PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : رویگردانی عده ای از ارغوان رضایی به خاطر فیلم اهدای راکت به احمدی‌نژاد پیش از انتخابات 88


Mohammad_Joulaei
05-18-2010, 12:45 PM
حمله به قهرمان جهان به خاطر احمدی‌نژاد !

http://www.jahannews.com/images/docs/000114/n00114520-b.jpg









شبکه ایران: انتشار خبر قهرمانی "ارغوان رضایی"، تنیس باز ایرانی‌الاصل در تورنمنت معتبر مادرید با واکنش منفی مخالفان جمهوری اسلامی ایران روبرو شده است.

پس از پیروزی خانم ارغوان رضایی در مقابل حریف صاحب نام آمریکایی خود در مسابقات جهانی اسپانیا، تعدادی از کاربران سایت ضدانقلاب "بالاترین"، یکدیگر را به مراجعه به سایت شخصی خانم رضایی و درج مطالب توهین‌آمیز تشویق کردند. این افراد، حمایت ارغوان رضایی از دکتر احمدی‌نژاد در جریان انتخابات ریاست جمهوری سال گذشته را دلیل خود برای فحاشی به وی اعلام کرده‌اند.

این افراد با ارسال ایمیل‌هایی به یکدیگر، از هم می‌خواهند که به سایت شخصی خانم رضایی مراجعه کنند و به او توهین کنند.

توهین کاربران بالاترین به ارغوان رضایی به خاطر حمایت از رئیس جمهور

گفتنی است خانم رضایی، سال گذشته و به هنگام حضور در همایشی که برای جمعی از ایرانیان خارج از کشور با حضور رئیس‌جمهور برگزار شد، راکت تنیس خود را به نشانه علاقه به مواضع عزتمندانه دکتر احمدی‌نژاد و آنچه وی "سربلندی ایران در جهان به خاطر سخنان شجاعانه رئیس جمهور" نامید، به احمدی‌نژاد اهدا کرد.

فحاشی به قهرمانان به خاطر حمایت از رئیس‌جمهور

ماجرای توهین به ورزشکاران و قهرمانان ایران که نسبت به رئیس جمهور ابراز علاقه کرده‌اند، به ارغوان رضایی ختم نمی‌شود.

چند ماه پیش و پس از آنکه "حمید سوریان"، کشتی‌گیر تیم ملی ایران موفق به کسب مدال طلای مسابقات جهانی شد، وی مدال خود را به پاس تقدیر از مواضع شجاعانه دکتر احمدی‌نژاد در سازمان ملل به او تقدیم کرد.

این موضوع هم به مذاق "بالاترینی‌ها" خوش نیامد و با فحاشی گسترده، نسبت به این اقدام سوریان واکنش نشان دادند.

M∂hdi
05-18-2010, 01:48 PM
بله ، گویی ما با همه اعتقادات یه ورزشکار سرو کار داریم !



یادم نمیره وقتی ارغوان تونست دینارا سافینا نامبر وان سابق رو شکست بده در فیس بوک چگونه به استقبالش ( ما ایرانیا ) رفتیم

عده یی تبریک گفتن و خوشحال شدن و عده یی دیگر فیلم مصاحبه ارغوان رو ( هدیه دادن راکت ) دست به دست در فضای اینترنت به اشتراک میذاشتن

و با دیدن کامنتها براحتی مشخص بود نظارتشون حول چه محوریست : این همونه که به ا.ن هدیه داد ؟؟!! واما دیروز ازطریق دوست خبرنگار فهمیدم که اهدای راکت به اصرار مادرش بوده و لابد به مادرش هم ... !

بنظرم با خودی و غیر خودی کردن افراد ( سیاستی که مردم عادی اونرو به مقامات بالا نسبت میدن ) و حذف اونها فقط دایره فکری خودمون رو تنگ تر میکنیم ..

