PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : رافا در راه تورنتو


Mohammad Reza
08-06-2010, 02:40 PM
رافائل نادال مرد شماره یک تنیس جهان کم کم خود را آماده سفر به تورنتو میکند.
او پس از موفقیتش در فصل خاک و بدست آوردن سه مسترز،حال خود را برای فصل هارد آماده میکند.سه رویداد مهم در انتظار وی هست(تورنتو،سینسیناتی،یو اس اپن)
پس از یک ماه ماندن در Mallorca (دوهفته استراحت و یک هفته تمرین)رافائل نادال برای مسابقات به تورنتو میرود.
فصل هارد آمریکا برای نادال بسیار مهم و حیاتی است،اگر بتواند همانند خاک در هارد نیز بدرخشد میتواند به تنها تورنمنت مهم یعنی یو اس اپن برسد.
رافا بزرگترین هدفش در فصل هارد بدست آوردن یو اس اپن هست و این امر دور از دسترس نیست، یا حداقل بتواند نتایج سال های گذشته خود را در این سه تورنمنت بهبود ببخشد.
بهترین عملکرد رافا در یو اس اپن آمریکا سال 2009 و 2008 بود که دل پترو و مورای به ترتیب توانستند وی را در نیمه نهایی شکست دهند!
البته امسال با سال های گذشته بسیار متفاوت هست.این اولین بار است که با برنامه ریزی خاصی در بازی ها شرکت میکند و برای هر بازی برنامه ویژه ای دارد،در بین مسابقات میتواند استراحت کافی بکند تا درد زانویش شدید نشود،او امسال در یو اس اپن یکی از بازیکنانی است که برای بدست آوردن این گرند اسلم بسیار تلاش خواهد کرد!
تمام طرفداران رافا انتظار دارند وی بتواند همانند سال 2008 در تورنتو امسال بدرخشد و با قهرمانی در این تورنمنت به سوی سینسیناتی و آخرین گرند اسلم سال برود!

http://tennis-image.com/images/88611320250008481157.jpg