PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : تيم نادال و جوكوويچ : رويايي كه به كابوس تبديل شد !


Mohammad_Joulaei
08-11-2010, 10:30 PM
تيم نادال و جوكوويچ :
رويايي كه به كابوس تبديل شد !
رافائل نادال و نواك جوكوويچ با پذيرش بازي در قالب يك تيم تيم رويايي لقب گرفتند اما نخستين بازي برايشان به يك كابوس تبديل شد.


تنيس بازان برتر جهان كه براي نخستين بار در قالب يك تيم دو نفره بازي كردند، اولين بازي خود را در جام راجرز تورنتو واگذار كردند.

نادال اسپانيايي نفر اول و جوكوويج صرب نفر دوم تنيس جهان ‪ ۶-۳ ، ۵-۷‬و ‪۸‬ -‪ ۱۰‬از واسك پوزپيزيل و ميلوس رائونيك كانادايي باختند.

براي نخستين بار در ‪ ۳۴‬سال اخير در جهان است كه مردان برتر تنيس جهان در قالب يك تيم بازي مي‌كنند.

در سال ‪ ۱۹۷۶‬جيمي كانرز و آرتور آشه به يك چهارم نهايي رسيدند و در مرحله فينال از دور رقابت‌ها خارج شدند. ولي نادال و جوكوويچ در مقايسه با آنها كمتر موفق بودند.

باخت برترين مردان تنيس جهان ثابت مي‌كند كه مهارت‌هاي بازي انفرادي و تيمي متفاوت است. خواهران ويليامز، سرنا و ونوس نمونه نادر بازيكناني هستند كه در بازي‌هاي انفرادي درخشان بودند و وقتي به يكديگر پيوستند و تيم دو نفره تشكيل دادند نيز جايزه گراند اسلم را از آن خود كردند.

نادال و جوكوويچ در حال حاضر بايد بر روي رقابت‌هاي انفرادي تورنتو متمركز شوند و خود را براي مسابقات آزاد آمريكا آماده كنند.

قرار است اين دو در مسابقات آزاد آمريكا نيز در تيمي دو نفره بازي كنند.

تنيس آزاد آمريكا چهارمين و آخرين رقابت گراند اسلم سال در تقويم ميلادي است كه اواخر ماه آگوست برگزار مي‌شود.