و البته این راه خوبی برای جذب افراد به سوی خود نیست .. رفتاری که من از خرداد سال قبل و بعد از انتخابات و آن اتفاقات تلخ ، به وضوح میبینم

PowerVu
05-18-2010, 05:12 PM
آدم نمی دونه اون دستبند سبز خودش و اعضای خانواده اش رو باور کنه یا راکت هدیه دادنش به جناب آقای دکتر و یا مصاحبه ی تلفنی خودش و پدرش، دقیقاً چند ساعت قبل از بازی فینال مادرید با تلویزیون جام جم جمهوری اسلامی رو!

حرف بعضی ها این طور نیست که این خبرگزاری دولتی با اهداف سیاسی مشخص! نقل کرده!
گروهی معتقدند ایشون اگر بیشتر در مورد مسائل اتفاق افتاده در ایران تحقیق کنه، اونوقت با چشمان بازتر، از شهرت و محبوبیتش می تونه در مجامع جهانی برای حمایت مردم کشورش و محکوم کردن نقض حقوق اجنماعی-سیاسی هموطنانش و سرکوب شدن شدید اونها حرف بزنه. مثل نازنین افشین جم در کانادا و یا خود منصور بهرامی تنیسور بسیار محبوب ایرانی ساکن فرانسه که سالهاست مرز خودش با حکومت فعلی حاکم بر ایران رو مشخص کرده و در واقع دلیل خروجش از ایران هم به بن بست رسیدن پیشرفت تنیس در ایران پس از انقلاب بوده!

یه عده ای هم از کوره در رفتند و با تندی با این حرکت پیش از انتخابات ارغوان برخورد کردند که تعدادشون اونچنان هم زیاد نبود! اما رسانه های دولتی همون چند نفر رو چماق کردند و برای خراب کردن وجهه ی جنبش عدالت خواهی مردم ایران در پایگاه هاشون درج کردند!

البته ماها بیشتر به خاطر رگه ی ایرانی ش و پیشرفتش در دنیای حرفه ای تنیس تشویقش می کنیم.
و دیگر علاقه مندی های شخصیش و انتخاب ایشون بین مردم و رژیم رو به خودش و وجدانش واگذار می کنیم!!

در ضمن این خبرگزاری های حقوق بگیر حکومتی که نقل می کنند ایشون به مسلمان بودنش می باله! بسیار خب. همینطور که می بینید این خانم مسلمان اصلاً از پوشش اسلامی اجباری شما استفاده نمی کنه! درست؟! الان شما خبرگزاری های در واقع "بنگاه دروغ پراکنی محترم" و اربابان شما در حکومت پس نباید قاعدتاً مشکلی داشته باشند که تنیسورهای خانم مسلمان ایرانی هم مثل ایشون که "دقیقاً بعد از موفقیتی که خودش زحمت براش کشیده و نه شما و فدراسیون مافیایی شما!" بهش انقدر در دروغگذاری هاتون بها می دین، از لباس های دست و پاگیر اجباری شما استفاده نکنند. درسته؟! حرف حسابه دیگه! جواب بدید! البته من مدت هاست جواب شما رو می دونم!

یا روسری یا توسری! اگر جواب نداد، ساختمان خیابان وزراء، و در نهایت بهشت برین واقع در سروش 111 و ادامه ی ماجرا ....


ای بابا...
تا دیدید این جوون به جرگه ی ستارگان تنیس داره می پیونده عین مگس دور شیرینی، خودش و پدرش رو دوره کردید که به نام فدراسیون خودتون زحمات خودش و مربی ش و امکانات ورزشی کشور فرانسه، همه رو یک جا باهم مصادره کنید؟!
و اگر هم حیله هاتون جواب بده و براتون بیاد بازی کنه، توی بوق و کرنا بکنید که "ببینید جمهوری اسلامی سبب خیر شد و باعث شد یک خانم مسلمان و سپس ایرانی! بتونه با حجاب اسلامی در مسابقات کشورهای اسلامی برای جمهوری اسلامی مقام بیاره!!!!" (در حالی که ایشون تمام تنیس بازی کردن هاش در طول زندگی 24 ساله ش "بدون" حجاب اسلامی بوده اما شما این واقعیت رو هیچ گاه در رسانه های حکومتی تون به مردم کم اطلاع نمی گین!)