از مشکي عمل مي کند. خود من شخصا لباس سال 2005 فدرر را در يواس اوپن ترجيح مي دهم. به هرحال من هميشه دوست دارم مثل قبل باشم و از اين گونه تغييرات خوشم نمي آيد"

Mohammad
09-07-2010, 12:45 PM
من که به نظرم اینا فقط تخیلات نویسندست!!!

شایان نادال
09-07-2010, 02:07 PM
اینارو یه مش ادم خرافاتی نوشتن

Behnam RF
09-07-2010, 02:56 PM
فینال us 2009 همه چیز را رد می کند:160:
البته دلپترو هم مشکی بود:379:
ولی من که فکر نمی کنم اینطوری باشه :243:

I.man
09-07-2010, 03:01 PM
به نوشته قدس :

:Laughf: :Laughf: :Laughf: :Laughf: :Laughf: :Laughf: :Laughf: :Laughf: :Laughf: :Laughf:

این مسائل در ورزش حرفه ای وجود داره و تاثیر روانیش کاملاً اثبات شده است. من خودم وقتی در مسابقه فوتبالی خوب بازی می کنم. تا زمانی که بازی خوبم ادامه داشته باشه همون لباس هام رو می پوشم.
ولی در مورد امثال رافا و راجر فکر می کنم اسپانسرهاشون تصمیم میگیرن چی بپوشن نه خودشون.

FaRzIn
09-07-2010, 11:54 PM
البته رنگ لباس و امثال اینها فقط رو روحیه بازیکن تاثیر داره و عامل حتمی واسه پیروزی نیست . بنظر من امسال فدرر شخصیت قهرمانی رو در این گرند اسلم داره .