PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : فدرر در فينال جام راجرز به مصاف موري مي‌رود


Mohammad_Joulaei
08-15-2010, 03:22 PM
فدرر در فينال جام راجرز به مصاف موري مي‌رود


تهران- اگر اندي موري بخواهد از عنوان قهرماني سال گذشته خود در جام راجرز دفاع كند، بايد از سد راجر فدرر بگذرد.
به گزارش ايرنا و به نقل از آسوشيتد پرس، فدرر روز يكشنبه با نتيجه ‪-۵‬ ‪ ۳-۶ ،۷‬و ‪ ۶-۱‬بر نواك جوكوويچ غلبه كرد و موري با نتيجه ‪ ۶-۴‬و ‪ ۶-۳‬در مرحله نيمه نهايي رافائل نادال را شكست داد.
موري و فدرر تاكنون ‪ ۱۱‬بار با يكديگر مسابقه داده‌اند كه از اين تعداد سهم موري شش بار پيروزي بوده است. فدرر آخرين مسابقه مقابل موري را در جام استراليا با پيروزي به پايان برد و تاكنون در سه فينال بر موري غلبه كرده است.
فدرر كه مي‌خواهد خود را به صدر جدول رده بندي تنيس مردان جهان برساند، گفت در فينال هر جام به خوبي مي‌داند كه در چه موقعيتي از بازي قرار دارد.
وي گفت: من در در فينال‌ها بيشتر برنده بوده ام تا بازنده. اما اين مسابقه ميان يك تنيس باز رده چهارم با يك رده چهلمي نيست. موري به خوبي توانست رافائل( نادال) را شكست دهد. همه مي‌دانيم چقدر سخت مي‌توان من و رافائل راشكست داد اما، اين كار در گذشته انجام شده و به همين دليل در بازي فردا هوشيار خواهم بود.
فدرر بازي مقابل جوكويچ ‪ ۲۳‬ساله را ‪ ۱۰-۵‬به سود خود خاتمه داد و خود را به رده دوم تنيس مردان جهان رساندو جوكويج از رده دوم به رده سوم تنزل كرد.
موري نيز گفت: شما هرگز انتظار نداريد بهترين بازيكن دنيا باشيد اما، فكر مي‌كنم من اگر تمام تلاش خود را بكنم، همانطور كه امروز چنين كردم شانس زيادي براي پيروزي خواهم داشت.