PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : پايان شكست‌هاي فدرر در فينال


Mohammad_Joulaei
08-24-2010, 05:04 PM
فدرر قهرمان سينسيناتي مسترز شد
پايان شكست‌هاي فدرر در فينال


راجرفدرر به ركورد باختنش در سه فينال اخير پايان داد و بعد از آخرين عنوانش كه قهرماني سينسيناتي مسترز پارسال بود، بالاخره يك قهرماني ديگر كسب كرد.

http://ilna.ir/SmartPicture.aspx?f=uploads/1389-6-1/46.jpg&w=150&h=1
ايلنا:راجر فدرر با شكست فيش فاتح سينسيناتي مسترز شد و يك عنوان ديگر به دست آورد.

به گزارش ايلنا به نقل از اسوشييتد پرس راجر فدرر روز يكشنبه موفق شد ماردي فيش امريكايي را شكست دهد و براي دومين بار پياپي فاتح سينسيناتي مسترز شود.او با اين پيروزي براي چهارمين بار فاتح اين مسابقات شد.
براي اولين بار است كه دومين تنيس باز بزرگ جهان يك بازي را با اين سختي مي‌برد.فيش پا به پاي او نتيجه مي‌گرفت و در ست آخر تنها با يك سرويس بازي را به فدرر سويسي باخت.راجرفدرر به ركورد باختنش در سه فينال اخير پايان داد و بعد از آخرين عنوانش كه قهرماني سينسيناتي مسترز پارسال بود، بالاخره يك قهرماني ديگر كسب كرد.
البته كار فيش هم بسيار شايسته تقدير است.او سپتامبر سال گذشته يك جراحي روي زانوي راستش داشت، دوباره براي آماده‌سازي بدنش رژيم غذايي‌اش را عوض كرد و 30 پوند وزن كم كرد و سرعت بسيار بالايي را در بازي‌ها به دست آورد.اين ماهي حالا حتي مي‌تواند پرواز كند. اين قابليت‌هاي او، باعث شد تا فدرر بازي سختي را در برابر او داشته باشد.
فيش 28 ساله در بهترين شرايط از نظر آمادگي به سر مي‌برد و در پنج بازي آخرش به پيروزي رسيده بود و از نظر روحي در شرايط بسيار مناسبي بود.
او تابه حال تنها دوبار به فينال‌هاي مسترز رسيده كه يكي از آن‌ها سينسيناتي سال 2003 مقابل دوست صميمي‌اش اندي رادريك بود.
او هردو فينال را هم با باخت پشت سر گذاشته است.