PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : تعهد حضور خواهران ویلیامز برای همراهی تیم امریکا در مرحله پایانی Fed Cup 2010


PowerVu
08-13-2010, 04:51 PM
USTA و کاپیتان تیم فد کاپ کشور ایالات متحده امریکا یعنی خانم Mary Joe Fernandez دیروز اعلام کردند که شماره یک فعلی دنیا و قهرمان 13 گرنداسلم بخش انفرادی خانم ها، سرینا ویلیامز به همراه شماره 4 فعلی دنیا و دارنده 5 عنوان قهرمانی در گرنداسلم ویمبلدون در بخش انفرادی خانم ها، یعنی وینس ویلیامز، متعهد شده اند که در مرحله پایانی مسابقات فد کاپ 2010 برای تیم امریکا به میدان بروند!

در کنار خواهران ویلیامز، Melanie Oudin که در گرنداسلم سال 2009 US Open موفق شد به مرحله یک چهارم نهایی راه پیدا کند با همراهی Bethanie Mattek-Sands و همچنین در کنار شماره یک فعلی دنیا در بخش دوبل خانم ها یعنی Liezel Huber که باعث صعود دو سال اخیر تیم امریکا در فینال فد کاپ شده است نیز حضور خواهند داشت!

ایالات متحده در مسابقات نهایی فد کاپ 2010 میزبان تیم ایتالیا در روزهای ششم و هفتم ماه نوامبر سال 2010 بر روی سطح هارد سالن سرپوشیده سن دیه گو از مجموعه ی San Diego Sports Arena خواهد بود!

هر تیمی که از مجموع 5 بازی برگزار شده بتواند سه بازی را برنده شود به عنوان قهرمانی Fed Cup 2010 دست خواهد یافت.

ویلسون، توپ رسمی تیم فد کاپ سال 2010 ایالات متحده امریکا برای این بازی ها خواهد بود.